[Speeltopic] WvW #359

Reactiescore
86
Omdat er vorig potje niet zo debiel werd gespeeld. Oke ja er is een wolf uit, top, maar de manier waarop vind ik gewoon echt nergens op slaan. Dat motiveert toch niemand om last minute nog even mee te doen, als je er op basis daarvan dan meteen uitgestemd wordt?

Ik stond ook niet 100% achter de redenen. Maar als je dan naar zijn inzet enzo keek, en de manier waarop hij zich constant wilde verdedigen heeft wel voor mij die doorslag gegeven.
 
Reactiescore
1.707
Omdat de lynches al meteen vast stonden door een stelletje lamlendingen? Nogmaals; why bother dan? Vervolgens voor dag 3 wordt hij door hetzelfde groepje ook meteen weer vast gezet.
ik snap niet zo goed wat jouw probleem is tegen een correct gebleken theorie..

waarschijnlijk heb je ingezien dat je actie niet zo slim was om je medewolf zo opzichtig te verdedigen en ga je het er nu nog dikker bovenop leggen zodat we denken dat je oprecht bent?
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
264
Iemand al opgevallen bijvoorbeeld hoe erg Dash twijfelt of hij het nu wel of geen goede theorie van Bappos vindt? Hij verandert gemiddeld iedere 3 uur van mening erover.
Dit lijkt mij een goede theorie.

Combino

Als je terug zoekt ben ik er geen voorstander van

Dat jij het onzin vindt, is wat anders dan dat het onzin is.

De theorie van bappos heeft nog steeds een kern van waarheid.

Ik stemde gisteren wel op combino omdat ik de deadline niet lekker door had, maar alsnog had ik dat eigenlijk niet willen doen.

Bijkomend, ik ben bijna de gehele eerste dag bezig geweest om Victorious aan zijn paasij bij te brengen dat de theorie van bappos wel kon kloppen.
 
Reactiescore
1.498
Ik ben de draad wel kwijt met victorious, ale zijn speelstijl staat mij niet zo aan. Al zie ik geen zelfde lijn met vorig potje. Ik wil ook niet overhaast ineens stemmen volgens een lijstje van eerst die en dan die.

Tenzij je me even kan bijbenen?
Hij was heel boos over mijn theorie, terwijl hij geen lijdend voorwerp was. Dit was iets te emotioneel om geen band met de verliezende kant te hebben.

Als je denkt dat Candiu wolf is, stemmen we die morgen eruit. Denk alleen dat belangrijk is dat we niet teveel gaan spreiden om de wolven geen kans te geven.
 
Reactiescore
1.498
Candiu

Victorious jankt veel over spelbederf maar denk niet dat hij perse slechtje is. Zat in wolvenchat vorig potje ook veel commentaar te leveren volgens jokje. Vind candiu dan meer verdacht die haar rol opeens saai vind en spel klote en spelbederf. Beetje kulargumenten. Als ik 1 van de 2 kies dan Candiu in ieder geval.
Ik zeg juist dat je niet moet kiezen?
Vreemde post dit. Als Victorious wolf is, is Niels het ook.
 
Reactiescore
406
Toen sluwe claimde dat hij jager was
Toen had hij 4 stemmen en ci watblaasje babbos 2
Vind het raar dat hij niet na ci of watblaasjeg switchte
Wou hij niet op een mede wolf stemmen
Of had hij niet door wat de stand was
 
Reactiescore
1.707
Zou het juist niet veel te obvious zijn als ik zo heftig een medewolf zou beschermen?

Reden waarom er op mij wordt gestemd raakt kant noch wal, gelukkig gaat vriend Dash er spijt van krijgen.
Ja claim jij net als sule silmod jager?
 
Bovenaan