[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
999
verdorie ik was inderdaad op discord maar ik heb het forum niet geopend

had namelijk niet verwacht dat mijn post zoveel teweeg ging brengen

ik ben nog altijd vrij zeker dat de sukke wolf is, denk dat we het snel zeker zullen weten

het feit dat hij al op zichzelf stemde na 2 (!!!!) stemmen lijkt wel heel erg op een wolfje in het nauw
 
Reactiescore
447
verdorie ik was inderdaad op discord maar ik heb het forum niet geopend

had namelijk niet verwacht dat mijn post zoveel teweeg ging brengen

ik ben nog altijd vrij zeker dat de sukke wolf is, denk dat we het snel zeker zullen weten

het feit dat hij al op zichzelf stemde na 2 (!!!!) stemmen lijkt wel heel erg op een wolfje in het nauw
Raar dat je er vlak na de deadline er opeens wel bent en die 5 kantjes ofzo al gelezen hebt
 
Reactiescore
1.538
verdorie ik was inderdaad op discord maar ik heb het forum niet geopend

had namelijk niet verwacht dat mijn post zoveel teweeg ging brengen

ik ben nog altijd vrij zeker dat de sukke wolf is, denk dat we het snel zeker zullen weten

het feit dat hij al op zichzelf stemde na 2 (!!!!) stemmen lijkt wel heel erg op een wolfje in het nauw
knap gezien blond goed bezig!
 
Reactiescore
2.196
In dit spel vol met verdachtmakingen is ieder compliment extreem verdacht

Leg uit? Ik ben direct met mijn mening en heb jannes ook in open afgekraakt en beledigd toen hij eerste 3 dagen niks deed, nu is hij al een hele periode goed actief. Dan is dezelfde reactie maar in positieve zin alleeen maar normaal.
 
Reactiescore
86
Lynch dag 2

download.jpg

Een vergeten eiland, subtropische temperaturen en temperament volle overlevenden. Het zooitje kon niet op, maar er moest gewerkt worden aan de infastructuur van hun eiland. Er moest beweging in gang gezet worden wilden ze dit overleven. Onze leider gaf de opdrachten om uit het gecrashte vliegtuig voorraden te halen, en andere overlevenden zorgden voor een bescherming tegen de wilde beesten. Onderling gaf dit al veel onrust, en de nodige discussies. Niet iedereen was gediend met zijn of haar taak, en deed dan bij elkaar beklag. De verwijten over de wilde beesten kwamen meer aanbod, en er werden al snel mensen verdacht dat zij banden hadden met deze mysterieuze beesten.
Omdat het wantrouwen groter werd en het vertrouwen in elkaar meer en meer geschaad werd, besloot men dat het een idee was om de meest verdachte overlevenden te onderwerpen aan een proef.

al werd deze proef meer een kwestie van hoe lang kan ik het volhouden en till death do us part. De eerste die aan deze marteling geteisterd werd was
De sukke, hij gaf geen kik, hij wilde er niets meer mee te maken hebben en hield zijn handen overal van af. De woorden die hij uit zijn mond liet komen, deden de andere niet terug deinzen.

De sukke was moedig maar het mocht helaas niet baten, hij liet het leven.

hij was
Dorpsoudste
 
Reactiescore
999
zowel van mij als van de sukke voor de duidelijkheid

maar goed, laten we even het stemgedrag bekijken wie er allemaal veel te snel met mij meeging???
 
Reactiescore
1.014
zowel van mij als van de sukke voor de duidelijkheid

maar goed, laten we even het stemgedrag bekijken wie er allemaal veel te snel met mij meeging???
Dat is stap 2

Vertel jij eerst maar hoe jij aan jouw 6 wolven komt?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
86
Nacht/lunch dag 2

Somewhere over the rainbow way up high
There's a land that I heard of
Once in a lullaby
Somewhere over the rainbow way up high
There's a land that I heard of
Once in a lullaby
Hush, little baby don't you cry
It is just a lullaby
Dreams of rainbows make you stop

Vermoeid en uitgeput kropen de overlevenden in de slaapzakken. Met een bang hartje weliswaar. Verstomd geslagen door de dood van De sukke, besloten ze het morgen anders aan te pakken. En zo verliep de nacht een pakje beter dan de dag.

Cheers en trusten!
 
Bovenaan