[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
223
Rover Ram

Doe jij ook nog iets anders dan jan en alleman zonder uitleg wolf noemen en een beetje meelopen?

Is dat iets van nu of is dat je algemene speel style?
 
Reactiescore
141
Oei heb ik een medewolf van je te pakken?

Direct de aandacht afwendelen het moment dat ik OFY ook maar een beetje extra onder druk zet*
Ik zweet me al peentjes hoor. Ben wel benieuwd, waarom met deze reden specifiek op mij en niet 1 van de andere die dezelfde stemmen hadden? Ik kan er natuurlijk ook niks aan doen als goedjes wolfs spelen
 
Reactiescore
277
Ik zweet me al peentjes hoor. Ben wel benieuwd, waarom met deze reden specifiek op mij en niet 1 van de andere die dezelfde stemmen hadden? Ik kan er natuurlijk ook niks aan doen als goedjes wolfs spelen
Nee het is de timing en reden van je stemmen.

Zet voor nu mijn stem op Jan, vind hem verdacht posten
Hier je stem op Jan. Letterlijk je eerste en enige post voor de eerste lynch na je BM-stem. Als 3e, dus meelopen.

Je claimt wijzer burger maar zet geen actie in? Cowboy Niels

Verder weinig tijd gehad vandaag, heb even vlug bijgelezen en dit viel me nogal op
Ennn yoink hier je eerste post na je stem op Jan. Een heeuuule late meeloopstem toen Niels al duidelijk lynch was. Lekker niets toevoegen. De reden was al beter dan verdacht posten maar he...
 
Reactiescore
3.586
Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat er een samenvatting nodig is.
Kan iemand dit posten aub?

Net een pagina of 15 bijgelezen maar om daar een samenvatting uit te halen is lastig xD Mijn beeld over Simeco is in ieder geval veranderd, die speelde zeer bedreven actief mee en leek oprecht het optimale uit de Cowboy Niels lynch te halen. Wat hij nu uiteindelijk met zijn vraag gedaan heeft is me onduidelijk?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.586
Nacht 3
De dag was precies vermoeiend. Er gebeurde niets deze nacht?

E: zie 3 posts hieronder

Nacht 3
Na nader onderzoek kwam anthraxxol niet opdagen bij het ontbijt
Hij was ook wijze burger

E: rol
Ee: lunch

Het is me ook onduidelijk waarom de informatie van de 2de post niet gelijk in de eerste staat? Er gebeurd niets deze nacht om vervolgens te zeggen er wel iets gebeurd is in de nacht.
 
Reactiescore
3.586
Zou de troef kunnen zijn Cowboy Niels toch slechtje was maar de wolven zijn rol naar buiten uit toe konden veranderen. Er is zoveel onduidelijk, is gewoon lastig om hier een lijn in te krijgen.
 
Reactiescore
3.586
Ik denk dat simeco
Wolfke is

Jij snapt dit spelletje maat

Ja idd,
Hopelijk ziet de rest het dit spel eindelijk ook eens in.

Ik heb dikwijls het gevoel dat wij samen op eenzame hoogte vertoeven.

eenzame hoogte waar jullie aan elkaars pielemuis zitten te trekken zeker

Is deze opmerking van Blond de reden hij lunch was DL2?

bappos speelt heel wolfs inderdaad

anthraxxol

bappos


zou mij niet verbazen als ze bijde wolf zein

En/of was hij lunch omdat hij Bappos eruit wou. Iets anders kon ik niet terug vinden waarom hij lunch zou geweest kunnen zijn. Dus gok dat er een wolf of meerdere zit tussen Chmegers, Mohniels en Bappos.

Ik snap de lynchstemmen op Jan ook niet. Heb even zijn Posts teruggezocht en er zit niet iets in wat hem verdacht maakt vind ik.

Hij benoemt de wolvenchat maar dat heeft hij bij meerdere potjes gedaan en toen is er nooit wat over gezegd. Nu wordt hij om iets vanzelfsprekend aangevallen?




Ik vind de stem van blood verdacht. Op anthraxx gaan terwijl hij soort van lijkt aan te geven het niet te weten of niet gelooft.
En zijn reactie op joker dat anthraxx het bericht van joker “verkeerd heeft geïnterpreteerd” maakt hem voor mij verdacht.

