WvW#6 Speeltopic

DeletedUser15806

Guest
Bonsai´s lijstje op dag 9:





Bonsai's lijstje op dag 10:





dus:
1. Oortjes van twijfel naar wolf
2. Egtwel van 'goed denk ik' naar wolf
3. Revival X van 'goed denk ik' naar wolf
4. WhiteFlash van wolf naar Onschuldig
5. Lyran van wolf naar 'de rest twijfel ik'


5 Mayor changes! Je kunt me veel vertellen... maar zo helderziend is die Bonsai ook weer niet. en in de 3 pagina's tussen die 2 posts gebeurd ook niet heel erg veel opzichtigs... (page 92 tot 95). Overigens was de persoon die hij Zag WhiteFlash, dus ik was niet Gezien. Je moet wel vrij helderziend zijn al wil je me dan toch plots 100% ontdekken.


Het is dat slaro aandrong, anders was ik op dag 10 gestopt. :)

Hij heeft slechts lieflap en killingspree gezien.. Ik denk dat het ook ergens fout is gegaan maar weet het niet zeker;)
 

DeletedUser3621

Guest
dat heet zienende tactiek:)

niet meteen al je wolven prijsgeven maar gewoon ook wat wolven als goed bestempelen enzo.
kan je later altijd weer veranderen;)

of hoe zou jij het doen?

dag 2. ik denk dat anthraxxis goed is
dag 4. hidan is duidelijk wolf
dag 6. aivb is onschuldig

:eek:

dag 9: "Ik weet niemand van de beschuldigden zeker." dat zei hij toen hij dacht te sterven.


FFS Anthraxx, kun je nou niet voor 1 keer inzien dat wat ik zeg logisch redenerend onderbouwd is en wat jij zegt tegen de logica in gaat :p
Ik begrijp echt niet wat ik je aangedaan heb dat ik zo'n antipathie verdien =.=
 

DeletedUser1435

Guest
jij beschuldigd mij van valsspelen en dat is genoeg om jou minimaal een zeer vervelend persoon te vinden
 

DeletedUser

Guest
Dag 1

Burgerstemming: "Twee mannen van rond de 18 pakken iemand en vermoorden hem." Youngpeople, alterego van Bappos, de jager.

Weerwolvenmoord: CIA FBI dit was inderdaad geraden door -Tim-. M16 wist ik niet te verstoppen en 007 in Gertjan007 was wel duidelijk ook op deze manier dacht ik. Maar de burgers deden er betrekkelijk lang over om deze persoon er alsnog uit te sturen.

Dag 2

Burgerstemming: Kindorin springt voor Japiekrekel die bijna gelyncht wordt door het publiek. Dit duidt op een beschermende daad oftewel de Beschermengel. Het vat bier dat duidelijk wordt aangelegd met Gif moest duiden op Anthraxxis de beschermengel.

Weerwolvenmoord: De wolven waren met elkaar in conflict. Ik zou nooit naar 2 wolven tegelijk verwijzen maar ik was de ruzie tussen Gertjan/Lieflap en Senne/-Tim- even vergeten. Als je goed leest lijkt het er op alsof de wolven heel koppig zijn, dat zeggen ze ook, en de hele tijd zeggen: "Echt wel, Echt niet, enzovoorts". Dit duidt dus op Egtwel een weerwolf.

Dag 3

Burgerstemming: Een oud vrouwtje riep van alles. De heks was dit. Op een gegeven moment riepen de burgers: Voel je je niet al een klein visje in de grote oceaan" tegen degene die werd terecht gesteld. Oftewel het K3 liedje. Een klein GEEL visje in een grote oceaan. Geel duidt op de avatar van Geheimelol.

Weerwolf: Omdat jullie op dit moment al 3 of 4 weerwolven wisten deed ik een heel moeilijk. Een paar eerste letters vomen LOTR. Lord of the Rings oftewel Gildor Inglorion. Ik werkte wel een beetje zo, als het goed ging voor de burgers werden de hints moeilijk, ging het slecht iets makkelijk zoals Hidan ook al had gezegd.

