[Speeltopic] WvW #361

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Klopt, maar als je als jager goed schiet is het ook klaar.

Zijn er nu 4 bewezen 2 semi en 3 niet. We lynchen er nu 1 van die 3, jij schiet een ander en er gaan er 2 van de zekere uit. Maar blijft daarmee 2 tegen 3 evan uitgaande dat je niet candiu schiet en candiu ook wel jager is. Dan is het namelijk 2 tegen 2.
Ik schiet candiu dus wel zoals benoemd :)
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Als hij een goedje was geweest, zou hij wel bereid zijn geweest om zich op te offeren voor de andere goedjes, ipv een g/g koppel te willen schieten uit de eerder door jou genoemde rancune, of hij speelt het wolfs :D
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Wijze burger. Dag 1 gevraagd naar infectiewolf. Waren er geen. Dus wolven hebben een gratis “extra” infectie gekregen.

En Bloodwolf. Oprecht excuses voor mn inactiviteit, morgen einde dag wrs wél weer op orde om mee te denken voor de lynch. Dan ben ik weer thuis.
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Nah, schot blijft op candiu staan, daar lagen onze vermoedens wat dat betreft ook
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Bloodwolf kan de Geinfecteerde zijn. Maar CI doet wel onnodig zeer vreemd nu.
Dan zou ik dat als onderdeel van het koppel geweten hebben, hij is gewoon cupido, ook 1 van de weinigen die op sule zat. En wat dat betreft ben ik zelf ook altijd met de bewezen goedjes meegegaan, zonder het voor wolven op te nemen
 
Reactiescore
3.586
Wie er ook leeft, morgen CI eruit als het koppel goed bleek en Azzandra Candiu eruit gehaald heeft met zijn schot.
 
Reactiescore
1.279
Dan zou ik dat als onderdeel van het koppel geweten hebben, hij is gewoon cupido, ook 1 van de weinigen die op sule zat. En wat dat betreft ben ik zelf ook altijd met de bewezen goedjes meegegaan, zonder het voor wolven op te nemen
Punt van goed slecht is dat ze wolven er ook uit willen hebben.
 
Bovenaan