[Speeltopic] WvW #361

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Ik post wss erg wolfs omdat ik vorig potje no life tekeerging en nu een beetje de massa volg. Mijn stem iig azzandra, puur om het feit dat ze/hij vorig potje ook wolfs scheen maar deze ook op mn verlanglijstje stond.
Om te beginnen, hij :D
Muah, volgens mij sprong ik als 1 van de weinigen in de bres voor Jan, buiten het feit dat ik in de andere stemmingen wat later ben, zoals vaker aangegeven dat is over het algemeen gewoon het ritme van de dag waar ik in zit. Snap niet waarom dat voor anderen een geldig excuus blijkt, maar dat mij steeds wolfs zou moeten maken. Zeker vanuit iemand die zelf steeds niet verder is gekomen dan 2 zinnen dit gehele potje. Maar gelukkig bemerk je dat zelf dan ook weer op.
 
Reactiescore
1.014
Klopt. Ik heb de vraag gesteld nadat de 2e wijze burger eruit ging hoeveel er in dit potje zaten. 5 stuks

Waar is je verbazing dat een wolf weet dat jij wijze burger bent?
 
Reactiescore
1.014
Mohniels is wijze burger.

Er waren al zat mensen die zeiden dat je Speeder moest wateren. Die ene meer of minder maakt niet uit, claimen ging ik toch niet.

En wat betreft Victorious: Jij vond het al verdacht dat ik me stem van jou weg haalde. Wat had je ervan gevonden als ik ook nog is iemand anders wateren ging pushen?


Scherp mannen, viel mij ook al op:



Moh indd een makkelijke om nu te benoemen als hij niet meer terug komt
@mohniels1
 
Reactiescore
1.804
@simeco jij had het over dat het je dit potje opviel hoe makkelijk wolven elkaar opofferde. Bedoel je deze?m
Wat een suggestieve post immers post je allemaal spelers van wie we de rol niet kennen? Of weet jij meer?
 
Reactiescore
1.804
Ik zat vjiwel direct dit potje op speeder e nwas 1 van de eerste die op sluwe ging? Mijn trackrecord lijkt me redelijk clean. Maar leg me gerust uit waarom ik slechtje zou zijn.
Dit klopt overigens
Tijd om te kijken hoeveel zekere goedjes we komen

Mezelf duh

6. Chmegers
7. rover ram

11. Calamus Incendium
13. BloodWolf14
15. De LEGENDE van het Noorden
16. Simeco

17. victorious
18. Jokersbrain
21. Candiu
22. Azzandra
31. MOH


dit is wat mij betreft het lijstje, maar ik ben niet alleen in de info. Vul gerust aan waar nodig. Of maak je eigen lijstje
wat betekent lichtblauw? Verder lijkt mij dit geen slecht lijstje. Azzandra lijkt mij goedje. Candiu ben ik niet helemaal uit, ik dacht goedje maar ze blijft nu wel suggestief posten over mij dit vind ik veracht
 
Reactiescore
1.733
Dag 4 : Lynch

De beslissing was unaniem!
Het dorp geloofde Sule de wolf niet meer.
Gevonden. Ik weet niet waarom hij wist dat ik een wijze man ben. Wss ziener geïnfecteerd? Snap ook niet waarom ze mij zouden zieneren aangezien ik elk potje vanaf begin af aan al bewezen goedje ben
 
Reactiescore
1.804
Voor mij nu helemaal duidelijk dat moh wolf is?
 
Reactiescore
1.014
Wat een suggestieve post immers post je allemaal spelers van wie we de rol niet kennen? Of weet jij meer?
Post ik allemaal spelers?

Ik denk gewoon dat Moh wolf is en jou expres nog even extra benoemd. + jouw opmerking. Maakt het jou ook wolf in mijn ogen.
 
Reactiescore
1.804
Post ik allemaal spelers?

Ik denk gewoon dat Moh wolf is en jou expres nog even extra benoemd. + jouw opmerking. Maakt het jou ook wolf in mijn ogen.
Ik snap je vraag niet? En prima voor mij dat jij dit denkt. Zullen we eerst moh pakken? Wellicht word ik toch lunch vannacht
 
Reactiescore
277
Post ik allemaal spelers?

Ik denk gewoon dat Moh wolf is en jou expres nog even extra benoemd. + jouw opmerking. Maakt het jou ook wolf in mijn ogen.
Sorry hoor, maar hoe kun je dit gedrag benoemen van een wolfje, maar dan wel Sules posts opzij leggen? Precies hetzelfde gedrag, maar dan op jouw* medewolfjes. Je maakt het zo duidelijk Candiu :s
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
277
Ik snap niet zo goed waarom ik wolf zou zijn door het gedrag van een wolf. Is Sule niet gewoon bewust bezig geweest om zich niet met de lynches te bemoeien, zodat hij ook niet erop betrapt kon worden dat hij een goedje er mee uit stemde? Ik denk dat hij gewoon de lynchstemmingen aan het ontwijken was eigenlijk.

Vanuit welk van mijn eigen gedrag zou blijken dat ik wolf ben? Het direct opperen van Speeder om te wateren? Het openen van de stemming op Sule gisteren?

Sule stemde op mij wanneer er niets aan de hand was, ik zorg ervoor dat hij eruit ging. Big difference.
Als je als wolf lynchstemmingen gaat ontwijken wordt dat in het algemeen op medewolven gedaan.

Waarom jij wolfje? Misschien het enkel willen lynchen van goedjes? (Bapp, Niels, OFY). Vergeet niet dat Sule ook water wilde op Speeder?? En als eerste stemmen is niet iemand eruit werken. Pas vanaf stemmen 3 en 4 (Simeco en CL) was Sule daadwerkelijk lynch.
 
Reactiescore
1.733
Ik ben geen wolf maatjes. Wijze burger en heb de vraag gesteld nadat de 2e wijze burger doodging hoeveel wijze burgers er in het spel zitten. 5 stuks kreeg ik door. Er zijn er 3 dood dus na mij is er nog een wijze burger. Als die zich even meld ben ik bewezen goedje.
 
Reactiescore
1.014
Sorry hoor, maar hoe kun je dit gedrag benoemen van een wolfje, maar dan wel Sules posts opzij leggen? Precies hetzelfde gedrag, maar dan op jouw* medewolfjes. Je maakt het zo duidelijk Candiu :s
Sules post opzij leggen?
Mensen praat eens gewoon.

Het vriendelijke wolfje clubje wordt zo steeds groter. Wist niet dat jij er ook bij hoorde.
 
Bovenaan