Dag 4

Burgerstemming: Senne liep fluitend naar iemand toe. Fluiten duidt natuurlijk op de fluitspeler. Ik heb 100x het woordje schatten herhaald. Schatten is Duits (volgens Wikipedia) voor schaduw. Shade Tura.

Weerwolvenmoord: Toro Toro vaak herhaald. De acteur die Bassie speelt heet Bas van Toor.

Dag 5

Burgerstemming: Precies hetzelfde als Dag 4.

Weerwolvenmoord: Lieflap heeft op z'n avatar Dominators staan. Als je Dominators op wikipedia.nl indrukt dan kom je uit bij een Utrechtse American Footbalclub oftewel de Dominators.

Dag 6

Burgerstemming: "Ik weet wat er zal gebeuren mensen riep hij, ik weet alles, ik weet dat jullie mij zullen vermoorden en waarschijnlijk heb ik ook de wolven gezien." Dit moet wijzen op de ziener. De ziener was Bonsai en dit kon je afleiden uit een Bloem uit het Oosten. Bonsai is op zichzelf al een boompje dus het hele boomstukje was al raar maar uit het oosten was denk ik zeer duidelijk.

Weerwolvenstemming: Omdat het zo goed ging met de wolven deed ik een iets te makkelijke en deze duidde inderdaad op Revival X. Het hele tijd levend worden en sterven zegmar.

Dag 7

Burgerstemming: Een andere burger, krabbend aan een grote wrat op diens grote neus, stapte vastberaden naar voren. Krabbend aan een grote wrat moest op de heks duiden. Daarna 100x het woordje lege. Wat kan je opnieuw van lege maken. Inderdaad Geel oftewel de avatar van Geheimelol.

Weerwolvenstemming: Utrecht Rugby. Opnieuw Lieflap.

Dag 8

Burgerstemming: Ik zie ik zie wat jij niet ziet. Oftewel de ziener. Opnieuw werd de bloem opgetrapt, de bloem uit het oosten, die op Bonsai moest duiden.

Weerwolvenstemming: 100x Het woordje opgewonden herhaald. Als je op Google indrukt Oortjes kom je vaak uit op het erotisch gebeuren Rode Oortjes. Moet ik opgewonden nog verder verklaren. Haha neej.

Dag 9

Burgerstemming: De nadruk op de ogen en kijken en blind dus de ziener. Ik heb een paar keer de rode zon herhaald, roze zon oftewel de vlag van Japan, dus weer Bonsai.

Weerwolvenstemming: Een moeilijke weer eens. BVIA kon je uit een paar eerste letters vormen. Draai je dit om staat er AIVB. Alles is voor Bassie.

Dag 10

Burgerstemming: Niets de rollen waren op in zekere zin de beschermengel was al een tijdje burger.

Weerwolvenstemming: Hij begon steeds verder weg te glijden en zou niet meer terugkeren in dit lichaam. Dit duidde weer op Revival X.

Dag 11 12 13 14

Geen
hints.

Over die van AivB
Je kon ook "Als onderdanige slaven keken ze nu hun leider aan," vertalen als "Slaven zijn van iemand", Alles is voor bassie :eek:
Zo had ik hem iig ^^
 

DeletedUser

Guest
Over die van AivB
Je kon ook "Als onderdanige slaven keken ze nu hun leider aan," vertalen als "Slaven zijn van iemand", Alles is voor bassie :eek:
Zo had ik hem iig ^^

Jullie kwamen ook op een of andere manier bij Pinnokkio die ik terug heb gehoord tot de laatste ronde. :):):):) Je kan zien wat je wilt :D:D:D:D.
 

