[Speeltopic] WvW #359

Reactiescore
3.586
Tl;dr

Maar wel bijzonder dat dit je conclusie is hoor. Ik stem heel nadrukkelijk wel op sule in een gelijkspel. Met doorslag voor de bm. Het kalf was alles behalve verdronken.

Nee, er zijn mensen die hun stem weer weghaalde bij Bappos. Het stond 3-2 op Sule waaronder de BM. Dus om Sule te redden moesten op dat moment 2 stemmen op Bappos bijkomen. Jij was de 4-2.
 
Reactiescore
442
Nee, er zijn mensen die hun stem weer weghaalde bij Bappos. Het stond 3-2 op Sule waaronder de BM. Dus om Sule te redden moesten op dat moment 2 stemmen op Bappos bijkomen. Jij was de 4-2.
Waarom zou Dash als eerste met de bappos tactiek meegaan als hij al wist dat er 1 wolfje tussen zat? Op dat moment kon die tactiek nog makkelijk afgeschoten worden. Maakt hem eerder bewezen goedje dan een verdachte naar mijn mening
 
Reactiescore
3.586
Waarom zou Dash als eerste met de bappos tactiek meegaan als hij al wist dat er 1 wolfje tussen zat? Op dat moment kon die tactiek nog makkelijk afgeschoten worden. Maakt hem eerder bewezen goedje dan een verdachte naar mijn mening

Om het risico niet te lopen Sule er dag 1 al uitgaat en mensen draaien met de wind. Zelden iets word doorgezet dag 2. Als hij zo overtuigd was van de theorie waarom wacht hij zo laat met op Sule stemmen dag 2 vanaf het moment het kalf al verdronken leek.

Ik wil best op iemand anders gaan maar Dash is zeker niet bewezen goedje. Dat zijn enkel de 3 die ik benoemde eerder. En waarom zet Vic zijn stem van Bappos naar CI op een moment hijzelf Sule zo op lynch zet. Ik zie een medewolf dit niet meteen doen, jij wel?
 
Reactiescore
1.707
Om het risico niet te lopen Sule er dag 1 al uitgaat en mensen draaien met de wind. Zelden iets word doorgezet dag 2. Als hij zo overtuigd was van de theorie waarom wacht hij zo laat met op Sule stemmen dag 2 vanaf het moment het kalf al verdronken leek.

Ik wil best op iemand anders gaan maar Dash is zeker niet bewezen goedje. Dat zijn enkel de 3 die ik benoemde eerder. En waarom zet Vic zijn stem van Bappos naar CI op een moment hijzelf Sule zo op lynch zet. Ik zie een medewolf dit niet meteen doen, jij wel?
Er is helemaal niemand bewezen goedje. Behalve ikzelf dan
 
Reactiescore
999
voor mij maakt het op zich niet zo veel uit

persoonlijk vind ik de post van joker wel goed, en het zou mij verbazen dat een wolfje zo'n lange post maakt.. aan de andere kant, zijn conclusie dat dash er voor hem het verdachste uitkomt vind ik behoorlijk raar

anyway, joker analyseert goed maar maakt dan foute conclusies, dus in dit geval zal ik het vooral wijten aan een gebrek aan IQ en dus niet per se verdacht

voor mij zijn momenteel candiu en victorious het meest verdacht

verder denk ik dat er nog een eerder inactieve wolf tussen zit in het groepje Maligator, De Sukke, Cowboy Niels en Chmegers

bappos, calamaus, anthraxxol, dash --> zet ik momenteel allemaal eerder in het rijtje met goedjes, toevallig ook allemaal VF'ers amaikes

tigor lijkt mij ook wel goed
 
Reactiescore
332
Waarom zou Dash als eerste met de bappos tactiek meegaan als hij al wist dat er 1 wolfje tussen zat? Op dat moment kon die tactiek nog makkelijk afgeschoten worden. Maakt hem eerder bewezen goedje dan een verdachte naar mijn mening
Het is alleen maar logisch om Silmad op te offeren met de theorie en jezelf zo als goed weg te zetten. Dat is precies hoe mensen zichzelf nu als bewezen goed proberen te verkopen.
 
Reactiescore
442
Het is alleen maar logisch om Silmad op te offeren met de theorie en jezelf zo als goed weg te zetten. Dat is precies hoe mensen zichzelf nu als bewezen goed proberen te verkopen.
Tja iedere logische actie kun je uitleggen als onlogisch en andersom.

Blijft voor mij raar om direct met de theorie mee te gaan als die een wolfje zou zijn. Opofferen was zeker in het begin geen sprake van.
 
