[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
2.193
Op dit moment heb ik alleen 300 stemmen op mij gezien en ben ik dan ook geneigd om naar de meeloopstemmen op mij te kijken uiteraard.

Ik heb zelf niet het topic goed doorgelezen omdat ik weinig actief heb kunnen zijn, maar ik vond jou verdacht oa. Nu heb ik gezien dat je CAD gebeuld hebt, dus die verdenking vervalt.

De namen die ik al had genoemd waren Simeco, Floofy en Combino. Maar dat waren mijn namen op basis van gister. Zoals gezegd had ik nu, mits actief, me meer gefocust op het uiteenzetten van de meeloopstemmen met in het achterhoofd houdende dat ik er zelf uit zou gaan. Wellicht hadden jullie er dan nog wat aan gehad.

EDIT: Ik wil daarom ook de rest vd goedjes vragen om vast verder te kijken dan enkel mijn lynch. Het ziet er naar uit dat men klaar is voor vandaag nadat ze mijn stem int rood hebben gezet.

Waarom materlotti stemmen gister en niet combino?
 
Reactiescore
122
Waarom materlotti stemmen gister en niet combino?

Was mij om het even. Ik had Materlotti gestemd in een relatief lange post, waarna ik daarna pas zag dat men op Combino ging. Ik heb de rest van de stand niet meer gevolgd en zag vanochtend pas wat er gisteravond was gebeurd.
 
Reactiescore
2.193
Ding wat me nu dwars zit is het pushen op priester en beul, beul heeft zijn ding al gedaan en je kan zelf makkelijk Ketterse wolf zijn of wolf en je mattie is ketterse wolf.
 
Reactiescore
559
En wie zou jij dan lynchen?
wie verdenk jij en wat vind jij van blue?
Naja goed weetje, ik heb ook totaal geen tijd meer vandaag. Ik wilde me wel inhoudelijk hierop gaan verdedigen, maar via tel is het wel echt lastig om dit aan de hand van quotes te doen.

Ik begrijp de stemmen wel nu ik indd op een aantal goedjes heb gezeten. Ik wilde op de tweede dag gewoon leven in de brouwerij brengen nadat we de eerste dag eigenlijk nauwelijks iets hebben zien gebeuren. Ik stond ook daadwerkelijk achter mijn theorie op CAD, ik denk dat dit ook een goede theorie was. Het was niet de bedoeling om iedereen maar te verdenken en vervolgens een random iemand te stemmen nml. Het was de bedoeling om van meerdere mensen input te krijgen en ze te laten meedenken aangezien de pot mijns inziens op slot zat. De reden dat ik Materlotti stemde is omdat ik zelf tijdig weg moest en ook niet meer online kon komen en hij voor mij naast Floofy en Combino het beste lynchtarget was. De verdenkingen tegen CAD en Speeder had ik laten vallen (zoals ook aangegeven in mijn posts) en Simeco en Tigor waren voor mij nog steeds verdacht (alhoewel ik daar niet genoeg argumenten voor had).

Ik hoopte vandaag eigk verder te gaan met zoeken, maar dat lukt dus helaas niet ivm tijdsgebrek.

Ik wil jullie verder vragen de stemmen van me af te halen. Mocht je dit niet doen, denk dan vast verder over morgen en de manier waarop men nu gemakkelijk op mij meegaat.

Zie nu dat m'n post iets langer is geworden dan ik had gedacht, dat zal dan ook wel weer als argument aangedragen worden dat ik dus wel tijd zou hebben oid..
nja ik kan ook niet echt zeggen dat je overtuigend klinkt.
en dat je nu komt met te weinig tijd spreekt ook niet echt in je voordeel.

en ik vond ks zijn post heel overtuigend
 
Reactiescore
122
Ding wat me nu dwars zit is het pushen op priester en beul, beul heeft zijn ding al gedaan en je kan zelf makkelijk Ketterse wolf zijn of wolf en je mattie is ketterse wolf.

Ja ik push er verder ook niet op. Het was wellicht een uitkomst geweest, maargoed. Het liefst word ik gewoon geen lynch, maar tis wel begrijpelijk gezien de zaadpot die ik speel met alleen maar het verdenken van goedjes. Of althans, voor zover ze nu dood zijn.
 