DeletedUser

Guest
Dag 1

Burgerstemming: "Twee mannen van rond de 18 pakken iemand en vermoorden hem." Youngpeople, alterego van Bappos, de jager.

Weerwolvenmoord: CIA FBI dit was inderdaad geraden door -Tim-. M16 wist ik niet te verstoppen en 007 in Gertjan007 was wel duidelijk ook op deze manier dacht ik. Maar de burgers deden er betrekkelijk lang over om deze persoon er alsnog uit te sturen.

Dag 2

Burgerstemming: Kindorin springt voor Japiekrekel die bijna gelyncht wordt door het publiek. Dit duidt op een beschermende daad oftewel de Beschermengel. Het vat bier dat duidelijk wordt aangelegd met Gif moest duiden op Anthraxxis de beschermengel.

Weerwolvenmoord: De wolven waren met elkaar in conflict. Ik zou nooit naar 2 wolven tegelijk verwijzen maar ik was de ruzie tussen Gertjan/Lieflap en Senne/-Tim- even vergeten. Als je goed leest lijkt het er op alsof de wolven heel koppig zijn, dat zeggen ze ook, en de hele tijd zeggen: "Echt wel, Echt niet, enzovoorts". Dit duidt dus op Egtwel een weerwolf.

Dag 3

Burgerstemming: Een oud vrouwtje riep van alles. De heks was dit. Op een gegeven moment riepen de burgers: Voel je je niet al een klein visje in de grote oceaan" tegen degene die werd terecht gesteld. Oftewel het K3 liedje. Een klein GEEL visje in een grote oceaan. Geel duidt op de avatar van Geheimelol.

Weerwolf: Omdat jullie op dit moment al 3 of 4 weerwolven wisten deed ik een heel moeilijk. Een paar eerste letters vomen LOTR. Lord of the Rings oftewel Gildor Inglorion. Ik werkte wel een beetje zo, als het goed ging voor de burgers werden de hints moeilijk, ging het slecht iets makkelijk zoals Hidan ook al had gezegd.

Dag 4

Burgerstemming: Senne liep fluitend naar iemand toe. Fluiten duidt natuurlijk op de fluitspeler. Ik heb 100x het woordje schatten herhaald. Schatten is Duits (volgens Wikipedia) voor schaduw. Shade Tura.

Weerwolvenmoord: Toro Toro vaak herhaald. De acteur die Bassie speelt heet Bas van Toor.

Dag 5

Burgerstemming: Precies hetzelfde als Dag 4.

Weerwolvenmoord: Lieflap heeft op z'n avatar Dominators staan. Als je Dominators op wikipedia.nl indrukt dan kom je uit bij een Utrechtse American Footbalclub oftewel de Dominators.

Dag 6

Burgerstemming: "Ik weet wat er zal gebeuren mensen riep hij, ik weet alles, ik weet dat jullie mij zullen vermoorden en waarschijnlijk heb ik ook de wolven gezien." Dit moet wijzen op de ziener. De ziener was Bonsai en dit kon je afleiden uit een Bloem uit het Oosten. Bonsai is op zichzelf al een boompje dus het hele boomstukje was al raar maar uit het oosten was denk ik zeer duidelijk.

Weerwolvenstemming: Omdat het zo goed ging met de wolven deed ik een iets te makkelijke en deze duidde inderdaad op Revival X. Het hele tijd levend worden en sterven zegmar.

Dag 7

Burgerstemming: Een andere burger, krabbend aan een grote wrat op diens grote neus, stapte vastberaden naar voren. Krabbend aan een grote wrat moest op de heks duiden. Daarna 100x het woordje lege. Wat kan je opnieuw van lege maken. Inderdaad Geel oftewel de avatar van Geheimelol.

Weerwolvenstemming: Utrecht Rugby. Opnieuw Lieflap.

Dag 8

Burgerstemming: Ik zie ik zie wat jij niet ziet. Oftewel de ziener. Opnieuw werd de bloem opgetrapt, de bloem uit het oosten, die op Bonsai moest duiden.

