[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
276
@Rinske waarom weegt t voor jou zwaarder dat Jan een leuke rol krijgt (ook al zijn dat niet zijn woorden) dan dat een goed iemand die dubbele stem in handen krijgt? Dan is Jan denk niet de beste optie toch?
Dubbele stem?

Bm is toch geen dubbele stem maar alleen doorslaggevend bij gelijkspel
(Oh zie het al, bm stem telt dit potje idd dubbel)

En verder gun ik het hem wel om het te proberen. Vond hem vorig potje iig best scherp.

Waarom trek jij bm-schap en dubbele stemmen zoveel aan dit potje? Vorige ronde gaf je er niet veel om en ging je ook niet voor bm. Nu wil jij zelf bm zijn en elke dag een stem hebben die dubbel telt :) En als ik het me goed herinner had jij juist een stem op mij gezet omdat je dacht dat ik voor die dubbele stem ging.
Hmm dan zou jij wolf zijn volgens jouw denkwijze uit het vorige potje
 
Reactiescore
1.279
Geen lynch vanavond.
BM en lunch wel.
Wait wut wel een lunch hoe de fuck kan dat

Maar toen.
Heb het altijd vreemd gevonden dat er meteen lynch is.

Het kan misschien zijn dat het bekend is dat er weerwolven in het universum zijn van wvw.
Maar als je ik een nieuw dorp gaat wonen en je weet dat er weerwolven in je dorp mee verhuizen, dan ga je daar niet gaan wonen.
Het is pas van zodra de eerste moord/lunch geweest is, dat je als dorp actie onderneemt.

(Dus deze keuze heb voor mijn potje arbitrair toegepast)

(Dus als de weerwolven infeite in vrede willen samenleven, (i.e. geen lunch) dan hoeven jullie geen actie te ondernemen. I.p.v. random goedjes eruit te kegelen.)
Mike wat ben je af en toe een genie. Never change.
 
Reactiescore
1.279
Overduidelijke ziener was pas daarna bekend?
Niemand volgde Rover Ram behalve Mohniels.
Wij wolven hadden dit zeer zeker al een tijdje door. Maar wij hadden het druk met goed slecht koppel vinden? Schandalig dat jullie dit niet doorhadden
 
Reactiescore
3.586
Het was inderdaad overduidelijk en oke voor mij makkelijker omdat ik wist dat wat hij zei waarheid was maar als iemand hele tijd gewoon zegt speler ... is slecht 100%, speler .... is slecht, ik zal elke dag op hem blijven stemmen etc. Is dat bijna hetzelfde als gewoon claimen je ziener bent.
 
Reactiescore
1.499
Het was inderdaad overduidelijk en oke voor mij makkelijker omdat ik wist dat wat hij zei waarheid was maar als iemand hele tijd gewoon zegt speler ... is slecht 100%, speler .... is slecht, ik zal elke dag op hem blijven stemmen etc. Is dat bijna hetzelfde als gewoon claimen je ziener bent.
Bij Rover Ram is dit geen onbekende strategie.
 
Reactiescore
723
Dag 0

Het 361'ste gehucht van wakkerdam heeft een burgemeester gekozen.
Oh wat kunnen we in vrede samenleven onder het leiderschap van @Speeder.

Azzandra --> speeder
Anthraxxol --> mohniels
Bappos ---> calamus
Blond --> speeder
Bloodwolf
Calamus --> speeder
Candiu --> bappos
Chmegers --> mohniels
Cowboy niels --> speeder
Dash ---> speeder
Jan --> jokersbrain
Jokersbrain --> speeder
Legende --> blond
MOH --> rover ram
Ownage ---> speeder
Rinske --> jan
rover ram --> mohniels
Secret Ambition
Simeco --> speeder
spieder --> calamus
Sule ---> speeder --> bappos
victorious --> bappos --> calamus
Wolv


blond 1
bappos 2
calamus 3
jan 1
joker 1
mohniels 3
rover 1
speeder 8

spelers 23 ontbrekende stemmen 3 som 4 + 3 + 3 + 8 + 2= 20
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
723
Nacht 1

De eerste nacht was blijkbaar niet vredevol.
We werden deze ochtend wakker met enkele bloedresten van @Wolv.
Er wonen weerwolven in ons dorp????

Wolv was lunch
Hij was burger
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan