[Speeltopic] WvW #338 Wakkere Wolven van Weerdam

Na komende deadline naar 1-daags deadlines?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
3.586
Ben je bewust bezig met wat vorig potje deed en dit aan het imiteren?

Niet bewust nee, als ik niets nuttig kan zeggen, zeg ik liever niets.

KS slaat hier de spijker op z'n kop. @JokersBrain wie zou jij nu lynchen en waarom? Of komt deze pas morgen om 22:59?

Ik ontkracht je stelling gewoon. Daarbij aanvoegend zijn mijn meest actieve potjes als ik wolf ben. Ik ben van het principe dat het je verplichting is om als slechtje actief mee te doen.

Stel mezelf wel de vraag of je stem op mij een stem is om rap rap je lynch alvast kwijt te raken ofdat je het potje opgang probeert te brengen. Laten we hopen op dat 2de. Verder heb ik nog geen mening kunnen vormen ivm lynch targets.
 
Reactiescore
276
En ik ga voor nu op Jokersbrain stemmen. Heb hem nog amper zien posten en een inactieve Joker is vaak wolf.
Weet niet hoe hij normaal speelt, eerste keer dat ik met hem in een ronde meespeel. Maar vorige ronde was hij ook amper actief in het begin. En mede dankzij hem uiteindelijk wel het potje tot een goede einde gebracht :) Naast kerouac en CAD was hij toen toch wel een van de betere spelers
Hier ben ik het mee eens, de BM stemming is duidelijk beïnvloed door de wolven.


Simeco
Waarom simeco?
 
Reactiescore
1.736
Damn, nog maar 3 pagina's aan posts. Moeilijk om hier iets mee te doen.

KS slaat hier de spijker op z'n kop. @JokersBrain wie zou jij nu lynchen en waarom? Of komt deze pas morgen om 22:59?

Moh is inderdaad ook opvallend. Speelt ook veel minder trollend dan normaal naar mijn mening. Daarnaast is 'rollen lezen is wolfs' de grootste drogreden om makkelijk je stem weg te zetten.
Valt weinig te trollen in me eentje :(
 
Reactiescore
1.014
Niks aan. Eerste dag blijft ruk ook al duurt het zo lang. Liever dan in elk geval wel acties nacht 1. Maar de reden dat Bloodwolf het zelf druk heeft is legitiem. Waarom stem je niet mee op simeco?

Ben je bewust bezig met wat vorig potje deed en dit aan het imiteren?
Waarom wel, dat mag je eerst uitleggen.
Want dan kan ik ook vragen waarom je niet met jouw BM meestemt op Rinske? Of vindt je joker wel goed wvw spelen?

@Speeder. waarom krijg je het weer voor elkaar om 1e x online te komen. Stem uit te brengen en weer te gaan.

Zonder iedereen wolfs te maken, lees de rollen, lees de opzet en doe mee. Anders houden we t straks in stand dat het geen actief potje wordt.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.279
Ben ik te gevaarlijk omdat ik goed oplet wie er meedoen? Of kan je er niet tegen dat ik je op je fout wijs?
Komt hier een beetje een dubbelaccount open deuren intrappen zeg. Ik ben niet happig op dubbelaccounts, maar je zou toch moeten weten hoe ik speel.
 
Reactiescore
22
Wow, wat een vijandigheid. Ik snap niet wat ik je misdaan heb. Ik had zin om mee te spelen, maar ik krijg hier een naar gevoel van.
 
Reactiescore
1.804
Nacht 0: BM-stemming
Jullie kiezen om Simeco BM te maken. Gefeliciteerd met deze aanstelling!

Verder zijn er nog geen acties geweest.

De volgende deadline voor de 1e lynch + nacht is wo. 9 mrt. 23:00.

Inactiviteit

@Speeder. @ItsDash @simeco @nonkel jos hebben geen stem uitgebracht. Let erop dat jullie dood neervallen als je een van de komende twee dagen geen stem zet.
goede keuze vrienden!!
Hier ben ik het mee eens, de BM stemming is duidelijk beïnvloed door de wolven.


Simeco
?? maatje?
Damn, nog maar 3 pagina's aan posts. Moeilijk om hier iets mee te doen.

KS slaat hier de spijker op z'n kop. @JokersBrain wie zou jij nu lynchen en waarom? Of komt deze pas morgen om 22:59?

Moh is inderdaad ook opvallend. Speelt ook veel minder trollend dan normaal naar mijn mening. Daarnaast is 'rollen lezen is wolfs' de grootste drogreden om makkelijk je stem weg te zetten.
heel wolfse post dit naar mijn gevoel. Heel veel insinueren maar enkel in navolging van wat andere spelers zeggen. Bovendien is je argumentatie jegens moh heel matig.
sorry ik heb echt heel weinig tijd gehad en ga zo weg dash voor nu
prima keuze lijkt me

Wow, wat een vijandigheid. Ik snap niet wat ik je misdaan heb. Ik had zin om mee te spelen, maar ik krijg hier een naar gevoel van.
je mag dash negeren die ouwe rot loopt ontzettend gefrustreerd rond op dit forum
 
Reactiescore
1.736
Een dubbelaccount wat neigt naar een huichelaar als ik zijn manier van typen zo lees.
 
Reactiescore
1.804
Morning. Er zijn weer volop acties gaande om reacties uit te lokken.

En wat Rob zegt. De normaal actieven hebben geleerd van vorige potjes waarbij ze gelijk op scherp staan.

Maar nu er woe DL is vrees ik vandaag ook geen activiteit?

@simeco BM waarom heb je zelf geen BM stem uitgebracht eigenlijk? Zelfs niet iemand die er voor gezorgd heeft dat je het bent geworden?
totaal vergeten door omstandigheden vrees ik

maar voorlopig heb ik twee verdachten eentje is WBJIMO omwille van bovenstaande redenering.
de tweede hou ik nog even voor me zodat ik diens gedrag subtiel kan blijven analyseren!!
 
Reactiescore
1.804
het stemtopieks is GESLOTEN wat is deze sabotage?????
als Officiële Vertegenwoordiger van Weerdam eis ik een verklaring @BloodWolf14
 
Bovenaan