[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
276
op dag 1 en 2 vond ik moh erg burger spelen daarom had ik pas te laat door dat hij muizenval was. Burger zat zo in mijn hoofd en ik zit zelden mis dus op het verkeerde been gezet helaaskes.
Hij was toen ook nog burger. Nadat chmegers eruit ging werd hij pas muizenval
 
Reactiescore
2.193
Mijn fout was dus om terwijl levensdrankje integezet was, de lunch door te laten gaan. Dit was een inactieve muizenval.

Ik besloot dus om chmegers dood te laten gaan maar wel een burger muizenval te maken. Op deze manier zouden goedjes 2 dagen missen. Eerlijke keuze na mijn fout.
 
Reactiescore
1.704
Mijn fout was dus om terwijl levensdrankje integezet was, de lunch door te laten gaan. Dit was een inactieve muizenval.

Ik besloot dus om chmegers dood te laten gaan maar wel een burger muizenval te maken. Op deze manier zouden goedjes 2 dagen missen. Eerlijke keuze na mijn fout.
eigenlijk is het wel grappig dat de sportieve lunch achteraf de ondergang van de wolven is geworden.
vanaf nu ook de laatste keer dat ik sportief lunch!!!!!
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
had ik calamus toch maar even mooi gevangen jammer dat de rest me niet volgde en vooral van de spellijding die me eruit zette wegens wraakgevoelens omdat ik zo'n baas ben
mvg
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
had ik calamus toch maar even mooi gevangen jammer dat de rest me niet volgde en vooral van de spellijding die me eruit zette wegens wraakgevoelens omdat ik zo'n baas ben
mvg

Toen was ik nog gewoon goedje, combino was toch wel met afstand de slechtste speler deze ronde.

Oke, niet alleen deze ronde.
 
Reactiescore
1.277
maar wel in een dusdanige combinatie dat iedereen blind op de lucky shots van die personen af ging.

daar begon feitelijk de ellende.
Mooi toch, ik had me voorgenomen om niet blind in die fanfare mee te gaan totdat het steeds meer leek te passen.
 
Bovenaan