Weerwolvenstemming: 100x Het woordje opgewonden herhaald. Als je op Google indrukt Oortjes kom je vaak uit op het erotisch gebeuren Rode Oortjes. Moet ik opgewonden nog verder verklaren. Haha neej.

Dag 9

Burgerstemming: De nadruk op de ogen en kijken en blind dus de ziener. Ik heb een paar keer de rode zon herhaald, roze zon oftewel de vlag van Japan, dus weer Bonsai.

Weerwolvenstemming: Een moeilijke weer eens. BVIA kon je uit een paar eerste letters vormen. Draai je dit om staat er AIVB. Alles is voor Bassie.

Dag 10

Burgerstemming: Niets de rollen waren op in zekere zin de beschermengel was al een tijdje burger.

Weerwolvenstemming: Hij begon steeds verder weg te glijden en zou niet meer terugkeren in dit lichaam. Dit duidde weer op Revival X.

Dag 11 12 13 14

Geen
hints.

Ik herhaal het even.
Je kan ze ook terugzien op de eerste pagina bij Reserved 7 ook makkelijk.
 

DeletedUser1435

Guest
dat pinokio en bassie veel overeenkomsten hebben?

beide dom
beide worden ze geholpen
beide een artiest.
beide een vreemd soort neus

van mij
en toch was het weer een wolf:eek:
 

DeletedUser3621

Guest
@ Anthraxx Dat is inderdaad een goede reden :D

maar probeer dan iig, voor mijn plezier ofzow, een tegenargument te geven dat ik niet in 1 klap onderuit kan halen :p

'er is al een hint over de utrechter in die tekst'
'ik weet niemand van de beschuldigden zeker'

^^




btw, WhiteFlash, ik dacht echt 100% zeker te zijn dat jij Ziener was :p
Ik vond de hint naar bonsai te direct en de hint via Edelweiss, dat volgens wikipedia ook in de Himalaya groeide, vond ik ruim sterk genoeg.


Overigens wist ik de hint van 'een klein [geel] visje in de oceaan(zee van blauw)'. Heb ik nog aan Slaro verteld. ^^
 

DeletedUser

Guest
@ Anthraxx Dat is inderdaad een goede reden :D

maar probeer dan iig, voor mijn plezier ofzow, een tegenargument te geven dat ik niet in 1 klap onderuit kan halen :p

'er is al een hint over de utrechter in die tekst'
'ik weet niemand van de beschuldigden zeker'

^^




btw, WhiteFlash, ik dacht echt 100% zeker te zijn dat jij Ziener was :p
Ik vond de hint naar bonsai te direct en de hint via Edelweiss, dat volgens wikipedia ook in de Himalaya groeide, vond ik ruim sterk genoeg.


Overigens wist ik de hint van 'een klein [geel] visje in de oceaan(zee van blauw)'. Heb ik nog aan Slaro verteld. ^^

En toch blijf ik die hint van jou naar Psv goed vinden :D.
 

DeletedUser3621

Guest
@Geheimelol: Danku ^^

geloof me, ik heb er veeeeeel tijd aan besteed om die hint te creëren :p
Je had m btw kunnen busten omdat een spelleider nooit op het idee komt om opeens vanaf 'seance' te gaan googlen. verder zou een spelleider nooit doorgaan tot pagina 18, dan is de lol er wel af denkik zo xD. en dan nog zou het een te kleine kans van vinden zijn, omdat je eerst een 1/20 kans hebt om de juiste url te vinden op die pagina 18 en dan nog is op 'about us' moet klikken om bij de fluitmuziek te komen :p

Door zijn reacties begon ik op den duur wel te denken dat hij het echt was though.