Reactiescore
2.193
Ja ik push er verder ook niet op. Het was wellicht een uitkomst geweest, maargoed. Het liefst word ik gewoon geen lynch, maar tis wel begrijpelijk gezien de zaadpot die ik speel met alleen maar het verdenken van goedjes. Of althans, voor zover ze nu dood zijn.

Je hebt t eerder gedaan waardoor priester je geloofde en iemand anders pakte ondanks dat iedereen water op jou wilde. Blijft in mijn achterhoofd zitten en ks/Nonkel hebben wel goede argumenten.
 
Reactiescore
122
wie verdenk jij en wat vind jij van blue?

nja ik kan ook niet echt zeggen dat je overtuigend klinkt.
en dat je nu komt met te weinig tijd spreekt ook niet echt in je voordeel.

en ik vond ks zijn post heel overtuigend

Ik klink niet overtuigend? Lol. Ik vertel gewoon hoe het zit.

Edit 2: dit vind ik trouwens echt een heerlijke wolfse post @Tigor93. Kijk hier morgen maar naar.

Edit: en ja ik heb nu via tel iets meer tijd gekregen omdat vrouwke het prima vindt dat ik eventjes aan m'n telefoon gekluisterd zit
 
Reactiescore
122
Je hebt t eerder gedaan waardoor priester je geloofde en iemand anders pakte ondanks dat iedereen water op jou wilde. Blijft in mijn achterhoofd zitten en ks/Nonkel hebben wel goede argumenten.

Ja naja goed wat moet ik anders doen dan haha, niet vragen om priester om wellicht geen lynch te worden?
 
Reactiescore
559
Ik klink niet overtuigend? Lol. Ik vertel gewoon hoe het zit.

Edit 2: dit vind ik trouwens echt een heerlijke wolfse post @Tigor93. Kijk hier morgen maar naar.

Edit: en ja ik heb nu via tel iets meer tijd gekregen omdat vrouwke het prima vindt dat ik eventjes aan m'n telefoon gekluisterd zit
wat mij vooral dwars zit is dat je steeds met mooie theorieën komt en daarin best sturend naar bepaalde spelers.
maar dat je zelf heel afwachtend bent met stemmen en pas in het laatste half uur met je stem komt nadat je eerst even checkt hoe de stand is .
 
Reactiescore
15
Combino Pastasaus is echt een wolf die niet wil opvallen en de hele tijd maar net doet alsof hij wel mee wil doen maar brengt NUL INBRENG. Hij is denk ik een wolf die zich schuil houd en maar met mensen meeloopt maar het kan ook zijn speelstijl zijn ik weet dat niet. Ik denk niet dat Blue een wolf is, Nonkel Jos was een spammer zei Anthraxxol maar hij doet een serieuze theorie terwijl Anthraxxol dat niet doet en ook geen inbreng heeft. Misschien stem ik nog wel op hem maar dat heeft nu niet zo veel zin
 
Reactiescore
122
wat mij vooral dwars zit is dat je steeds met mooie theorieën komt en daarin best sturend naar bepaalde spelers.
maar dat je zelf heel afwachtend bent met stemmen en pas in het laatste half uur met je stem komt nadat je eerst even checkt hoe de stand is .
Iedereen heeft t over 'sturend' maar ik wil gewoon m'n best doen om wolven te vangen lol. Tis nu net de omgedraaide wereld waarbij t verdacht is om je te verdiepen in posts.

Dag 1: ik stem op Speeder omdat ik moet kiezen tussen Bloodwolf, Bappos en Speeder en ik me niet van de stemming wilde onttrekken

Dag 2: ik stem op Materlotti in de middag.

Enige reden waarom ik niet direct CAD stemde is omdat ik geen kettingreactie aan stemmen wilde veroorzaken en hem de mogelijkheid wilde geven zich te verdedigen. (Een beetje wat je nu dus wel op mij ziet gebeuren, typisch). Dit heb ik overigens ook direct aangegeven toen KS dit vroeg en dit was dan ook een bewuste keuze.

