[Speeltopic] WvW #338 Wakkere Wolven van Weerdam

Na komende deadline naar 1-daags deadlines?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
1.804
Puik potje van mezelf al zeg ik het zelf. Gg allemaal
 
Reactiescore
276
ik had ook nog een mooie theorie voor ks verdacht te maken maar naar het einde van de posts werd ik steeds minder en minder nuchter dus moest even dit forum links laten liggen want begreep niets meer van mezelf :d

ik weet dan ook niet echt meer iets van die theorie helaas want het was echt een mooie
Was wel benieuwd.

Had je wel een vermoeden wie de mogelijke wolven waren?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
candiu was ik zeer zeker

circle en rinske vermoeden

bappos had ik niet door
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
oh wacht jij was geen wolfje, maar dessalniettemin op de slechtjes radar

was pas toen ik leerde dat candiu mislukt gewelpt was dat ik doorhad dat zij slechtje was en er nog een welp was
 
Reactiescore
276
oh wacht jij was geen wolfje, maar dessalniettemin op de slechtjes radar

was pas toen ik leerde dat candiu mislukt gewelpt was dat ik doorhad dat zij slechtje was en er nog een welp was
Haha je was goed bezig dan XD

Ik was wel wolf, illusiewolf ;-)

Ik had dash al de andere welp en dacht dat jij wel goedje was
 
Reactiescore
276
En bappos kwam er op eind pas in dus kon je moeilijk iets van vinden. Al had je wel je lynchstem op hem
 
Reactiescore
397
Had overigens niet door dat Roy slechtje was en had Candiu ook niet verwacht. Al komt dat meer omdat ik verwacht had dat Rob. in contact stond met de slechtjes (wolf zijnde, welp 2 zijnde of welp 1 zijnde en na succesvolle actie in contact met slechtjes). Alles bij elkaar gewoon prima gespeeld door de slechtjes.
Nah slecht wist niet zeker wie de Welp was. Vandaag hadden ze het idee dat het Dash was. Andersom wist de Welp ook niet wie de wolven waren dus kon hun er prima uit stemmen. Stel KS besloot vandaag om samen met Dash Rinske te pakken en Rob ging hier in mee samen met de overige goedjes, dan was het spel nog steeds niet klaar. Pas met de lynch van Rob en een lunch was slecht 100% zeker van winst. (Of ze moesten elkaar ineens afslachten maar dat zie ik niet gebeuren)
Maar de slechtjes wisten toch dat er een andere welp was? De slechtjes hadden gewoon kunnen vragen of de welp met ze mee kon stemmen. Enige manier waarop dit niet kon was als er een priester/beul in zat maar was al vrij rap duidelijk dat dit niet het geval was. Daarnaast was de enige manier om te verliezen voor de slechtjes als ze Rob ooit zouden lunchen. Aangezien hij anders altijd opgroeit gedurende de 5e dag en voor een meerderheid zorgt. Zonder rollen die kunnen moorden konden de goedjes niet zoveel mee vanaf gisteren.

Wel bizar dat deze pot na drie nachten eigenlijk gespeeld was, maar daarvoor credits naar de slechtjes. Ongelukkig doden van de goedjes kant en twee geslaagde welpacties zorgen daarvoor. Wel ironisch dat de pot dat @Calamus Incendium weerhamster is hij net niet geluncht wordt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Had overigens niet door dat Roy slechtje was en had Candiu ook niet verwacht. Al komt dat meer omdat ik verwacht had dat Rob. in contact stond met de slechtjes (wolf zijnde, welp 2 zijnde of welp 1 zijnde en na succesvolle actie in contact met slechtjes). Alles bij elkaar gewoon prima gespeeld door de slechtjes.

Maar de slechtjes wisten toch dat er een andere welp was? De slechtjes hadden gewoon kunnen vragen of de welp met ze mee kon stemmen. Enige manier waarop dit niet kon was als er een priester/beul in zat maar was al vrij rap duidelijk dat dit niet het geval was. Daarnaast was de enige manier om te verliezen voor de slechtjes als ze Rob ooit zouden lunchen. Aangezien hij anders altijd opgroeit gedurende de 5e dag en voor een meerderheid zorgt. Zonder rollen die kunnen moorden konden de goedjes niet zoveel mee vanaf gisteren.

