[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
1.014
time
 
Reactiescore
3.586
Wtf, Meer activiteit??
ik heb de goede BM aangewezen en een wolfke gevangen,
ik vrees dat ik niet aan je extreem hoge verwachtingen kan voldoen tigor.

Liefst zou ik nogmaals op moh stemmen voor BM, maar ben verplicht nu te kiezen dus deze 2 simpele zielen.
Hierbij geef ik het voordeel aan jokersbreen vet blauw omdat hij goed zijn best doet om het potje op gang te brengen

Ik moet zeggen dat ik Chmegers best actief vond nog gisteren, maligator mag mss nog wat actiever deelnemen eerder. Overigens Chmegers is je stem niet geldig.

denk dat joker nu express actief speelt zodat het net geen lijkt dat hij geen wolf is. we hebben hem

Ik zal minder posten vanaf nu.

Rood aub. Bm was gisteren

De BM stemming tussen Time en mij was gelijk dus vandaag moet je hieruit een keuze maken voor het geval je niet aan het trollen bent.
 
Reactiescore
1.014
Neen ik ben bewezen goedje maar sowieso zijn mensen die jokjes en time als bm.kiezen sowieso verdacht.
Dan heb jij een lang verdachtenlijstje, gezien iedereen voor 12:00(!) op hen zal stemmen :p
 
Reactiescore
3.586

Jokersbrain
Candiu


Was bijna vergeten, maar toch nog even gedaan :-D

overduidelijk een slechtje candiu

En om deze dag niet enkel over de BM te laten gaan:

Er stonden al enkele stemmen op Combino die tot voor deze stemmen duidelijk de lynch zou worden op dat moment. Vervolgens gaat eerst CI die al in enkele discussie punten zat met Candiu stemmen op Candiu, wat opzich niks raars aan is (tot die veranderde later).

Vervolgens volgde Kreelog en Speeder als snel mee. Aangzien Combino een gewone burger bleek was dit dus zeker geen reddingsactie, wat dit wel kan geweest zijn, is dat zowel Combino als Candiu goedjes zijn en het voor de wolven weinig uitmaakte op wie ze stemde. Dus ik verwacht wel een makkelijke meeloop stem op zowel Combino als Candiu vanuit de slechtjes. Op Combino zijn dat er enkele wat teveel gokwerk word voor nu, op Candiu ligt dat anders wegens Kreelog de lunch was, valt eigenlijk enkel Speeder over.
 
Reactiescore
451
Hm kan je redelijk volgen maar ik sluit niet uit dat zowel kreelog als speeder gewoon een luie stem deden omdat ze het anders ook niet wisten
 
Reactiescore
1.014
Daar heb je de eerste die “opkomt” voor speeder ;-)
 
Reactiescore
278
Of Joker en candiu zijn beide wolf en proberen ons allemaal om de tuin te leiden hier. ze zitten wel hele tijd op dezelfde pagina.
 
Reactiescore
3.586
Hm kan je redelijk volgen maar ik sluit niet uit dat zowel kreelog als speeder gewoon een luie stem deden omdat ze het anders ook niet wisten

Of Joker en candiu zijn beide wolf en proberen ons allemaal om de tuin te leiden hier. ze zitten wel hele tijd op dezelfde pagina.

Ik kan mij dit potje wel veel volgen in de post's van Candiu ja. Maar ik kan mij opzich ook vinden in de citaat van Legende hierboven. Maar we moeten ergens beginnen natuurlijk.
 
Reactiescore
1.014
Of Joker en candiu zijn beide wolf en proberen ons allemaal om de tuin te leiden hier. ze zitten wel hele tijd op dezelfde pagina.
En dat maakt ons wolf,omdat… (?)
 
Reactiescore
1
Kan iemand mij uitleggen waarom we 2 lynches hebben trouwens?

Als ik moet kiezen tussen deze twee, dan .TimeforplanB
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Dat blauw werkt niet bij mij
Je kan het ook met BB-code doen. Dit is misschien ook iets voor @jan1996 om het voor de spelleiding gemakkelijker te maken?
Code:
[b][color=#2969B0]BM-stem[/color][/b]
Code:
[b][color=#B8312F]Lynch-stem[/color][/b]
Kan iemand mij uitleggen waarom we 2 lynches hebben trouwens?

Als ik moet kiezen tussen deze twee, dan .TimeforplanB
We stemmen niet voor 2 lynches, we stemmen opnieuw voor het BM-schap aangezien er een gelijkspel was.

Wel opvallend dat jij nu dus voor Time kiest als lynch. Waarom?
 
Reactiescore
1
Er gingen gisteravond twee spelers dood tijdens de lynch, lees je het topic wel?
Verder stem ik blauw en dat is duidelijk voor BM. Typisch iets voor een wolf om een misplaatste aanval te plaatsen.
victorious
 
Bovenaan