[Speeltopic] WvW #361

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Waarom CI redelijk groen? Zou hem met Vic ruilen eerder.

Ik zat vjiwel direct dit potje op speeder e nwas 1 van de eerste die op sluwe ging? Mijn trackrecord lijkt me redelijk clean. Maar leg me gerust uit waarom ik slechtje zou zijn.
 
Reactiescore
276
Ik zie CL atm ook als goedje door z'n manier van reageren door het spel heen.

Ik ga zo Silmad's posts even doorsnuffen of daar nog wat nuttigs uit te halen is
 
Reactiescore
276
Deze 3 zijn het meest interessant:
Ik sluit me verder aan bij het lijstje Speeder en Victorious, aangevuld met Bappos en in mindere mate Cowboy Niels

Stem staat nog op Cowboy Niels, maar kan nog gewijzigd worden naar één van de bovenstaande namen

Heb ook een beetje het idee dat Bappos en Victorious nu bewust een schouwspel met elkaar aan het doen zijn nav de eerdere potjes

Ik ga mee op Bappos. Grote kans op g/s. Als dat zo is is Candiu de volgende.

Hele potje heeft Bappos speeder amper verdacht, maar toen hij de kans zag hem voor de bus te gooien greep die die met open armen aan. Om vervolgens met de eer te gaan strijken.

Beide goedjes natuurlijk. Stap is van je vf gekontlik af en pak wolfjes Bappos, Candiu en Victorious

Simeco jij weet beter dan dit???
Ik presenteer: Wolfje Victorious.

Reden: Silmad zit net als met Speeder het hele potje al op Victorious, maar stemt ofwel iemand anders ofwel stemt Victorious wanneer die niet in gevaar is voor lynch. Zelfde gedrag als Speeder.

Ik denk Candiu dus infectie nog, en Dash ook infectie/startwolf.
 
Reactiescore
116
Tijd om te kijken hoeveel zekere goedjes we komen

Mezelf duh

6. Chmegers
7. rover ram

11. Calamus Incendium
13. BloodWolf14
15. De LEGENDE van het Noorden
16. Simeco

17. victorious
18. Jokersbrain
21. Candiu
22. Azzandra
31. MOH


dit is wat mij betreft het lijstje, maar ik ben niet alleen in de info. Vul gerust aan waar nodig. Of maak je eigen lijstje
Ik post wss erg wolfs omdat ik vorig potje no life tekeerging en nu een beetje de massa volg. Mijn stem iig azzandra, puur om het feit dat ze/hij vorig potje ook wolfs scheen maar deze ook op mn verlanglijstje stond.
 
Reactiescore
276
VICTORIOUS

Hopelijk zijn er nog een aantal die wel durven spelen en durven nadenken
Dit is trouwens ook een leuke poging om Victorious goed te laten lijken denk ik. Net als het zogenaamd dag 2 Victorious als wolf gezien te hebben.
Presenteerblaadje:

Dash, Victorious, Candiu & Azzandra slecht

Moh en Calamus goed

Simeco gekoppeld met een wolf
Yikes je zou maar de laatste 3 medewolven wolf noemen in de hoop dat we die niet verdenken, net nadat bleek dat Speeder ook medewolven aan het verdacht maken was?
 
Reactiescore
116
Dit is trouwens ook een leuke poging om Victorious goed te laten lijken denk ik. Net als het zogenaamd dag 2 Victorious als wolf gezien te hebben.

Yikes je zou maar de laatste 3 medewolven wolf noemen in de hoop dat we die niet verdenken, net nadat bleek dat Speeder ook medewolven aan het verdacht maken was?
Valt me op dat jij deze ronde erg actief bent, bewezen goedjes op het verkeerde been tracht te brengen. Wolf?
 
Reactiescore
276
Als de ziener er is doe aub je actie op deze bloodwolf14.
Die doet z'n ding maar vannacht. We hebben daarvoor alleen nog een lynch en dan moeten we een van die drie wolfjes lynchen. Je gaat me niet zeggen dat je net m'n triple-post hebt gelezen en daarna die namen van Sule gewoon gaat negeren.
 
Bovenaan