[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
1.014
Het nadeel van afwezig zijn.

Ik wacht de uitslag af en verander niet meer.
 
Reactiescore
559
pfffff je loopt wel met de verkeerde mee. -/-
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Succes aan de hoedjes, moh wolf en Laila lieveling
 
Reactiescore
1.276
Moh is er tussenuit genaaid. Maar ik kies wel voor hem, oke?
 
Reactiescore
86
WvW 357 La Casa de Papel:

images.jpg

Het einde van het een legendarische bankoverval, of het nou de gijzelaars zijn die het overleefd hebben of de criminelen. Zo actief als inactief ze waren, hebben ze hier gezwoegd en gezweet om het einde te halen. Nog net op tijd vielen bij iedereen de maskers af en werd het duidelijk wat er allemaal aan de hand was. Een week lang op elkaars lip, verwijten hier en daar. Druk in de weer of net niet, het is maar hoe je er naar terug blikt.
Ci was lynch hij was
Wolf

SpelerRol
1. combinoburger
2. Mohburger - foutje time muizenval
3. dashheks
4. simecowelp nacht 4
5. anthraxxolwolf
6. CLburger - infected
7. Rinskeburger + cupido
8. bapposburger
9. Xena Princesswelp dag 2
10. jokjesburger
11. cnegersmuizenval
12. Materlottibengel
13. Janinfectiewolf
14. Candiuburger
15. Kr33logburger
16. LBjager
17. DE Legende van het Noordenslet
18. Lailado
19. CADrattenval
20. Capriburger
21. Triforceburger
22. KS/WBJburger + cupido

Ik wil hier eerst nog aan toevoegen, dat de beslissing om Kr33log en Legende van het noorden te laten doodvallen. Een beetje een afweging is geweest, maar met tijdsnood en het niet direct kunnen doen na de vorige deadline had het vandaag misschien meer invloed gehad op het spel. Maar of ik ze nu dood had laten vallen of niet, had het aan de eindstemming nu op dit moment weinig toegevoegde waarde. De eindstemming was gelijkspel, waarbij de bm doorslag gevend is.

Verder enorm bedankt voor jullie inzet en activiteit! Enorm fijn om zo een potje te leiden, het was boven mijn verwachting van het aantal deelnemers etc...
@.TimeforplanB Dankjewel om het mee op te vangen!

 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
WvW 357 La Casa de Papel:

Bekijk bijlage 34713

Het einde van het een legendarische bankoverval, of het nou de gijzelaars zijn die het overleefd hebben of de criminelen. Zo actief als inactief ze waren, hebben ze hier gezwoegd en gezweet om het einde te halen. Nog net op tijd vielen bij iedereen de maskers af en werd het duidelijk wat er allemaal aan de hand was. Een week lang op elkaars lip, verwijten hier en daar. Druk in de weer of net niet, het is maar hoe je er naar terug blikt.
Ci was lynch hij was
Wolf

SpelerRol
1. combinoburger
2. Mohburger
3. dashheks
4. simecowelp nacht 4
5. anthraxxolwolf
6. CLburger
7. Rinskeburger + cupido
8. bapposburger
9. Xena Princesswelp dag 2
10. jokjesburger
11. cnegersmuizenval
12. Materlottibengel
13. Janinfectiewolf
14. Candiuburger
15. Kr33logburger
16. LBjager
17. DE Legende van het Noordenslet
18. Lailado
19. CADrattenval
20. Capriburger
21. Triforceburger
22. KS/WBJburger + cupido

Ik wil hier eerst nog aan toevoegen, dat de beslissing om Kr33log en Legende van het noorden te laten doodvallen. Een beetje een afweging is geweest, maar met tijdsnood en het niet direct kunnen doen na de vorige deadline had het vandaag misschien meer invloed gehad op het spel. Maar of ik ze nu dood had laten vallen of niet, had het aan de eindstemming nu op dit moment weinig toegevoegde waarde. De eindstemming was gelijkspel, waarbij de bm doorslag gevend is.

Verder enorm bedankt voor jullie inzet en activiteit! Enorm fijn om zo een potje te leiden, het was boven mijn verwachting van het aantal deelnemers etc...
@.TimeforplanB Dankjewel om het mee op te vangen!


Ik was burger? Kijk maar op je lijst plek 6. Ik deel mee in de overwinning van de goedjes jaaaaaaaaaa

Dank voor het leiden in ieder geval
 
Reactiescore
1.699
op dag 1 en 2 vond ik moh erg burger spelen daarom had ik pas te laat door dat hij muizenval was. Burger zat zo in mijn hoofd en ik zit zelden mis dus op het verkeerde been gezet helaaskes.
 
Bovenaan