Ik vond mijn hint naar Anthraxx btw veeel sterker :( Het was inderdaad een raar moment van Slaro om 'haha, het gaat geweldig', neer te zetten en een spelleider zou altijd zoeken vanuit de persoon zelf. dus of een naam of avatar oid. Als er dan een band met de naam 'anthraxx' op de 1e pagina van google staat waar we nog noooit wat van gehoord hebben, met als ondertitel 'state of euphoria', dan had dat echt een goede hint kunnen zijn! I would have picked it at least ^^
 

DeletedUser1435

Guest
oke egtwel. bij het zoeken van hints gebruik ik vrijwel geen google.
ik probeer enkel dingen uit de tekst direct aan namen te koppelen. Zo kwam ik bij hoofdschudden/knikken uit. en dat kon op jou slaan. dat is daarnaast ook 1 van de weinige manieren om egtwel aan te duiden. de andere was dan blijkbaar de wellus nietus discussie.

en op dat moment waren er nog maar weinig spelers, en van sommige dacht ik wel dat ze onschuldig waren;) en bij jou had ik niet echt een idee. Dus dacht ik bij mezelf: ach het kan geen kwaad om het te posten(ongeacht uit welk verhaal het kwam). en de daaropvolgende reacties te pijlen. jouw reactie was dat je meteen in de tegenaanval ging en er alles aan ging doen om iedereen op mij te krijgen:)

en dat ik wel fluitspeler als speciale rol kon hebben maar onmogelijk beschermengel kon zijn vrat ook wel erg aan me. als de ene speciale rol wel kan, kan de andere ook. Geen speld tussen te krijgen.


(allemaal geheel volgens mijn logica)
 

DeletedUser3621

Guest
stel dat ik burger was en ik zou opeens verdacht worden met een hint die niet kan, omdat er een andere hint in het verhaal staat en ik zeg dat de hint niet kan kloppen. Maar toch lijkt het alsof jij en o.a. bonsai hem blijven aanhangen...

Dan zou ik jou zéker verdenken als wolf en de verhaaltjes nog is afgaan om te kijken of er hints in staan naar jou. Dat deed ik nu dan ook maar. :) Ik heb me het hele potje gedragen zoals ik me zou gedragen als wanneer ik burger was ^^. Makes perfect sense to me...

Dat je geen andere rol kon zijn... tsjah, het was natuurlijk een optie en aangezien je zo bleef pushen geloofde ik je op n gegeven moment ook wel, maar dat kon ik moeilijk laten merken he :p. Ik had alleen niet de echte hint als hint herkend. Ik vind die echt een beetje erg krom, maargoed..

in conclusio: stel dat ik burger was, had ik je op precies dezelfde wijze behandeld.. maakt dat mij wolf, als ik de logica aan mijn kant heb? :)



btw, nog even iets anders... Tim zijn spel zal best goed zijn enzo... maar sommige mensen overschatten hem echt. zn 'psychologische' skills vallen nog wel mee ;) Trust me; ik studeer Psychologie (Leiden universiteit) en ik kan je met vrij grote zekerheid vertellen dat er geen 'stereotype manipulatietrucken' zijn :p.
Door alle fanboys dacht ik trouwens ook dat Tim heel goed was eerst. Toen hij toch geen wolven aanwees, bedacht ik me opeens dat dat kon zijn om ons ervan te weerhouden hem te vermoorden. Iets eerder had ik ook al een hint naar hem gevonden:

Ijzeren Maagd (2 hoofdletters, = ongewoon)
Iron Maiden (ook 2 hoofdletters, want een band :D)
'mr. Rock and Roll', een quote van Tim's avatar.