Wel bizar dat deze pot na drie nachten eigenlijk gespeeld was, maar daarvoor credits naar de slechtjes. Ongelukkig doden van de goedjes kant en twee geslaagde welpacties zorgen daarvoor. Wel ironisch dat de pot dat @Calamus Incendium weerhamster is hij net niet geluncht wordt.
Niet heel ironisch maargoed
 
Reactiescore
1.014
Had overigens niet door dat Roy slechtje was en had Candiu ook niet verwacht. Al komt dat meer omdat ik verwacht had dat Rob. in contact stond met de slechtjes (wolf zijnde, welp 2 zijnde of welp 1 zijnde en na succesvolle actie in contact met slechtjes). Alles bij elkaar gewoon prima gespeeld door de slechtjes.

Maar de slechtjes wisten toch dat er een andere welp was? De slechtjes hadden gewoon kunnen vragen of de welp met ze mee kon stemmen. Enige manier waarop dit niet kon was als er een priester/beul in zat maar was al vrij rap duidelijk dat dit niet het geval was. Daarnaast was de enige manier om te verliezen voor de slechtjes als ze Rob ooit zouden lunchen. Aangezien hij anders altijd opgroeit gedurende de 5e dag en voor een meerderheid zorgt. Zonder rollen die kunnen moorden konden de goedjes niet zoveel mee vanaf gisteren.

Wel bizar dat deze pot na drie nachten eigenlijk gespeeld was, maar daarvoor credits naar de slechtjes. Ongelukkig doden van de goedjes kant en twee geslaagde welpacties zorgen daarvoor. Wel ironisch dat de pot dat @Calamus Incendium weerhamster is hij net niet geluncht wordt.
Wij wisten pas vrij laat dat er een 2e welp was.

ILT stond in contact met Circle. Maar ILT liet niks meer van zich horen. Dus was lastig communiceren.

Toen nonkel als burger dood ging, wisten we niet of circle dit had gedaan of een andere rol/welp. Bappos was uitiendelijk dit weekend ook redelijk afwezig.

We kwamen er gisterenavond pas laat achter dat Circle nonkel wel had doorgegeven maar met “wijze burger” als rol. Thanks @bappos voor dat stressmoment. Eén en al wantrouwen in de chat toen haha.

Maar toen bleek dus dat er een andere welp nonkel had omgelegd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik ga eerlijk zijn ik snap nog steeds de helft vd rollen niet
 
Reactiescore
1.804
mooi toch hoe ik meteen rob ving en later ook candiu gelijk doorhad

ik heb het nog steeds!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
1.577
Wij wisten pas vrij laat dat er een 2e welp was.

ILT stond in contact met Circle. Maar ILT liet niks meer van zich horen. Dus was lastig communiceren.

Toen nonkel als burger dood ging, wisten we niet of circle dit had gedaan of een andere rol/welp. Bappos was uitiendelijk dit weekend ook redelijk afwezig.

We kwamen er gisterenavond pas laat achter dat Circle nonkel wel had doorgegeven maar met “wijze burger” als rol. Thanks @bappos voor dat stressmoment. Eén en al wantrouwen in de chat toen haha.

Maar toen bleek dus dat er een andere welp nonkel had omgelegd
de welpen moesten me duidelijk hebben maar ik blijf erbij dat een burger normaal gewoon veilig moet zijn voor welpacties - het is zowat het enige voordeel aan het burgerschap dat moet je hem of haar niet afnemen
 
Reactiescore
1.503
de welpen moesten me duidelijk hebben maar ik blijf erbij dat een burger normaal gewoon veilig moet zijn voor welpacties - het is zowat het enige voordeel aan het burgerschap dat moet je hem of haar niet afnemen
Klopt helemaal. Wellicht ben je toch de wijze burger?
 
Bovenaan