[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
140
Sorry jongens mocktail avondje

Dash?
Even door je medewolfjes erop geattenteerd dat je vandaag toch echt moet stemmen? Na gister al niet gestemd te hebben
 
Reactiescore
723
dus
1 argument op cowboy.
bappos en dash springen daarop
speeder volgt een gevoel op dash
3 man volgt?

honestly, dan toch liever cowboy (rood), want zoekt ook precies niet naar een alternatief.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Mensen stemmen enkel op gevoel op dash en mensen gaan daar in mee zjin jullie gek geworden?

Ik zie Tigor echt de meest meeloopse wolf stem ooit plaaten overigens maar niemand stemt verder op haar.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Voorlopig cowboy niels omdat dit lijkt op een reddingspoging?
 
Reactiescore
437
Jij was degene die gisteren als eerste over een welp begon. Ik was de welp zelf vergeten. Is dit een actie zoals blond? Jezelf verraden door over een slechtjesrol te beginnen
Die opmerking vond ik ook heel verdacht maar mis daar denk nog wel spelkennis.

Welp is gisteren al geweest, op een andere manier kan Sluwe niet doodgegaan zijn?

Als je theorie klopt zouden er dan twee welpen in het spel zijn?
 
Reactiescore
1.278
Wacht even, heb ik nu 3 stemmen om niks? Doe normaal?
 
Reactiescore
140
Reactiescore
140
Tussen Dash en Niels kies ik voor Cowboy Niels
 
Reactiescore
276
Bappos rood

-Probeerde eerste Jan gisteren steeds verdacht te maken.
-Stemt op Simeco (wat op zich prima is maar maakt ophef over de stemmen op sluwe)
-Wisselt ineens veel te makkelijk van simeco naar sluwe nadat hij door oa speeder terug wordt aangesproken over zijn stem
-Begint over welp, en vandaag wederom maar probeert het op Niels af te schuiven. Dus als er iemand info naar de welp doorspeelt dan is het bappos en niet Niels
-En misschien geen hele sterke punt maar je zou denken dat hij dit potje ook weer op Victorious zou gaan juist nadat Vic vorige ronde wel wolf was

Want bappos sprak speeder wel erop aan dat speeder een stem op sluwe had geplaatst terwijl hij vorige ronde wolf was. Maar victorious liet hij dit potje opvallend links liggen
 
Reactiescore
403
Weet niet of dash goed of slecht is
Verwacht dat simeco slecht is als dash slecht is
Vanwege de vroege bm stemmen van dash en victorious
Zou daarom liever simeco lynchen dan dash
 
Reactiescore
1.534
ja hallo wtf? tis niet dat ik mn gevoel denk jullie ineens mee moeten stemmen en ons verdacht maken :ddd
 
Reactiescore
277
Mijn stem was idd volgstem moet wat om eigen hachje te redden toch en legende idk
Denk dat dash wel wolf kan wezen iig
Ownage ook
 
Reactiescore
437
Sterk Rinske, ik ga daarin mee.

Directe meelopers na mijn stem op Dash zonder al te veel argumentatie wel opvallend.

Dash
Bappos
 
Reactiescore
140
Bovenaan