[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.279
Oh ik ben trouwens ruim voor einde deadline terug, maar het duurt allemaal wat langer vandaag. Dus ik stem dan naderhandjes wel
 
Reactiescore
3.586
I have only one shot. Als ik fail geloofd niemand mijn claim, maak ik wel iemand bewezen goedje na de DL tenzij die toevallig Ketterse is.
 
Reactiescore
3.586
Ik geloof niet in Speeder als wolfje. Was anders wel al lang makkelijk mee op mij gevolgd. Ik ga liever voor iemand die zijn lynch stem op mij gezet heeft vandaag zonder argumenten (iedereen dus). Enkel Simeco wil ik sparen, die deed nog de moeite om mij uit te horen.
 
Reactiescore
1.014
Doe maar joker. Maar wolfjes roepen nu goedjes namen om jouw actie kwijt te zijn.

Waarom legende niet eigenlijk? Of speelt die alleen slecht?
 
Reactiescore
1.503
Ik geloof niet in Speeder als wolfje. Was anders wel al lang makkelijk mee op mij gevolgd. Ik ga liever voor iemand die zijn lynch stem op mij gezet heeft vandaag zonder argumenten (iedereen dus). Enkel Simeco wil ik sparen, die deed nog de moeite om mij uit te horen.
Het gaat nu niet om spieder zijn geloofwaardigheid, maar om die van jou. Dus gewoon spieder doen
 
Reactiescore
3.586
Doe maar joker. Maar wolfjes roepen nu goedjes namen om jouw actie kwijt te zijn.

Waarom legende niet eigenlijk? Of speelt die alleen slecht?

Ik weet het daarom denk ik rustig na nog.

Mijn keuze zal tussen chmegers, Moh, Bappos, Vic en Sluwe gaan.

Die eerste 2 kan ik niet pijlen. Bappos probeert mij te sturen om drankje in te zetten, ik vertrouw hem niet. Sluwe trekt zijn staart terug om op goed blaadje te staan of geloofd hij de claim. Lastig kiezen :x
 
Reactiescore
223
Ik geloof niet in Speeder als wolfje. Was anders wel al lang makkelijk mee op mij gevolgd. Ik ga liever voor iemand die zijn lynch stem op mij gezet heeft vandaag zonder argumenten (iedereen dus). Enkel Simeco wil ik sparen, die deed nog de moeite om mij uit te horen.

Zitten er tussen de jou stemmers (inclusief mezelf) mensen die je verdacht?

Gooi gewoon op wie je het meest verdenkt, lijkt me simpel.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Goed, ik ben net in de kleedkamer na de voetbaltraining.
victorious is overigens ook plots in alle stilte naar de achtergrond verdwenen?

Troost je: vandaag ben ik er vanaf 19:00 helemaal niet meer ;)
Hier is je antwoord ^
Mijn voorlaatste poging om mezelf van de lynch te houden:

Als goedje is het uw taak tenzij je meer weet door een bepaalde rol om met verschillende kanten rekening te houden. Je mag best denken ik slecht ben maar als je hier geen zekerheid over hebt is het je plicht om rekening te houden dat dit ook niet het geval kan zijn.

In citaat 1 zegt hij heel zelfverzekerd vanuit een autoritaire houding dat vandaag het mijn exit maar moet zijn, op basis van wat meent hij dit zo te zeggen alsof het een feit moet zijn?

Ik probeer rustig uit te leggen dat er tekenen zijn waarom ik geen slechtje ben, doormiddel van letterlijk niemand nog maar voor mij opkomt, als stemming heel makkelijk lopen dan weet je vaak het resultaat al. Vervolgens (citaat 2) interpreteert hij alles in het meest pessimistisch mogelijk scenario waarin hij 0,0 rekening houdt om ook vanuit het perspectief te kijken dat ik goedje kan zijn.

Wat voor mij wilt zeggen dat hij helemaal niet de ambitie heeft om te achterhalen of ik goed of slecht ben, zijn keuze als wolf zijnde staat al vast en zal en moet lynch worden.

Daarom zal mijn lynchstem naar Vic rood gaan.
Is niet mijn bedoeling geweest om enerzijds een autoritaire houding aan te nemen en daarna pessimistisch over te komen. Ik zit niet in die positie om op die manier te spelen. Gevalletje interpretatie denk ik?
Vervolgens is Anthraxxol lunch. Volgens mij was Vic er wel klaar mee en wou hij hier snel een einde aan maken want Anthraxxol blijft toch op hem tunnelen anders.
Zou echt veel te simpel zijn om dat linkje te leggen. Hoogstwaarschijnlijk is deze lunch expres ingezet om deze link naar mij te kunnen laten leggen.
Goed bij deze claim ik priester dan. Want een ommekeer gaat er toch niet meer komen.
Hmm, zullen moeten wachten op je actie dan:
Extra: maandag & woensdag worden er geen acties doorgevoerd tussen 19u en 22u. (e.g. beul/priester)

Gelukkig geeft dat dan wel uitstel van de deadline tot 23:00 en ben ik op tijd thuis om mijn stem van je af te halen.
 
Reactiescore
447
Bappos is al het hele potje aan het sturen, heeft vandaag ook al 3 keer z'n stem gewijzigd? Zeer benieuwd naar zijn rol.

Candiu ook benieuwd naar maar die kunnen we gewoon lynchen vanavond.
 
Reactiescore
1.503
Ik weet het daarom denk ik rustig na nog.

Mijn keuze zal tussen chmegers, Moh, Bappos, Vic en Sluwe gaan.

Die eerste 2 kan ik niet pijlen. Bappos probeert mij te sturen om drankje in te zetten, ik vertrouw hem niet. Sluwe trekt zijn staart terug om op goed blaadje te staan of geloofd hij de claim. Lastig kiezen :x
Ik vertrouw jou voor geen ene meter. Meerdere zeggen spieder, als je vertrouwen wilt winnen moet je niet je eigen gang gaan maar een keuze maken waarmee je vertrouwen wekt.
 
Bovenaan