Bloodwolf rood voor nu

Rinske die ondertussen wolf bleek ging op Bloodwolf wat mij niet gespeeld lijkt dus dit pleit Bloodwolf wel redelijk vrij voor mij. Verder was ook Candiu redelijk al op Rinske aan het posten dit potje wat haar ook redelijk vrij pleit voor mij.

victorious

hij quote 4 posten van jokje. 1 van cowboy. en stemt dan cowboy.

Is dit de reden waarom Anhraxxol lynch is? Een andere kan ik niet bedenken want tot nog toe deed hij aardig goed mee.

Conclusie: Mijn lynch stem zal wellicht gaan tussen Chmegers, Mohniels, Bappos en Victorious.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.736
Bovenstaande is heel erg makkelijk en dat weet je zelf ook.

Je speelt echt heel anders dan normaal jokje
 
Reactiescore
1.014
Dash, Simeco, Candiu en Speeder allen actief en gelezen dat Mike nagenoeg Cowboy bewees als goedje.

Alle vier stem gewoon laten staan??? Dash, Candiu en Speeder graag een reden hiervoor??? Simeco heeft zijn reden al gegeven.

Bloodwolf ook stem laten staan nadat hij wel online is geweest, maar mij even niet duidelijk of hij ook het bericht van Mike had gezien.
Ik heb gelijk als eerste gereageerd na die post van jou….
Deze lunches ademen voor mij Candiu rood
Ehhh? Is dit de nieuwe manier van wolfjes vangen? Alles baseren op de lunch.

Je bent het net zo goed zelf om deze post te kunnen maken?
 
Reactiescore
448
Leer mij dit. Dat je er al 3 hebt gevangen op dag 2 of dag 3 ( Mike zn puntentelling is nog nieuw voor me)

Ik trouwens geen wolf. Niels en Bappos zou kunnen. Rinske: mwah
Rinske: Mwah toch wolf

Samen met alles hierboven denk ik dat we ons eerste wolfje gevangen hebben na de inactiviteitsdode wolf gisteren.
 
Reactiescore
1.503
Ik heb gelijk als eerste gereageerd na die post van jou….

Ehhh? Is dit de nieuwe manier van wolfjes vangen? Alles baseren op de lunch.

Je bent het net zo goed zelf om deze post te kunnen maken?
Was even aanvoelen of de discussie tussen jou en Rinske toneelspel was of oprecht. Ik denk nu oprecht.

Bloodwolf heb jij eens gereageerd op een post van Rinske dit potje of vice versa?
 
Reactiescore
448
Was even aanvoelen of de discussie tussen jou en Rinske toneelspel was of oprecht. Ik denk nu oprecht.

Bloodwolf heb jij eens gereageerd op een post van Rinske dit potje of vice versa?
Hm, Candiu was de enige die openlijk Rinkse niet verdacht vond, hoe kijk je daar tegen aan?
 
Reactiescore
1.279
Net een pagina of 15 bijgelezen maar om daar een samenvatting uit te halen is lastig xD Mijn beeld over Simeco is in ieder geval veranderd, die speelde zeer bedreven actief mee en leek oprecht het optimale uit de Cowboy Niels lynch te halen. Wat hij nu uiteindelijk met zijn vraag gedaan heeft is me onduidelijk?
Laatst bewerkt: Vandaag om 04:51
Is deze opmerking van Blond de reden hij lunch was DL2?



En/of was hij lunch omdat hij Bappos eruit wou. Iets anders kon ik niet terug vinden waarom hij lunch zou geweest kunnen zijn. Dus gok dat er een wolf of meerdere zit tussen Chmegers, Mohniels en Bappos.



Rinske die ondertussen wolf bleek ging op Bloodwolf wat mij niet gespeeld lijkt dus dit pleit Bloodwolf wel redelijk vrij voor mij. Verder was ook Candiu redelijk al op Rinske aan het posten dit potje wat haar ook redelijk vrij pleit voor mij.



Is dit de reden waarom Anhraxxol lynch is? Een andere kan ik niet bedenken want tot nog toe deed hij aardig goed mee.

Conclusie: Mijn lynch stem zal wellicht gaan tussen Chmegers, Mohniels, Bappos en Victorious.
Laatst bewerkt: Vandaag om 04:56


heel benieuwd wat hier eerst stond. overdenken wel vaker een probleem van wolfjes om niet verdacht te ogen.
 
Bovenaan