[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.277
LEGENDE bescherm jezelf of jokersbreen wijzig gerust nog. Maar zeg niet wie. Dan stop je de lunch misschien wel.

Ownageforyou
 
Reactiescore
1.498
Nja goed laten we maar claimen dan hé. Dure rol voor de goedjes.

Ik claim bengel en ik heb mezelf al beschermd deze middag. Candiu is mijn ogen wolf, net als dat ik Rinske al vrij snel doorhad. Bappos ben ik niet zeker van maar ik vermoede vanmiddag dat hij mij op de lunch zou zetten omdat ik een van de weinige ben die niet gratis met zijn onzin meeloop.

Dat ik spieder niet wilde wateren valt daarmee samen, Bappos is wolf in mijn ogen en gaat nu wel hard met de eer van een toevalstreffer er vandoor. Nogmaals, zijn eerdere lijstjes en verdachtmakingen slaan kant noch wal.

Vannacht kan ik er enkel uit door een lynch en morgen ga ik er gegarandeerd uit met een lunch dus vandaar dat ik weinig happig ben ik op claimen.
Als ik wolf ben is het geen toevalstreffer
 
Reactiescore
116
@Legende van het Noorden waarom ben JIJ het niet eens met mn stem op bappos??
Nog 18 minuten, normaal gaat bappos met zijn selectieve activiteit in op mijn discutabele aannames. Nu niet. Eerder wel en nam volle krediet ervoor. Bappos is niet zoekend zoals voorheen, maar geeft de aanname een doel te hebben. Als ik het mis heb licht aub toe, bappos ma deze post op rood. Srry voor alle wijzigingen.
 
Reactiescore
1.804
Nog 18 minuten, normaal gaat bappos met zijn selectieve activiteit in op mijn discutabele aannames. Nu niet. Eerder wel en nam volle krediet ervoor. Bappos is niet zoekend zoals voorheen, maar geeft de aanname een doel te hebben. Als ik het mis heb licht aub toe, bappos ma deze post op rood. Srry clitorismod voor alle wijzigingen.
wtf
 
Reactiescore
140
Moet ik ook ma claimen dan?
 
Reactiescore
140
Goed ik ben priester, @JokersBrain akkoord met water op candiu?
 
Bovenaan