Reactiescore
332
Tja iedere logische actie kun je uitleggen als onlogisch en andersom.

Blijft voor mij raar om direct met de theorie mee te gaan als die een wolfje zou zijn. Opofferen was zeker in het begin geen sprake van.
Dash zegt in zijn 3de post letterlijk dat hij als grap op Combino stemde en dat hij verrast was dat ze op Silmad gingen. Je ziet zelfs dat hij hem in bescherming neemt en geeft aan dat er ook prima een wolf een upgrade kon krijgen. Hij ontkracht hier de theorie dus.

Dash ging dus zeker niet meteen mee op Silmad, waar Bappos wel meteen op Silmad ging. Pas later toen Silmad niet meer te redden was heeft Dash zijn medewolf opgeofferd.
 
Reactiescore
1.498
voor mij maakt het op zich niet zo veel uit

persoonlijk vind ik de post van joker wel goed, en het zou mij verbazen dat een wolfje zo'n lange post maakt.. aan de andere kant, zijn conclusie dat dash er voor hem het verdachste uitkomt vind ik behoorlijk raar

anyway, joker analyseert goed maar maakt dan foute conclusies, dus in dit geval zal ik het vooral wijten aan een gebrek aan IQ en dus niet per se verdacht

voor mij zijn momenteel candiu en victorious het meest verdacht

verder denk ik dat er nog een eerder inactieve wolf tussen zit in het groepje Maligator, De Sukke, Cowboy Niels en Chmegers

bappos, calamaus, anthraxxol, dash --> zet ik momenteel allemaal eerder in het rijtje met goedjes, toevallig ook allemaal VF'ers amaikes

tigor lijkt mij ook wel goed
Deze post is spot on.
Eerst Victorious en Candiu en daarna kijken wie de inactieve wolf is. Ik denk Cowboy Niels.
 
Reactiescore
1.279
Jullie kijken maar wat jullie van mij vinden. Ik ga naar Amsterdam wedstrijd kijken aju
 
Reactiescore
278
Ik vind jou een lekker ventje. Fijne wedstrijd!

@wbjimo In principe was Silmad nog hele tijd te redden gezien het eindresultaat. dan ga je toch eerder kijken naar de latere Bappos stemmers?
 
Reactiescore
3.586
Ik vind jou een lekker ventje. Fijne wedstrijd!

@wbjimo In principe was Silmad nog hele tijd te redden gezien het eindresultaat. dan ga je toch eerder kijken naar de latere Bappos stemmers?

Iedereen is altijd nog te redden. Dash kon op dat moment ook niet weten er nog random 2 hoedjes op Bappos zouden gaan stemmen. 2 stemmen die trouwens nutteloos waren dus niet eens een reddingsactie.

Als wolf wil je niet te last minute op je medewolf gaan. Je wilt het zo vroeg mogelijk doen wnr je denkt dat hij niet meer te redden is.

Dash is goeie speler, die weet dit en zijn stem past perfect in dat plaatje.
 
Reactiescore
1.707
valt mij op dat sommige mensen opeens heel stil zijn. hopen ze dat de wolvenvanger ze vergeet?
 
Reactiescore
332
Ik vind jou een lekker ventje. Fijne wedstrijd!

@wbjimo In principe was Silmad nog hele tijd te redden gezien het eindresultaat. dan ga je toch eerder kijken naar de latere Bappos stemmers?
Silmad was niet meer te redden in het opzicht dat de theorie dat of Combino of Silmad wolf zouden zijn, pas gesloten zou worden wanneer beide dood waren. Naarmate de dagen vorderde werd het duidelijker dat de meer ervaren spelers deze theorie niet zomaar met rust gingen laten.

Silmad had dit potje dus altijd ergens gestorven. Op die manier is hij een makkelijke om op te offeren.
 
Reactiescore
406
Handig lijstje joker
Denk dat je 1 combino stemmer op dl 1 bent vergeten
Volgens mij had Mali ook combino gestemd
Vind Mali en watblaasje verdacht omdat ze op dl 1 hebben meegestemd met theorie en dl 2 niet
 
Reactiescore
156
Handig lijstje joker
Denk dat je 1 combino stemmer op dl 1 bent vergeten
Volgens mij had Mali ook combino gestemd
Vind Mali en watblaasje verdacht omdat ze op dl 1 hebben meegestemd met theorie en dl 2 niet
Dl 2 was een onervaren zet door de claim te geloven... net zoals Sukke
 
Bovenaan