[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
1.804
als cupido zich aan mij had gekoppeld was dit natuurlijk nooit gebeurd
 
Reactiescore
1.697
Idd ik heb bijna alles goed gedaan en eigenlijk alleen op joker fout gezeten maar is dat echt fout zitten?
 
Reactiescore
1.804
Idd ik heb bijna alles goed gedaan en eigenlijk alleen op joker fout gezeten maar is dat echt fout zitten?
volgens mij heeft time een foutje gemaakt in zijn beulpost want jokersbrain was natuurlijk gewoon bewezen slechtje?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dat klopt zeker gedeeltelijk maar daar hadden we wel een kans om ons nog wat te redden maar nu niet
Vind het dat jij als schuldige wordt gezien maar ci heeft er ook een grote rol in
Het spel was minder leuk voor mij hierdoor
En verwacht dat de winst van andere minder goed voelt dan normaal
Verwacht dat de goedjes anders ook hadden gewonnen na alle waarschijnlijkheid

Heb dan ook altijd in de wolvenchat en tegen Time in DM gezegd dat mijn rol even groot was als die van babbos.

Wilden jullie vooral van de lunch op bappos afhalen door bappos wolven te laten noemen zodat jullie hem niet konden lunchen omdat het dan te verdacht zou zijn en toen dat niet gebeurde en ik lunch niet veranderde gingen we daar maar mee door.
 
Reactiescore
1.697
nuja redelijkerwijs had je niet alle wolven tegelijk op een bord gegooid, maar aan de andere kant als je weet dat je moet strijden tegen simeco, nonkel jos, dash en anthraxxol weet je dat het toch een gelopen koers is voor de wolven dus dan is het logischer om het g/s koppel een kans te geven. Ik vind het dan ook wat kort door de bocht van time om babbos te beschuldigen van het verpesten van een ronde, want hij had het potje nog best kunnen redden door de lunch op bappos te weigeren.
 
Reactiescore
399
Heb dan ook altijd in de wolvenchat en tegen Time in DM gezegd dat mijn rol even groot was als die van babbos.

Wilden jullie vooral van de lunch op bappos afhalen door bappos wolven te laten noemen zodat jullie hem niet konden lunchen omdat het dan te verdacht zou zijn en toen dat niet gebeurde en ik lunch niet veranderde gingen we daar maar mee door.

Ik heb toch iets voor half 10 gistere nog gevraagd om de lunch nog te veranderen maar geen reactie van jou
Had trouwens niet door wat jullie strategie was
Maar waarom zei je dit niet in de chat
Het klopt zeker dat je zei dat de schuld niet bij alleen babbos ligt
Ks en blad waren die avond niet heel erg online en ikzelf was niet van plan om zonder overleg te veranderen dus wist je dit toch al aan komen
 
Reactiescore
397
Ik heb toch iets voor half 10 gistere nog gevraagd om de lunch nog te veranderen maar geen reactie van jou
Had trouwens niet door wat jullie strategie was
Maar waarom zei je dit niet in de chat
Het klopt zeker dat je zei dat de schuld niet bij alleen babbos ligt
Ks en blad waren die avond niet heel erg online en ikzelf was niet van plan om zonder overleg te veranderen dus wist je dit toch al aan komen
Ik mocht niet veranderen. Maar vond Babbos wel goeie. Was tenslotte mijn idee.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
als ik me niet vergis zit cl tussen 9 en 10 op chatroulette dus als je hem wou bereiken moest je daar zijn
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik heb toch iets voor half 10 gistere nog gevraagd om de lunch nog te veranderen maar geen reactie van jou
Had trouwens niet door wat jullie strategie was
Maar waarom zei je dit niet in de chat
Het klopt zeker dat je zei dat de schuld niet bij alleen babbos ligt
Ks en blad waren die avond niet heel erg online en ikzelf was niet van plan om zonder overleg te veranderen dus wist je dit toch al aan komen

Klopt. Die reactie wou ik ook aanleiding gebruiken om tussen 21:55 en 22:00 nog snel te switchen, eigenlijk het laatste moment zodat @killingsspreeee het niet terug kon veranderen.

Echter zat ik daar de hele dag voor klaar en raakte ik op het laatste moment toen afgeleid ;d
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Trouwens watblaas blad ks ci en time bedank dat jullie het geen probleem vonden om Whatsapp te gebruiken in plaats van discord
Het lukte me niet terwijl het wel zou moeten kunnen
Heb morgen een afspraak met een vriend die gaat me uitleggen over instellingen van schermlasers
Verwacht dat het dan wel lukt
Bedankt voor je moeite time
mag ik ci zijn nummerke hebben ik zou hem graag berichtjes sturen alvorens ik ga slapen
 
Bovenaan