WvW#6 Speeltopic

DeletedUser15806

Guest
Op het einde waren Egtwel en Oortjes te onvoorzichtig , ik had jullie niet eens gezien. Ik zette het flauwste dat ik kon vinden , (Egtwel was redelijk inactief toen) en binnen de 5 minuten begonnen ze (Egtwel en Oortjes) te verdedigen ... Vond ik weleen beetje doorzichtig :eek:... Maar helaas.

Je zette de grootste bullshit ter wereld neer! Zelfs als burger had ik egtwel hard verdedigd..
 

DeletedUser

Guest
Ik had het dus wel juist met Bassie. Jullie hadden beter moeten kijken naar mijn posts. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dezelfde agrumenten waarmee ik Slaro vorige keer ook had :p

Jij zit wel vaker goed qua weerwolven, je moet het echter meer doordrukken, of je nu twijfelt of niet. Je ziet dat jij aardig goed zit qua gedrag en wie niet waagt wie
niet wint.
 

DeletedUser

Guest
Ik had Gertjan007. Luisterde iemand? Nee, hoor. :D

Er waren meerdere mensen die op CIA FBI konden slaan. Maar op het einde vonden we de theorie inderdaad wat te veel uit het oog om hem pas laat op te pikken.
 

DeletedUser

Guest
Er waren meerdere mensen die op CIA FBI konden slaan. Maar op het einde vonden we de theorie inderdaad wat te veel uit het oog om hem pas laat op te pikken.

Wie dan?!?!
007 duidelijker bovendien werd niemand om de bovenstaande hint eruit gestuurd :):):):).
 

DeletedUser3621

Guest
idd, WF was opvallend goed aan t raden. Wat erg verklaarbaar was aangezien ik m verdacht als ziener, maar soit :p

@ Bonsai; over het algemeen is het zo dat mensen eerder de namen die ze vaker voorbij zien komen verdenken. Daarom zei ik vaak niks. Er viel ook nooit wat nuttigs te bespreken oid, dus waarom zou ik dan antwoorden :p

+ Ik werd juist actiever, naar mate we verder in t spel kwamen.


btw, Waarom heb je nou van dag 9 op dag 10 Lyran van je lijstje gehaald?
 

DeletedUser

Guest
idd, WF was opvallend goed aan t raden. Wat erg verklaarbaar was aangezien ik m verdacht als ziener, maar soit :p

@ Bonsai; over het algemeen is het zo dat mensen eerder de namen die ze vaker voorbij zien komen verdenken. Daarom zei ik vaak niks. Er viel ook nooit wat nuttigs te bespreken oid, dus waarom zou ik dan antwoorden :p

+ Ik werd juist actiever, naar mate we verder in t spel kwamen.


btw, Waarom heb je nou van dag 9 op dag 10 Lyran van je lijstje gehaald?

Buiten Anthraxxis dan :p
 
Bovenaan