[Speeltopic] WvW #338 Wakkere Wolven van Weerdam

Na komende deadline naar 1-daags deadlines?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Enquête gesloten .

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
de welpen moesten me duidelijk hebben maar ik blijf erbij dat een burger normaal gewoon veilig moet zijn voor welpacties - het is zowat het enige voordeel aan het burgerschap dat moet je hem of haar niet afnemen
opzich mee akkoord, immers was mijn motivatie ook dat ik steeds burger gokte omdat die rol er vaak het meest in zit. Maar als dit het geval is moet dat wel gespecifieerd zijn natuurlijk dat burgers geen doelwit mogen zijn
 
Reactiescore
1.804
Beetje jammer dat je overtuigingskracht tot een dieptepunt gedaald is en je niemand mee kreeg op Candiu.
als burger dien je gewoon je Burgemeester te volgen niet mijn schuld dat ze allemaal ongehoorzame honden zijn?
 
Reactiescore
277
Had overigens niet door dat Roy slechtje was en had Candiu ook niet verwacht. Al komt dat meer omdat ik verwacht had dat Rob. in contact stond met de slechtjes (wolf zijnde, welp 2 zijnde of welp 1 zijnde en na succesvolle actie in contact met slechtjes). Alles bij elkaar gewoon prima gespeeld door de slechtjes.

Maar de slechtjes wisten toch dat er een andere welp was? De slechtjes hadden gewoon kunnen vragen of de welp met ze mee kon stemmen. Enige manier waarop dit niet kon was als er een priester/beul in zat maar was al vrij rap duidelijk dat dit niet het geval was. Daarnaast was de enige manier om te verliezen voor de slechtjes als ze Rob ooit zouden lunchen. Aangezien hij anders altijd opgroeit gedurende de 5e dag en voor een meerderheid zorgt. Zonder rollen die kunnen moorden konden de goedjes niet zoveel mee vanaf gisteren.

Wel bizar dat deze pot na drie nachten eigenlijk gespeeld was, maar daarvoor credits naar de slechtjes. Ongelukkig doden van de goedjes kant en twee geslaagde welpacties zorgen daarvoor. Wel ironisch dat de pot dat @Calamus Incendium weerhamster is hij net niet geluncht wordt.
Als slecht de welp had meegevraagd, ja. Alleen zoals al gezegd is wist slecht dus niet zeker wie de Welp was. De laatste speler die daarvoor genoemd werd was Dash en Rob werd als goedje gezien. Stel ze hadden Rob gelyncht en CI geluncht (zonder dat Simeco hem bekeek en CI dus alsnog zou sterven) dan was het een 4/4 geweest met BM bij goed waardoor goed alsnog kon winnen.

KS had op dat punt al mislukt gewisseld met Rinske dus daar was een 'zeker' slechtje bekend en Simeco had KS als goedje al gezien. Als Simeco dan als goede BM KS had gevolgd met de lynch kon goed gewoon nog winnen. Mits CI dan uiteindelijk ook mee ging. Dash leek al te willen.

Zonde om die winkans van goed weg te nemen alleen omdat er een onbekend slechtje rondloopt die mogelijk wel of niet mee zou stemmen :p
 
Reactiescore
397
Als slecht de welp had meegevraagd, ja. Alleen zoals al gezegd is wist slecht dus niet zeker wie de Welp was. De laatste speler die daarvoor genoemd werd was Dash en Rob werd als goedje gezien. Stel ze hadden Rob gelyncht en CI geluncht (zonder dat Simeco hem bekeek en CI dus alsnog zou sterven) dan was het een 4/4 geweest met BM bij goed waardoor goed alsnog kon winnen.

KS had op dat punt al mislukt gewisseld met Rinske dus daar was een 'zeker' slechtje bekend en Simeco had KS als goedje al gezien. Als Simeco dan als goede BM KS had gevolgd met de lynch kon goed gewoon nog winnen. Mits CI dan uiteindelijk ook mee ging. Dash leek al te willen.

Zonde om die winkans van goed weg te nemen alleen omdat er een onbekend slechtje rondloopt die mogelijk wel of niet mee zou stemmen :p
Ah! Ja, in mijn hoofd won slecht ook bij evenveel personen en maakte de BM niet uit. Dan heb je gelijk!
 
Reactiescore
1.279
Bappos had overigens nooit in het spel mogen komen. Die was compleet onder de radar. Als spelleider moet je daar gewoon ILT laten doodvallen.
aanvullend hierop, ik was als stalker langs geweest bij bappos en kreeg dit:
Je ziet geen actie deze nacht.

Maakt de rol stalker wel een beetje extra waardeloos naar mijn idee.
 
Reactiescore
277
aanvullend hierop, ik was als stalker langs geweest bij bappos en kreeg dit:
Je ziet geen actie deze nacht.

Maakt de rol stalker wel een beetje extra waardeloos naar mijn idee.
Hangt er compleet vanaf welke spelers je stalkt en welke claims mensen aannemen. In dit geval was de Stalkerrol een half controlerende rol voor lunches.
 
Reactiescore
276
aanvullend hierop, ik was als stalker langs geweest bij bappos en kreeg dit:
Je ziet geen actie deze nacht.

Maakt de rol stalker wel een beetje extra waardeloos naar mijn idee.
Hehe dit zag candiu al aankomen en daarom besloten dat bappos beter niks kan insturen. :)
 
Bovenaan