[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
403
Dit is ook weer zo apart. Jij weet wie de andere gebroeder is dus ons nu noemen dat we dat iig niet zijn omdat we je claim niet gelijk geloven is raar


Sluwe silmad rood

Zeg je hier dat sluwe weet wie de gebroeders zijn
Dus je geef toe dat je hem geloof
Waarom stem je op een speler die je goed acht
Of bedoel je het anders
 
Reactiescore
1.804
Post 198 & 199 Legende en Ownage die haha mooi dit zeggen op victorious die lynch is. (1 vd 2 gespeeld?)
Post 202 Ownage stating the obvious, maar doet het wel: "Anthrax, CI en jan dus goedjes voorlopig"
Post 207 Vic gefrustreerd dat jan hem verkeerd begreep, op hem stemt en dan verdwijnt zonder reden.
Post 218 Legende heeft na de lunch van mali nog steeds niet goed door dat ze gestorven is. (ongeveer 8u in de ochtend)
Post 220 Dash als antwoord op jan: Als er reddingsactie was, dan zou hij het op jokersbrain steken, want mali is dood. (jokersbrain had een niet onderbouwde stem geplaatst)
Post 222 Dash vind ownage stem op cowboy best vreemd
Post 224 Anthrax ook gokken naar mali burger ipv zeggen dat ze dood is?
Post 227, 228 & 229 Ownage corrigeert lycnhvolgorde + verdenking rinske
Post 244 Speeder verdenkt ownage en dash
Post 251 & 252 - Cowboy opzichtige benoeming, suggereert ownage.
Post 255 Bappos springt hierdoor op cowboy
Post 261 Dash gaat ook op cowboy
Post 265 Blond niet meer op simeco

Tussendoor mijn post over speeder, maar dat zet ik niet in het lijstje uiteraard.
't is geen verdachtenlijstje, maar eerder wie ik niet als verdachte zie.
In volgorde van goedheid voor mij dan
CI
jan
speeder
anthrax
ownage
legende (grootste vraagteken van allemaal, maar niet doorhebben wie de lunch was?)

(wel ja, niet goed goed, maar ja, je weet wel)

E: quotes post 202
wat de fuck
 
Reactiescore
1.804
overigens heb ik vandaag geen idee en ook geen tijd om verder na te lezen? Ik ben wel bereid te volgen op cowboy nelis voorlopig
 
Reactiescore
276
Zeg je hier dat sluwe weet wie de gebroeders zijn
Dus je geef toe dat je hem geloof
Waarom stem je op een speler die je goed acht
Of bedoel je het anders
Nee ik zeg daar dat ik het vreemd vind dat sule zegt dat wij iig niet de gebroeders zijn. Dat zou voor hem voor de hand liggend moeten zijn wie de andere gebroeder is.
 
Reactiescore
1.704
Post 224 Anthrax ook gokken naar mali burger ipv zeggen dat ze dood is?

dit was een uitlokking. kijken of iemand het door zou hebben.

maar mensen lezen het topic of mijn posten niet zo goed dus ik heb net mijn random stemmer aangezet en dit keer kwam eruit

rinske
 
Reactiescore
276
Post 198 & 199 Legende en Ownage die haha mooi dit zeggen op victorious die lynch is. (1 vd 2 gespeeld?)
Post 202 Ownage stating the obvious, maar doet het wel: "Anthrax, CI en jan dus goedjes voorlopig"
Post 207 Vic gefrustreerd dat jan hem verkeerd begreep, op hem stemt en dan verdwijnt zonder reden.
Post 218 Legende heeft na de lunch van mali nog steeds niet goed door dat ze gestorven is. (ongeveer 8u in de ochtend)
Post 220 Dash als antwoord op jan: Als er reddingsactie was, dan zou hij het op jokersbrain steken, want mali is dood. (jokersbrain had een niet onderbouwde stem geplaatst)
Post 222 Dash vind ownage stem op cowboy best vreemd
Post 224 Anthrax ook gokken naar mali burger ipv zeggen dat ze dood is?
Post 227, 228 & 229 Ownage corrigeert lycnhvolgorde + verdenking rinske
Post 244 Speeder verdenkt ownage en dash
Post 251 & 252 - Cowboy opzichtige benoeming, suggereert ownage.
Post 255 Bappos springt hierdoor op cowboy
Post 261 Dash gaat ook op cowboy
Post 265 Blond niet meer op simeco

