[Speeltopic] WvW #363

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
263
CbC rood

Krijg het gevoel dat hij bewust op mij gaat, omdat het ondertussen wel duidelijk is dat ik een gemakkelijk lynchtarget ben. Dus dan is het een simpele manier om een goedje eruit te stemmen.
 
Reactiescore
1.279
CbC rood

Krijg het gevoel dat hij bewust op mij gaat, omdat het ondertussen wel duidelijk is dat ik een gemakkelijk lynchtarget ben. Dus dan is het een simpele manier om een goedje eruit te stemmen.
Waarom niet Anthraxxis of jokersbreen stemmen? Bewust niet op medewolfjes stemmen?
 
Reactiescore
278
Weet niet wanneer dl vandaag is dus wil wel gaan stemmen
Stem gaat op miketiger speelt heel anders dan vorig potje met al die analyses etc. Lijkt t nu rustiger aan te doen en af te wachten
 
Reactiescore
405
Weet niet wanneer dl vandaag is dus wil wel gaan stemmen
Stem gaat op miketiger speelt heel anders dan vorig potje met al die analyses etc. Lijkt t nu rustiger aan te doen en af te wachten

Heb je via pm met Mike gesproken
Zo niet dan vind ik dit een rare onderbouwing
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
CbC rood

Krijg het gevoel dat hij bewust op mij gaat, omdat het ondertussen wel duidelijk is dat ik een gemakkelijk lynchtarget ben. Dus dan is het een simpele manier om een goedje eruit te stemmen.

Nou, ik vond je posts verdacht, zoals ik eerder zei, daarna raakte je stil, en nu ga je met als onderbouwing "dat ik bewust op je ga" mij rood maken. Ben je een gemakkelijk lynchtarget, of maak je het makkelijk?
 
Reactiescore
723
Weet niet wanneer dl vandaag is dus wil wel gaan stemmen
Stem gaat op miketiger speelt heel anders dan vorig potje met al die analyses etc. Lijkt t nu rustiger aan te doen en af te wachten
Nee, klopt, was er dit weekend nauwelijks en ergens ist er nog schoolwerk. Ben nog niet in ieders discord kunnen sliden, maar met een netwerkpotje zie je al niet veel op het AF, maar vind deze keuze heel makkelijk.

Het zegt nog niet veel, maar was begonnen met het mogelijke lunchidee naar de vrouwelijke kant hier op het AF (als je dan toch ergens een analyse wilt) en dat is nog bij de weinige analyses dat er zijn. Daarmee ben ik bij freaker in de chat geraakt en hij kwam meteen met Rinske, maakt hem voor mij goedje.

En als je dan nog een analyse wil, dan zou ik eens kijken naar de joker / victorious stemmers, want het gaat keer op keer elke rond zeer snel op hun. Dus vgm enkele wolven die daar in mee gaan.
En je post nu zonder een chat naar me te sturen zet je bij mij op de verdachtenlijst.
 
Reactiescore
3.586
Iemand stemming bijgehouden? Nog een reden waarom het schandalig is om Candiu meteen te lunchen btw.
 
Reactiescore
1.498
Vandaag geen dl door mijn eigen. Geen tijd kunnen vinden, morgen DL.
Nog veel ontbrekende stemmen ook
 
Reactiescore
3.586
Ik heb goed nieuws te melden. De goedjes hebben 1 dag extra gekregen om een betere keuze te maken en ik heb tijd om indien nodig te claimen.

Zoals iedereen gezien heeft zijn er 0,0 poging gedaan om mij te redden, mijn keuze zal vallen tussen de personen die een makkelijke meeloop stem op mij gezet hebben afgelopen dag.
 
Reactiescore
1.279
Ik heb goed nieuws te melden. De goedjes hebben 1 dag extra gekregen om een betere keuze te maken en ik heb tijd om indien nodig te claimen.

Zoals iedereen gezien heeft zijn er 0,0 poging gedaan om mij te redden, mijn keuze zal vallen tussen de personen die een makkelijke meeloop stem op mij gezet hebben afgelopen dag.
Als jij welp bent of er zitten nog 2 of 3 welpen in zegt dat precies niks. Je zal beter moeten doen.
 
Reactiescore
3.586
Als jij welp bent of er zitten nog 2 of 3 welpen in zegt dat precies niks. Je zal beter moeten doen.

Als ja, zoals ieder ander ook welp kan zijn. Jij wilt liever een kleine pottentiele random kans aangaan om een welp te vangen ipv op wolvenjacht gaan.
 
Bovenaan