Goed, argumenten zijn weerlegd. Wat weerhoud je om je stem weg te halen nu?
 
Reactiescore
403
Wat vind jij van Blue als Lynch?

wel actief geweest met theorieën die achteraf gezien niet waar blijkt te zijn
Dat zou een goede strategie zijn als wolf
Het zou best kunnen
als hij dit vaak doet als slechtje wil ik best lynchen
Maar of hij dat meestal dit gedrag heeft als hij goed of slecht is onbekend voor mij
Ben best bereid te switchen na hem
 
Reactiescore
559
Iedereen heeft t over 'sturend' maar ik wil gewoon m'n best doen om wolven te vangen lol. Tis nu net de omgedraaide wereld waarbij t verdacht is om je te verdiepen in posts.

Dag 1: ik stem op Speeder omdat ik moet kiezen tussen Bloodwolf, Bappos en Speeder en ik me niet van de stemming wilde onttrekken

Dag 2: ik stem op Materlotti in de middag.

Enige reden waarom ik niet direct CAD stemde is omdat ik geen kettingreactie aan stemmen wilde veroorzaken en hem de mogelijkheid wilde geven zich te verdedigen. (Een beetje wat je nu dus wel op mij ziet gebeuren, typisch). Dit heb ik overigens ook direct aangegeven toen KS dit vroeg en dit was dan ook een bewuste keuze.

Goed, argumenten zijn weerlegd. Wat weerhoud je om je stem weg te halen nu?
eerlijk? de argumenten van ks en nonkel en omdat ik zelf zo verkeerd zat op materlotti en candiu.
ik was overtuigd dat zij slecht waren :/
dus ik ben het overzicht even kwijt.

heb combino en floofy ook nog op mijn lijstje staan
maar ik vind dat rinske ook stuk minder actief is, vergeleken met dag 1.
 
Reactiescore
1.704
ik vind rinske wel erg afwachtend. mogelijk bang dat ze gevangen wordt. verder blijf ik voor vandaag bij mijn gevangen wolf KS en hou ik circle ook in mijn achterhoofd. Dus wat mij betreft gaan we deze spelers als 1e langs
 

Deleted User - 487963986

Guest
wie verdenk jij en wat vind jij van blue?

nja ik kan ook niet echt zeggen dat je overtuigend klinkt.
en dat je nu komt met te weinig tijd spreekt ook niet echt in je voordeel.

en ik vond ks zijn post heel overtuigend
Ik heb al eens gepost wat ik van Blue vond. Ik vind alleen dat het nu te snel zijn richting uit gaat. Die argumenten vind je ook in die van ks en nonkel. Maar ik ben er zelf niet van overtuigd.


Combino Pastasaus is echt een wolf die niet wil opvallen en de hele tijd maar net doet alsof hij wel mee wil doen maar brengt NUL INBRENG. Hij is denk ik een wolf die zich schuil houd en maar met mensen meeloopt maar het kan ook zijn speelstijl zijn ik weet dat niet. Ik denk niet dat Blue een wolf is, Nonkel Jos was een spammer zei Anthraxxol maar hij doet een serieuze theorie terwijl Anthraxxol dat niet doet en ook geen inbreng heeft. Misschien stem ik nog wel op hem maar dat heeft nu niet zo veel zin

wel actief geweest met theorieën die achteraf gezien niet waar blijkt te zijn
Dat zou een goede strategie zijn als wolf
Het zou best kunnen
als hij dit vaak doet als slechtje wil ik best lynchen
Maar of hij dat meestal dit gedrag heeft als hij goed of slecht is onbekend voor mij
Ben best bereid te switchen na hem


Ik vind deze 2 gewoon lichtjes verdacht, net zoals speeder. Ik kan er geen vinger op leggen. Maar gewoon hoe simpel jan en defqon volgen zinnen mij niet, ook het bereid zijn om snel te switchen/ volgen vind ik vreemd.
 
Reactiescore
15
Wat is dat nou weer voor onzin ik kom met mijn eige argumenten er is niks anders dat ik kan doen waarom ik dan verdacht ben? Ik volg juist niemand ik geef aan op wie ik stem
 
Bovenaan