[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
1.279
Cowboy Niels om vergelijkbare redenen als gisteren plus het opzichtig benoemen. Weinig lerend vermogen
 
Reactiescore
723
Verdacht. Victo leest rollen

Combino rood

Immers willen alleen wolven dat er nu al gelyncht wordt?
trolstem telt hopelijk niet mee voor muizenval
bappos je hebt wel wat aangewakkerd bij me









de volgende reden om simeco tot bm te maken: 'maatje', 'vorig potje' en nogmaals 'vorig potje'.

citaat van mijn bericht - de eerste sule stemmer - staat verkeerd, maar onderaan. ik baseer mijn stem op: 'vorig potje'.



jan baseert zijn stem op 'actief'.

vervolgens begint de jacht, en zijn dash en bappos het unaniem met elkaar eens.
en worden de redenen van de sule bm stemmers, ineens verdacht gemaakt?
wat maakt jullie redenering van 'maatje' en 'vorig potje' zoveel beter dan 'vorig potje' en 'actief' ?
ik wil daar graag een antwoord op.





je verdraait mn woorden. zoals ik al zei, je zoekt te veel. ik vond sluwe vorig potje goed spelen als mn medespeler - wolf in dat geval - , ik stem op sule als bm. ik stem niet op sule omdat hij wolf was en ik hem daarom een goede bm vind.



ik vertrouw jou niet, ik vertrouw dash niet. en eigenlijk niemand die zo'n hele heisa heeft gemaakt omtrent de burgemeester stemmen.

bappos
speeder toevallig wel 2 minuten erna gestemd.
random generator gebruikt voor mijn stem als lynch en het is geworden:


victorious
random, mijn gat.


Nu weet ik voor het eerst zeker dat de bm goed is
Wou hem nog voor het eten posten, maar zag net een alert dat bappos poste, dus 10 seconden na iemand anders stemmen met vernoemen van muizenval voelt niet lekker. Gelukkig, want nu is speeder zeker dat jan goed is somehow?
Speeder rood, deed al veel moeite om bappos te lynchen gisteren.
 
Reactiescore
1.000
kan de bengel mij beschermen immers heb ik geclaimd en anders ga ik wellicht dood

kunnen de wolven aub opstaan

simecon
 
Reactiescore
409
Volgens mij was de lynch uitslag
Victorious 4
Cowboy 4
Speeder 3
Babbos 3
De rest. 0 of 1
Vind het raar dat cowboy en babbos niet stemmen op een lynch optie
Hadden ze niet door dat ze bijna de lynch konden worden
Stem 4 op cowboy was ownageforyou
Stem 3 op speeder was Mike
Daarna stemde sluwe pas op victorious
Vindt de stemmen van Mike en ownageforyou het verdacht op een reddingspoging lijken
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Hebben we al ee nnieuwe wolf gevonden of moet ik net als gister weer redding komen brengen maatjes.
 
Reactiescore
1.503
Volgens mij was de lynch uitslag
Victorious 4
Cowboy 4
Speeder 3
Babbos 3
De rest. 0 of 1
Vind het raar dat cowboy en babbos niet stemmen op een lynch optie
Hadden ze niet door dat ze bijna de lynch konden worden
Stem 4 op cowboy was ownageforyou
Stem 3 op speeder was Mike
Daarna stemde sluwe pas op victorious
Vindt de stemmen van Mike en ownageforyou het verdacht op een reddingspoging lijken
Ik kreeg 2 stemmen om 21.56 en 21.59.
Vreemd dat je dit allemaal uitzoekt, maar dat dan niet gezien hebt.
 
Reactiescore
723
bappos je hebt wel wat aangewakkerd bij me









de volgende reden om simeco tot bm te maken: 'maatje', 'vorig potje' en nogmaals 'vorig potje'.

citaat van mijn bericht - de eerste sule stemmer - staat verkeerd, maar onderaan. ik baseer mijn stem op: 'vorig potje'.



jan baseert zijn stem op 'actief'.

vervolgens begint de jacht, en zijn dash en bappos het unaniem met elkaar eens.
en worden de redenen van de sule bm stemmers, ineens verdacht gemaakt?
wat maakt jullie redenering van 'maatje' en 'vorig potje' zoveel beter dan 'vorig potje' en 'actief' ?
ik wil daar graag een antwoord op.





je verdraait mn woorden. zoals ik al zei, je zoekt te veel. ik vond sluwe vorig potje goed spelen als mn medespeler - wolf in dat geval - , ik stem op sule als bm. ik stem niet op sule omdat hij wolf was en ik hem daarom een goede bm vind.



