[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
1.014
wbjimo

Jokersbrain


Heb nu eerder een slecht gevoel bij joker dan simeco
Wat maakt het verschil dan nu?

En waarom wbjimo met een streep? Je had geen stem op hem staan toch?
 
Reactiescore
1.286
Wbjimo is verdacht stil nu. Mogelijk houdt hij zich bewust stil( bijna DL)
 
Reactiescore
332
Hoewel ik hier net zelf ook aan zet te denken, waarom ook, dat heb ik denk ik gemist..
Oh ik snapte de vraag niet, maar nu begrijp ik hem.

Simeco gaf aan Joker en Rob wel te willen lynchen en ik meen me te herinneren dat er nog iemand was, maar weet even niet meer wie. Ik zal eens zoeken

ik kan me wel vinden in een lynch op jokersbreen en ook bij rob slaat mijn wolfdar voorlopig tilt!!


sterk opgemerkt idd
ik verwacht iets meer van dash de komende dagen dan de voorbije potjes

Edit: Speeder heeft ook een aantal opmerkingen aan Rob zijn kant gemaakt, maar handelde daar vervolgens niet op
 
Reactiescore
276
Wat maakt het verschil dan nu?

En waarom wbjimo met een streep? Je had geen stem op hem staan toch?
Verschil nu is hoe wbjimo en joker elkaar verdedigen. Ik wou een stem op wbjimo zetten maar joker plaatste op hetzelfde moment een post waarin hij wbjimo verdedigd over verkeerde interpretaties. Dus mijn stem veranderd
 
Reactiescore
3.584
Verschil nu is hoe wbjimo en joker elkaar verdedigen. Ik wou een stem op wbjimo zetten maar joker plaatste op hetzelfde moment een post waarin hij wbjimo verdedigd over verkeerde interpretaties. Dus mijn stem veranderd

Maar jij bent dus van mening je nooit voor iemand mag opkomen want iemand verdedigen staat gelijk aan wolf zijn of? Moet ik dan mijn inzicht/mening over een situatie niet vertellen om mezelf niet verdacht te maken?
 
Reactiescore
1.286
Verschil nu is hoe wbjimo en joker elkaar verdedigen. Ik wou een stem op wbjimo zetten maar joker plaatste op hetzelfde moment een post waarin hij wbjimo verdedigd over verkeerde interpretaties. Dus mijn stem veranderd
Logica ontgaat me. Enige reden voor jokersbrain om wbjimo te verdedigen is als de rol van wbjimo cruciaal is ander maakt hij zich enkel verdacht. Dus beter op wbjimo stemmen
 
Reactiescore
1.014
Verschil nu is hoe wbjimo en joker elkaar verdedigen. Ik wou een stem op wbjimo zetten maar joker plaatste op hetzelfde moment een post waarin hij wbjimo verdedigd over verkeerde interpretaties. Dus mijn stem veranderd
dus door een reactie van joker, krijgt niet wbjimo een stem maar joker

Dit volg ik echt niet.
 
Reactiescore
332
Maar jij bent dus van mening je nooit voor iemand mag opkomen want iemand verdedigen staat gelijk aan wolf zijn of? Moet ik dan mijn inzicht/mening over een situatie niet vertellen om mezelf niet verdacht te maken?

Ik vind dit ook altijd zo'n onzin, alsof ieder voor zich moet spelen. Ik vind het eerder wolfs om bang te zijn gelyncht en daardoor niet voor iemand op willen komen, ofwel schapengedrag

Ik snap ook niet wat hier verdacht aan is overigens. Vorig potje verdedigde ik Joker ook en toen waren we beide goed? Ik heb toen ook al uitgelegd dat Joker goed te herkennen is als goedje, ik blijf mezelf elk potje herhalen heb ik het idee.
 
Reactiescore
3.584
Logica ontgaat me. Enige reden voor jokersbrain om wbjimo te verdedigen is als de rol van wbjimo cruciaal is ander maakt hij zich enkel verdacht. Dus beter op wbjimo stemmen

Of ik geef een kanttekening bij jullie opmerking over 'ook'. Om tot meerdere inzichten te komen. Ik wil mijn lot niet verbinden aan WBJIMO.
 
Reactiescore
276
Maar jij bent dus van mening je nooit voor iemand mag opkomen want iemand verdedigen staat gelijk aan wolf zijn of? Moet ik dan mijn inzicht/mening over een situatie niet vertellen om mezelf niet verdacht te maken?
Nee uiteraard mag je een ander verdedigen. Doe ik zelf zo vaak, vandaag nog eerder tegen bappos over jou. Maar vond dit iets verdacht overkomen en gezien het tussen jou en simeco gaat heb ik bij jou dan daarom een wat meer slecht gevoel. Heb verder ook niet veel meer op de rest om een stem op te brengen
 

Deleted User - 487963986

Guest
Omg, wat zijn nu de argumenten om te lynchen?

Omw bm stemmen leugens of omdat men iemand verdedigt? Of wat heb ik juist gemist
 
Reactiescore
1.286
Of ik geef een kanttekening bij jullie opmerking over 'ook'. Om tot meerdere inzichten te komen. Ik wil mijn lot niet verbinden aan WBJIMO.
Laat hem dan lekker zelf antwoorden ipv ruis te creëren. Dit soort dingen maken je gewoon geen goede WvWer. Iemand kan je laten spartelen kijken wat eruit komt en hem dan alsnog even te steunen met een opmerking dat je denkt dat het idd onhandig geformuleerd had.
 
Reactiescore
1.286
Omg, wat zijn nu de argumenten om te lynchen?

Omw bm stemmen leugens of omdat men iemand verdedigt? Of wat heb ik juist gemist
Mogelijke verspreking wbjimo tov zijn stem "ook" op rob.
 
Reactiescore
3.584
Beter houd iemand mij er nog in of de Bengel verliest dag 1 al zijn krachten al. Indien er maar 1 DO inzit.
 
Bovenaan