[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
723
Bappos rood

-Stemt op Simeco (wat op zich prima is maar maakt ophef over de stemmen op sluwe)
-Wisselt ineens veel te makkelijk van simeco naar sluwe nadat hij door oa speeder terug wordt aangesproken over zijn stem
Bedoel je dan dat hij voorkennis heeft dat simeco goed zou zijn of slecht?
 
Reactiescore
278
Wel sneu dat letterlijk elk potje om elke post die ik schrijf ik 3x verdacht wordt en in het potje dat k slechtje was ik geen enkele keer verdacht werd. Moet misschien maar volgende keer op mn wolfs spelen?
 
Reactiescore
1.804
Wel sneu dat letterlijk elk potje om elke post die ik schrijf ik 3x verdacht wordt en in het potje dat k slechtje was ik geen enkele keer verdacht werd. Moet misschien maar volgende keer op mn wolfs spelen?
ik heb bijna met je te doen maar dan maak je dit soort posts:
Kunnen we wel simeco dash of bappos doen? Anders lig ik er zo uit..
 
Reactiescore
1.804
En veel stemmen op mij lees ik
Tussen x en y kies ik liever x
Lekkere argumenten tegen mij ook wel xd
maatje je wil liever dat er op mij gestemd wordt terwijl het enige argument op mij is dat bappos een BM stem op mij plaatste? terwijl we bappos zijn rol niet eens kennen??
 
Reactiescore
1.279
Oh echt totaal niet bij nagedacht. Bappos en dash. Niet handig inderdaad. Jullie zijn er wel als de kippen bij anders om mij daarom verdacht te maken.

Maar duidelijk is er wel reddingsactie op mij geprobeerd want het was 4 4 wat in mijn ogen mij voorlopig goedje maakt.

Btw had gister niet gestemd idd want was in slaap gevallen beetje koppijn :( @jan1996
Je zegt hier letterlijk dat we een goed punt hebben? Kies dan anderen?
 
Reactiescore
141
Wie heb je gezien gister dan Niels?
 
Bovenaan