- Reactiescore
- 720
Dubbele stem?@Rinske waarom weegt t voor jou zwaarder dat Jan een leuke rol krijgt (ook al zijn dat niet zijn woorden) dan dat een goed iemand die dubbele stem in handen krijgt? Dan is Jan denk niet de beste optie toch?
Gast jij was het beste slechtje van het vorige potje.Dat is prima, maar je benadeelt ook en dat gaat te ver.
Het vorige potje is niet verloren omdat ik Victorious beulde.
Dat viel reuze mee als je het afpelt.Gast jij was het beste slechtje van het vorige potje.
Omdat ik doorhad dat jij een ziener rol had. En omdat het een maatje is.Overduidelijke ziener was pas daarna bekend?
Niemand volgde Rover Ram behalve Mohniels.
Zie hier de reden dat spieder geen BM moet worden.mohniels1 laat dat duidelijk zijn. ik vind victorious ook verdacht
Wait wut wel een lunch hoe de fuck kan datGeen lynch vanavond.
BM en lunch wel.
Mike wat ben je af en toe een genie. Never change.Heb het altijd vreemd gevonden dat er meteen lynch is.
Het kan misschien zijn dat het bekend is dat er weerwolven in het universum zijn van wvw.
Maar als je ik een nieuw dorp gaat wonen en je weet dat er weerwolven in je dorp mee verhuizen, dan ga je daar niet gaan wonen.
Het is pas van zodra de eerste moord/lunch geweest is, dat je als dorp actie onderneemt.
(Dus deze keuze heb voor mijn potje arbitrair toegepast)
(Dus als de weerwolven infeite in vrede willen samenleven, (i.e. geen lunch) dan hoeven jullie geen actie te ondernemen. I.p.v. random goedjes eruit te kegelen.)
Wij wolven hadden dit zeer zeker al een tijdje door. Maar wij hadden het druk met goed slecht koppel vinden? Schandalig dat jullie dit niet doorhaddenOverduidelijke ziener was pas daarna bekend?
Niemand volgde Rover Ram behalve Mohniels.
Am I a joke to you?Wij wolven hadden dit zeer zeker al een tijdje door. Maar wij hadden het druk met goed slecht koppel vinden? Schandalig dat jullie dit niet doorhadden
Bij Rover Ram is dit geen onbekende strategie.Het was inderdaad overduidelijk en oke voor mij makkelijker omdat ik wist dat wat hij zei waarheid was maar als iemand hele tijd gewoon zegt speler ... is slecht 100%, speler .... is slecht, ik zal elke dag op hem blijven stemmen etc. Is dat bijna hetzelfde als gewoon claimen je ziener bent.
Burger was lunchDe eerste nacht was blijkbaar niet vredevol.
We werden deze ochtend wakker met enkele bloedresten van @Wolv.
Er wonen weerwolven in ons dorp????
Wolv was lunch
Hij was burger
Oke een sportieve lunch. Candiu jan victorious en jokjes. Het net sluit zich
Wie zouden dit dan zijn?Of mensen die normaal nooit sportief lunchen zodat ze de goedjes op het verkeerde been kunnen zetten?