ik vertrouw jou niet, ik vertrouw dash niet. en eigenlijk niemand die zo'n hele heisa heeft gemaakt omtrent de burgemeester stemmen.

bappos
@BloodWolf14 nee, deze post vooral schreeuwde gisteren anti-speeder aan. Heb eigenlijk nog zo geen opinie over bappos, maar vorige ronde begon bappos met veel enthiousiasme en het zet hem precies in dit potje verder. Daarmee dat ik vind dat speeder beter moet weten, bappos wordt vaak in het begin verdacht.
Blij dat je me remind, want ik was net aan het doorlezen en had een post gezien die net het omgekeerde van speeder zei. + Met dat jij nu citeert en hij niet 'blind/wolfs' verder gaat op bappos bevestigd mijn feeling alleen maar.
dus speeder niet meer rood
 
Reactiescore
276
I
Rinske voor nu, was ook erg aan het hameren dat sule niet bm moest worden na zijn claim
??
En waar precies bleef ik door hameren dat sluwe geen bm moest worden? Ik had daar niks over gezegd

Ik nam enkel zijn claim in twijfel na paar van zijn uitspraken. En waarom zou ik überhaupt gelijk iemands claim moeten geloven :)
 
Reactiescore
1.503
I

??
En waar precies bleef ik door hameren dat sluwe geen bm moest worden? Ik had daar niks over gezegd

Ik nam enkel zijn claim in twijfel na paar van zijn uitspraken. En waarom zou ik überhaupt gelijk iemands claim moeten geloven :)
Normaal wel eens, maar een gebroeder claim is wel makkelijk te weerleggen door de echte gebroeders.
 
Reactiescore
276
Overigens vind ik op Jan na geen van de stemmers op victorious gisteren bewezen goedje. Vorige potje gooiden de wolven elkaar continue voor de bus. En vooral de vroege stemmen op Vic zeggen niks. Maar anthraxx cl en Jan zijn wel het minst verdacht momenteel.

Normaal wel eens, maar een gebroeder claim is wel makkelijk te weerleggen door de echte gebroeders.
Ja klopt maar waren ook hoop spelers afwezig.
 
Reactiescore
276
ik weet eerlijk gezegd even niet op wie ik moet stemmen. iemand suggesties met uitleg?
Ik vind ownage wel een goede optie. Gisteren wellicht een poging reddingsactie door ineens heel laat op Niels te stemmen toen Vic op de lynch stond. En het was een stem zonder argumenten
 
Reactiescore
278
Oh echt totaal niet bij nagedacht. Bappos en dash. Niet handig inderdaad. Jullie zijn er wel als de kippen bij anders om mij daarom verdacht te maken.

Maar duidelijk is er wel reddingsactie op mij geprobeerd want het was 4 4 wat in mijn ogen mij voorlopig goedje maakt.

Btw had gister niet gestemd idd want was in slaap gevallen beetje koppijn :( @jan1996
 
Reactiescore
723
Post 198 & 199 Legende en Ownage die haha mooi dit zeggen op victorious die lynch is. (1 vd 2 gespeeld?)
Post 202 Ownage stating the obvious, maar doet het wel: "Anthrax, CI en jan dus goedjes voorlopig"
Post 207 Vic gefrustreerd dat jan hem verkeerd begreep, op hem stemt en dan verdwijnt zonder reden.
Post 218 Legende heeft na de lunch van mali nog steeds niet goed door dat ze gestorven is. (ongeveer 8u in de ochtend)
Post 220 Dash als antwoord op jan: Als er reddingsactie was, dan zou hij het op jokersbrain steken, want mali is dood. (jokersbrain had een niet onderbouwde stem geplaatst)
Post 222 Dash vind ownage stem op cowboy best vreemd
Post 224 Anthrax ook gokken naar mali burger ipv zeggen dat ze dood is?
Post 227, 228 & 229 Ownage corrigeert lycnhvolgorde + verdenking rinske
Post 244 Speeder verdenkt ownage en dash
Post 251 & 252 - Cowboy opzichtige benoeming, suggereert ownage.
Post 255 Bappos springt hierdoor op cowboy
Post 261 Dash gaat ook op cowboy
Post 265 Blond niet meer op simeco

Tussendoor mijn post over speeder, maar dat zet ik niet in het lijstje uiteraard.
't is geen verdachtenlijstje, maar eerder wie ik niet als verdachte zie.
In volgorde van goedheid voor mij dan
CI
jan
speeder
anthrax
ownage
legende (grootste vraagteken van allemaal, maar niet doorhebben wie de lunch was?)

(wel ja, niet goed goed, maar ja, je weet wel)

E: quotes post 202
 
Bovenaan