Tussendoor mijn post over speeder, maar dat zet ik niet in het lijstje uiteraard.
't is geen verdachtenlijstje, maar eerder wie ik niet als verdachte zie.
In volgorde van goedheid voor mij dan
CI
jan

speeder
anthrax
ownage
legende (grootste vraagteken van allemaal, maar niet doorhebben wie de lunch was?)

(wel ja, niet goed goed, maar ja, je weet wel)

E: quotes post 202
Ik kan die nog snappen vanwege hun stemmen op victorious.

Speeder vind ik ook niet verdacht maar waarom jij hem legende en ownage als mogelijk goed wegzet snap ik niet. En met name ownage en legende.

Ownage op basis van dat hij “haha mooi dit” zegt na de lynch van victorious?
Dat is toch geen reden om iemand als mogelijk goedje weg te zetten?
En voor legende geldt hetzelfde

Bovendien kan die opmerking ook kunnen slaan op dat er 2 goedjes uit waren gegaan.
 
Reactiescore
278
Ik kan die nog snappen vanwege hun stemmen op victorious.

Speeder vind ik ook niet verdacht maar waarom jij hem legende en ownage als mogelijk goed wegzet snap ik niet. En met name ownage en legende.

Ownage op basis van dat hij “haha mooi dit” zegt na de lynch van victorious?
Dat is toch geen reden om iemand als mogelijk goedje weg te zetten?
En voor legende geldt hetzelfde

Bovendien kan die opmerking ook kunnen slaan op dat er 2 goedjes uit waren gegaan.
Geen enkel persoon gaat natuurlijk haha mooi hier zeggen omdat er goedjes uitgaan of je nu goedje of slechtje bent vreemde redenatie.
 
Reactiescore
723
Ik kan die nog snappen vanwege hun stemmen op victorious.

Speeder vind ik ook niet verdacht maar waarom jij hem legende en ownage als mogelijk goed wegzet snap ik niet. En met name ownage en legende.

Ownage op basis van dat hij “haha mooi dit” zegt na de lynch van victorious?
Dat is toch geen reden om iemand als mogelijk goedje weg te zetten?
En voor legende geldt hetzelfde

Bovendien kan die opmerking ook kunnen slaan op dat er 2 goedjes uit waren gegaan.
nee,
speeder vanwege een post van sluwe en niet tunnelen op bappos + verderzoeken.
ownage omdat hij redenering corrigeert ten voordele van de goedjes. (+ een beetje in de veronderstelling dat cowboy slecht is, maar daar heb ik mijn stem nog niet op gezet, omdat dat nog niet zeker is + kwou nog wat stemmen van anderen afwachten die wat minder reageerden.)
legende omdat, mocht hij wolf zijn, hij wel door zou hebben dat rinske burger is. anders goed gespeeld.
 
Reactiescore
437
Ik deel het gevoel van Speeder en ik zou het verder ook niet weten anders

Simenco
Dash
 
Reactiescore
278
En dan verandert iemand last minute zijn stem en ben je klaar. Zou kunnen maar denk dat er op dit moment zeker betere lynchopties dan ik.
Dash
 
Reactiescore
140
Jan --> Simeco
Blond --> Simeco --> Simeco (Stemt 2x op simeco?) ---> Geen stem
Ownage --> Rinske
Legende --> Simeco --> Dash
Bappos --> Cowboy Niels
Dash --> Cowboy Niels
Miketijger --> Speeder --> Geen stem
Speeder --> Dash
Simeco --> Cowboy Niels
Anthrax --> Rinske
Cowboy niels --> Dash

Simeco: 1x
Rinske: 2x
Dash: 3x
Cowboy Niels: 3x

stand voor nu
 
Bovenaan