[Speeltopic] WvW #338 Wakkere Wolven van Weerdam

Na komende deadline naar 1-daags deadlines?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
277
Kleine mededeling

Ik kreeg terecht de vraag of de Heks alleen moest winnen of niet. Dit is dus niet zo, dus heb toegevoegd dat ze voor nacht 3 kant moet kiezen.
 
Reactiescore
1.577
Jokersbrain



Heel veel insinueren? Reageren op 2 posts waarvan er 1 een reactie op die van mij was? Nogal overdreven imo, maar het waren wel posts in de hoop het potje open te breken.

Wat denken jullie tot nu toe van Combino?

Wbjimo? is mijn hoofdverdachte tot dusver en wel hierom:

1. Gaat mee op Jokersbrain en vermeldt enkel diens inactiviteit als reden. Net zo makkelijk haalt hij zijn stem weer weg zonder dat te verduidelijken.
--> lijkt op een wolf die vroeg mee wil surfen op een makkelijk lunchtarget en zich zo niet in de kijker zet.

2. Vraagt subtiel om naar Combino te kijken, zonder evenwel zelf zijn mening te geven over Combino. Eerder probeerde hij ook Jokersbrain en moh op die manier in de spotlights te zetten.
--> lijkt actief, maar draagt eigenlijk amper bij en stuurt het potje door louter aan *namedropping* te doen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.282
Wbjimo? is mijn hoofdverdachte tot dusver en wel hierom:

1. Gaat mee op Jokersbrain en vermeldt enkel diens inactiviteit als reden. Net zo makkelijk haalt hij zijn stem weer weg zonder dat te verduidelijken.
--> lijkt op een wolf die vroeg mee wil surfen op een makkelijk lunchtarget en zich zo niet in de kijker zet.

2. Vraagt subtiel om naar Combino te kijken, zonder evenwel zelf zijn mening te geven over Combino. Eerder probeerde hij ook Jokersbrain en moh op die manier in de spotlights te zetten.
--> lijkt actief, maar draagt eigenlijk amper bij en stuurt het potje door louter aan *namedropping* te doen

Hmmmm interessant
 
Reactiescore
1.014
Ik snap er niks van, maar dat maakt ook niet uit.

Simeco is duidelijk gefrustreerd dat hij nu al gevangen is.
Mooi zo, en door.

Ik vind dat nonkel wel serieus dingen bekijkt en gelijk kan hebben wat betreft wbjimo

Alhoewel ik het namedropping gebeuren aan meer spelers kan linken.

@Calamus Incendium je vond het interessant. Ben je het met hem eens bedoel je?
 
Reactiescore
1.804
ks je speelt een gek spelletje maatje
 
Reactiescore
332
Wbjimo? is mijn hoofdverdachte tot dusver en wel hierom:

1. Gaat mee op Jokersbrain en vermeldt enkel diens inactiviteit als reden. Net zo makkelijk haalt hij zijn stem weer weg zonder dat te verduidelijken.
--> lijkt op een wolf die vroeg mee wil surfen op een makkelijk lunchtarget en zich zo niet in de kijker zet.
Mee op Jokersbrain? Wie stemde/verdacht hem voordat ik dat deed? Enige reden dat ik op hem stemde was om reactie van hem uit te lokken. Ik verdacht met dezelfde reden moh en combino.
2. Vraagt subtiel om naar Combino te kijken, zonder evenwel zelf zijn mening te geven over Combino. Eerder probeerde hij ook Jokersbrain en moh op die manier in de spotlights te zetten.
--> lijkt actief, maar draagt eigenlijk amper bij en stuurt het potje door louter aan *namedropping* te doen
Ik zie even niet wat mis is met vragen stellen aan andere spelers om ook daar reactie uit te lokken, je speelt immers niet voor niets met 16 man. Maar voel je vrij weer te lynchen op iemand die het geen probleem vindt zich meer op de voorgrond te brengen, ik hoop dat een lynch op mij wat meer info geeft, maar ik verwacht dat het enkel winst is voor de wolven.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
1.014
Ik vind ilt combino en speeder, verdacht inactief. Zijn gaan echt later nog wel komen, maar willen nu de eerste dagen doorkomen? Zo niet..laat je eens horen. Want doodvallen heeft voor ons ook geen zin.

Wel jammer. Want nu wordt het weer een onderonsje met de vaste actievelingen.

Ik vind KS verdacht. Wel actief, en doorvragend maar over de verkeerde dingen. Normaal haakt hij al eerder af in discussies als het al nergens over gaat.

Moh, is er net wat meer dan bovengenoemde, maar ook nog niet heel denderend. Neemt nog geen standpunt los van zn lynchstem.

