WvW 60# Eindbazenland

DeletedUser34283

Guest
Hmmm, als Quechua niet mee doet, gaat m'n BM-stem naar Failure.. Gewoon, omdat z'n BM leus elke keer hetzelfde is.

De lynch valt natuurlijk nog over te twisten ;)
 

DeletedUser52781

Guest
Ook voor jullie geld ; volgende die zegt dat hij/zij geen rol heeft ontvangen valt ter plekke dood neer

ik ben het er spuugzat mee

als ik overal zeg dat burgers geen pm krijgen word ik woest -.-
 

DeletedUser36806

Guest
Ik speel nog niet zo lang WvW hier dus ik heb geen idee hoe ik wolfisch zou moeten posten -.-''
 

DeletedUser54523

Guest
failure.
Random stem. So don't worry!
Stom mobiel... mijn verhaal kwijt...
 

DeletedUser

Guest
Omg .. loop je nou te faken dat je dom bent of .. ? :eek:
Ik weet nog niet op wie mijn lynchstem gaat, maar ik neig eerlijk gezegd wel op Sterk1110, de nieuwe H-B :D
 

DeletedUser54523

Guest
senne
vanwege mobiel dubbelpost... Sorry! ik ben vanavond naar hans liberg en kan dus pas morgen weer goed posten. Dit is t mobiel van mijn vader. Op mijn eigen mobiel kan ik wel lezen maar niet posten omdat ik touchscreen heb xD
 

DeletedUser51974

Guest
Als ik mijn BM stem moet melden wel..

Senne, al is hij dan tegen me zonder echte redenen. Hij is een ervaren speler van WvW
 

DeletedUser

Guest
En willen we graag een ervaren speler aka wolf als burgemeester? Op iemand stemmen enkel en alleen omdat hij ervaren is is nou niet bepaald handig.
 

DeletedUser36806

Guest
Dus jullie geloven niet dat ik goedje ben? ROLB!
Ga ik maar omgekeerde psychologie doen hú ;).
Weeeh ik ben wolf weeeh lynch mij maar
Of brengt dit alleen maar meer probleemen teweeg?
Niet mijn schuld als jullie goedje lunchen hé.
Beetje jammer ;)
 

DeletedUser51974

Guest
En willen we graag een ervaren speler aka wolf als burgemeester? Op iemand stemmen enkel en alleen omdat hij ervaren is is nou niet bepaald handig.

Hoe weet jij zo zeker dat hij een wolf is? Juist Kahvi wou ik niet (Ook hij kan dit spel goed) omdat het zo'n uitgebreide post is, tenminste in vergelijk met Senne of .Failure. Die zou dus graag BM worden, terwijl Senne er minder aandacht aan besteed. Terwijl je als wolf juist BM wil. Zo redeneer ik, mss in jouw ogen een beginnersfoutje. Kan het nog zijn ook :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik mijn BM stem moet melden wel..

Senne, al is hij dan tegen me zonder echte redenen. Hij is een ervaren speler van WvW

Hier spreekt een verstandige jongen. Ik denk dat ik mijn stem maar van je afhaal, je komt niet als een wolf over en bent iig actief, dus heb weinig reden meer om op je te stemmen.

juoma

Mijn stem gaat naar Imperium Augustus, vanwege deze post:

Hmmm, als Quechua niet mee doet, gaat m'n BM-stem naar Failure.. Gewoon, omdat z'n BM leus elke keer hetzelfde is.

De lynch valt natuurlijk nog over te twisten

Het feit dat hij het vooral over de BM heeft, terwijl de lynch veel belangrijker is (maar daar is hij afwachtend over), is wolfachtig.

Daarnaast vind ik zijn redenatie vreemd, per se op Quechua willen stemmen, maar dan maar zonder goede reden op Failure. Alleen omdat zijn leus steeds hetzelfde is? Beetje onzin.
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie geloven niet dat ik goedje ben? ROLB!
Ga ik maar omgekeerde psychologie doen hú ;).
Weeeh ik ben wolf weeeh lynch mij maar
Of brengt dit alleen maar meer probleemen teweeg?
Niet mijn schuld als jullie goedje lunchen hé.
Beetje jammer ;)
Leer het spel spelen lutser
Hoe weet jij zo zeker dat hij een wolf is? Juist Kahvi wou ik niet (Ook hij kan dit spel goed) omdat het zo'n uitgebreide post is, tenminste in vergelijk met Senne of .Failure. Die zou dus graag BM worden, terwijl Senne er minder aandacht aan besteed. Terwijl je als wolf juist BM wil. Zo redeneer ik, mss in jouw ogen een beginnersfoutje. Kan het nog zijn ook :eek:
Kahvi=zij
Wolven hoeven soms niet graag de BM hoor. Die staat meer in de spotlights. Valt niets aan af te lezen.
Hier spreekt een verstandige jongen. Ik denk dat ik mijn stem maar van je afhaal, je komt niet als een wolf over en bent iig actief, dus heb weinig reden meer om op je te stemmen.

juoma

Mijn stem gaat naar Imperium Augustus, vanwege deze post:



Het feit dat hij het vooral over de BM heeft, terwijl de lynch veel belangrijker is (maar daar is hij afwachtend over), is wolfachtig.

Daarnaast vind ik zijn redenatie vreemd, per se op Quechua willen stemmen, maar dan maar zonder goede reden op Failure. Alleen omdat zijn leus steeds hetzelfde is? Beetje onzin.
Dus omdat hij op je stemt als burgemeester komt hij niet over als een wolf, das logisch zeg.
 

DeletedUser

Guest
Nee door zijn manier van posten komt hij niet over als een wolf. Dat hij op mij stemt als BM maakt hem een zeer intelligente jongen, die willen we niet kwijt :).

Dus Lieflap, waar wacht je nog op? :D

Zal ook wel op jou stemmen als BM, als ik het niet wordt ben jij de beste keuze.

Lieflap
 
Bovenaan