Dus toen wist ik vrij zeker dat Tim fluitspeler was (dr zat ook iets in dat verhaal dat ik linkte aan de fluitspeler. geen zin om op te zoeken welk verhaal het was).





ach ja, al met al was het een leuk spel. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
lol

een student psychologie in ons midden. leiden nog wel. ligt om de hoek haha.

maarja, ieder zijn speelstijl:)
 

DeletedUser

Guest
btw, nog even iets anders... Tim zijn spel zal best goed zijn enzo... maar sommige mensen overschatten hem echt. zn 'psychologische' skills vallen nog wel mee ;) Trust me; ik studeer Psychologie (Leiden universiteit) en ik kan je met vrij grote zekerheid vertellen dat er geen 'stereotype manipulatietrucken' zijn :p.
Door alle fanboys dacht ik trouwens ook dat Tim heel goed was eerst. Toen hij toch geen wolven aanwees, bedacht ik me opeens dat dat kon zijn om ons ervan te weerhouden hem te vermoorden. Iets eerder had ik ook al een hint naar hem gevonden:

Ijzeren Maagd (2 hoofdletters, = ongewoon)
Iron Maiden (ook 2 hoofdletters, want een band :D)
'mr. Rock and Roll', een quote van Tim's avatar.

Dus toen wist ik vrij zeker dat Tim fluitspeler was (dr zat ook iets in dat verhaal dat ik linkte aan de fluitspeler. geen zin om op te zoeken welk verhaal het was).





ach ja, al met al was het een leuk spel. :)

Ik ben ook harstikke slecht en heb ook geen flauw idee over wat psychologie is. Ik begrijp ook niet waarom mensen denken waarom ik goed ben. Zie je? Weer een reden om mij levend te laten in ronde #8. :)
 

DeletedUser

Guest
Op het einde waren Egtwel en Oortjes te onvoorzichtig , ik had jullie niet eens gezien. Ik zette het flauwste dat ik kon vinden , (Egtwel was redelijk inactief toen) en binnen de 5 minuten begonnen ze (Egtwel en Oortjes) te verdedigen ... Vond ik weleen beetje doorzichtig :eek:... Maar helaas.

Hij heeft slechts lieflap en killingspree gezien.. Ik denk dat het ook ergens fout is gegaan maar weet het niet zeker;)

Killingspreee heb ik niet gezien , want zo een verspreking ga ik echt niet meer zieneren. Ik had als wolf alleen Lieflap gezien. En voor de rest JMFL , Tim , xWFx en Psv , maar die was direct dood :eek:...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
*Kruipt eindelijk uit zijn graf*



Yep, zoals ik al zei; hebben we toch nog een wolfje eruit gewerkt samen, wie had dat kunnen denken :D.

Enne Lieflap had ik ook goed, ik zei toch dat die ruzie tussen jullie nep was :p. Wel leuk om terug te lezen nu je eenmaal weet dat het gewoon twee wolfjes waren ^^

deze pagina en die daarna

Trouwens Hidan, was je te inactief om uit te zoeken wie wolf was of had je er gewoon niet aan gedacht? Ten eerste wisten jullie dat over elke wolf een hint was geweest, had alle verhaaltjes dan bekeken, alle hints eruit gehaald over de wolven die gone waren en je had 1 verhaaltje overgehouden waarin een hint stond die maar over twee overgebleven personen kon gaan. Ook aan postgedrag kon men zien dat Lyran absoluut geen wolf was, maarja helaas.

Gefeliciteerd wolfjes, het werd jullie in het begin heel makkelijk gemaakt door enkele personen hier :rolleyes:. Daarna kregen jullie het nog heet onder de voeten maar toch een verdiende overwinning :).

En Slaro, mijn complimenten voor het leiden :).

De laatste dag was ik niet inactief, maar er viel weinig te posten. Ik moest Slaro iets vragen, maar hij gaf geen antwoord. Ik wilde iets posten om mijn stem over Lyran te onderbouwen, maar heb het maar niet gedaan, omdat ik zag dat Aivb wss toch al op Lyran ging stemmen. En ik heb wel degelijk geozcht, maar kon niks vinden en hem toen op Lyran gestemd. (big mistake:()
 
Bovenaan