Ik wacht ook nog even op calamus zn reactie. Zeker nu wbjimo heeft gereageerd op nonkel.
 
Reactiescore
1.804
jullie vergeten allemaal mijn initiële verdachtmakingen jegens WBJIMO??? daar reageerde hij overigens niet op!!!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.282
Ik vind ilt combino en speeder, verdacht inactief. Zijn gaan echt later nog wel komen, maar willen nu de eerste dagen doorkomen? Zo niet..laat je eens horen. Want doodvallen heeft voor ons ook geen zin.

Wel jammer. Want nu wordt het weer een onderonsje met de vaste actievelingen.

Ik vind KS verdacht. Wel actief, en doorvragend maar over de verkeerde dingen. Normaal haakt hij al eerder af in discussies als het al nergens over gaat.

Moh, is er net wat meer dan bovengenoemde, maar ook nog niet heel denderend. Neemt nog geen standpunt los van zn lynchstem.

Ik wacht ook nog even op calamus zn reactie. Zeker nu wbjimo heeft gereageerd op nonkel.
Ik vond het een interessante theorie, meer niet
 
Reactiescore
332
jullie vergeten allemaal mijn initiële verdachtmakingen jegens WBJIMO??? daar reageerde hij overigens niet op!!!

Daar heb ik zeker op gereageerd, gisteren om 23:33. Al valt er weinig te zeggen op de zin 'heel wolfse post'.

Overigens zie ik jou niet eens inhoudelijk reageren op KS z'n verdenkingen richting jou, behalve 'hij doet vreemd'? Lijkt me dat je de focus probeert te weerleggen?

Maar ik zie alweer dat dit nergens naartoe gaat. Er vallen teveel mensen op de achtergrond door inactiviteit.

Voor mij is Joker voor nu veilig. Ik ga er even vanuit dat er een zienende rol zit en dat deze vanzelf Simeco de BM ziet, dus daar ga ik ook geen aandacht aan besteden.

sorry ik heb echt heel weinig tijd gehad en ga zo weg dash voor nu

Wat is dit overigens voor stem? Had hier op z'n minst wel iets van een reactie van Dash verwacht en Spieder valt in de tussentijd lekker onder de radar.

Maar voor mij nu Combino. Voegt nog niets toe behalve loze verdenking op Rob die niet anders speelt dan normaal. Weinig verlies voor het potje dus. Calamus is ook verdacht, praat lekker mee met de groep en probeert zich wel safe te houden door steeds weinig tijd te claimen.

Wbjimo? is mijn hoofdverdachte tot dusver en wel hierom:

1. Gaat mee op Jokersbrain en vermeldt enkel diens inactiviteit als reden. Net zo makkelijk haalt hij zijn stem weer weg zonder dat te verduidelijken.
--> lijkt op een wolf die vroeg mee wil surfen op een makkelijk lunchtarget en zich zo niet in de kijker zet.

2. Vraagt subtiel om naar Combino te kijken, zonder evenwel zelf zijn mening te geven over Combino. Eerder probeerde hij ook Jokersbrain en moh op die manier in de spotlights te zetten.
--> lijkt actief, maar draagt eigenlijk amper bij en stuurt het potje door louter aan *namedropping* te doen

Ik zie hier overigens nog geen lynchstem? Dan neem ik aan dat je nog niet helemaal overtuigd bent en nog andere verdachten hebt? Want normaal had je al 3x je lynchtstem staan. Heb je nog andere verdachten of is dit een voorzetje om makkelijk om 22:50 je lynchstem op mij te zetten in de hoop dat er al wat stemmen op mij staan, zoals nu het geval is?
 
Reactiescore
1.804
Daar heb ik zeker op gereageerd, gisteren om 23:33. Al valt er weinig te zeggen op de zin 'heel wolfse post'.

Overigens zie ik jou niet eens inhoudelijk reageren op KS z'n verdenkingen richting jou, behalve 'hij doet vreemd'? Lijkt me dat je de focus probeert te weerleggen?
ik bedoel de post daarna. om 9u52.

Wat KS betreft: hij heeft geen enkele reden gegeven? Hoe kan ik dan inhoudelijk reageren?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
moh

combino


wat een slecht spel van combino wederom; denkt niet mee, heeft geen argumenten, en zit met een hardnekkige tunnelvisie
 
Reactiescore
1.014
robert houdt zich op de achtergrond sinds mijn baanbrekende verdenking, maak ervan wat je wilt vrinden...
Lees jij t topic wel?
Je wordt echt vaak genoemd en doet er eigenlijk niks mee?

Sommige dingen negeren of geen aandacht aan geven oke..maar dit schiet ook niks op.
 
Bovenaan