[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

Reactiescore
401
Ik sluit me aan bij wat Candiu zegt. Waarom leest niemand wat post's terug van G/S koppel of mij, had je easy paar wolfjes kunnen pakken nog.

Ook moest ik niet doodgaan maar heb hier zelf om gevraagd omdat ik solo als neutrale partij zonder koppel Candiu/freaker niet meer kon winnen en meedoen met de goedjes was oneerlijk geweest omdat ik letterlijk alle wolven wist. Dus heb gevraagd om mee dood te vallen uit een soort van sportieve gedachte.

Was grappig dat we en g/s koppel hadden waaronder ook nog de bengel dus in hypothese konden we elke lunch tegenhouden. Toen Freaker duidelijk op lynch stond heeft hij de wolven nog zo ver gekregen om de lunch op zijn medekoppel die samen met hem er toch al uitging op lunch te krijgen wat ook best grappig was nog!
Maar de wolven wisten toch meteen dat freaker koppel was
Of kreeg freaker welp actie of mythomaan claim geloofwaardig
 
Reactiescore
62
Maar de wolven wisten toch meteen dat freaker koppel was
Of kreeg freaker welp actie of mythomaan claim geloofwaardig
Ik had zelfs niet door dat cupido actie op mij de reden was waarom ik was opgegroeid in het begin. Dus het eerste wat ik vraagde in de wolvenchat was wie er actie op mij had gedaan want er was geen goedje dood gevallen :biggrin:
 
Reactiescore
1.804
het was alleszins een beroerd potje en naar mijn gevoel was dit volledig te wijten aan de spelleider
 
Reactiescore
723
Dan knikker ik er een ziener uit. Geezes.
En mijn theorie was net als freaker slecht is, dan is rover goed. Kieken dak ben.
 
Reactiescore
3.584
Maar de wolven wisten toch meteen dat freaker koppel was
Of kreeg freaker welp actie of mythomaan claim geloofwaardig

Die hebben zich daar nooit vragen bij gesteld.

Ik was overtuigt van een tweede cupido
Daarom focussde ik niet op de wolven maar eerst op heks met koppel partner
Bleek er niet te zijn
Verkeerde inschatting van mij
Had ook geen 9 slechtjes verwacht

Ik dacht ook dat er nog wel een koppel in zat. Dacht dat dit Bappos o.a was en die daarom een ziener wou laten beulen. En dat mensen liever CI lynchen dan Freaker in die chaos DL deed mij vermoeden ze net als mij wisten wie de wolven waren. Maar dat was dus niet zo blijkbaar,...

Ik vond je scherp dit potje Jan.

Ik vond Jan ook wel scherp dit potje. Ik vergeef hem voor vorig potje :x
 
Reactiescore
401
Vertel nu eens hoe je dat allemaal leest jan ?

Via de telefoon
Speel via een iphone met de voice-over aan
Daarmee kan alle tekst uitgesproken worden
Misschien voor de gein eens aanzetten op je telefoon

Het typen kost wat meer tijd want letter selecteren en dan dubbel klikken kost wat meer tijd dan op een toetsenbord
Dat dubbel tikken is effe Wennen maar wel makkelijk te doen
Software voor pc die tekst uitspreek functioneerde niet goed op dit forum
 
Reactiescore
277
Potjandikkie ik heb gewoon 3 van de wolven al genoemd bij Time vlak na mn dood als mn verdachten. Ik had Dash al lang een kopje kleiner gemaakt als ik niet random op die fk lynch belandde. Goed gespeelde goedjes!
 
Reactiescore
1.703
Anthraxxol las de regels en rollen. Dat wordt altijd wolfs genoemd en hij was het dan ook.
Nee ik was priester

Maar goed gespeeld wolven lekker gedaan. Verhouding viel wel beetje scheef uit uiteindelijk omdat sommige goedjes elke keer maar weer niet naar hun rol spelen
 
Bovenaan