[Speeltopic] WvW #332 De burgerparade

Reactiescore
3.584
Bloodwolf en Candiu zijn in ieder geval niet samen wolf. Anders wist hij wel dat Candiu een lief vrouwke was.
 
Reactiescore
3.584
Shit, had nog gehoopt in de trein te stemmen, maar helaas :/

Baal een beetje van de lynch van Combino. Uit een inactiefje lynchen komt altijd weinig informatie, die kun je beter aan de wolven overlaten. Opvallend imo dat onderstaanden daar gelijk zo happig op waren:




Candiu

Dus je vind het raar 3 mensen happig waren om op een inactiefje te stemmen maar zet vervolgens je stem wel op iemand totaal anders. Vind ik merkwaardig.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik blijf voorlopig nog bij Capri als verdachte. De stem was in eerste instantie om eentje te hebben staan, maar er lijkt verder niemand willig om er wat mee te doen wat kan duiden op een wolfje.

Candius stem en neiging om wat reacties los te wreken vind ik verder voor hem spreken dus wil hem richting groen zetten.

Of niemand wil er iets mee doen omdat het gewoon een slechte reden is. Het is niet Mikes eerste potje dus ik acht hem ervaren genoeg om er geen infectiewolf en twee startwolven in te gooien.

Over dat tweede, lees even het stukje hieronder waarom Candiu's stem haar juist totaal niet vrijspreekt.

Kan je je stem nog even toelichten en je beter afvragen waarom ik toen op dat moment op jou stemde…

Je zegt zelf waarom je op me stemde: "omdat je wil zien wat er gebeurt". En op dag 1 is prima, als je dat midden op de dag doet zoals Bloodwolf deed, zodat mensen de tijd hebben om te reageren. Een stem zetten "omdat je wil zien wat er gebeurt" zet je niet 7 minuten voor de deadline. Dan ben je gewoon bezig iemand te lynchen, wat uiteindelijk ook bijna gebeurde.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dus je vind het raar 3 mensen happig waren om op een inactiefje te stemmen maar zet vervolgens je stem wel op iemand totaal anders. Vind ik merkwaardig.

Oef, goed lezen is dit potje niet jouw sterkste kant. Deze stem is voor komende lynch, heb afgelopen lynch niet gestemd.
 
Reactiescore
1.014
Of niemand wil er iets mee doen omdat het gewoon een slechte reden is. Het is niet Mikes eerste potje dus ik acht hem ervaren genoeg om er geen infectiewolf en twee startwolven in te gooien.

Over dat tweede, lees even het stukje hieronder waarom Candiu's stem haar juist totaal niet vrijspreekt.



Je zegt zelf waarom je op me stemde: "omdat je wil zien wat er gebeurt". En op dag 1 is prima, als je dat midden op de dag doet zoals Bloodwolf deed, zodat mensen de tijd hebben om te reageren. Een stem zetten "omdat je wil zien wat er gebeurt" zet je niet 7 minuten voor de deadline. Dan ben je gewoon bezig iemand te lynchen, wat uiteindelijk ook bijna gebeurde.
Nee capri, dit was een veilige stem van mij.

Er hadden er genoeg gestemd. Er waren er genoeg offine. Dus de paniekzaaiers hadden echt wel gekomen om mee te stemmen.
En ik stond klaar om mijn stem aan te passen.

Duvel is de enige die na mijn stem op mij stemde. Misschien moeten we het daar even over hebben.
 
Reactiescore
1.014
Oef, goed lezen is dit potje niet jouw sterkste kant. Deze stem is voor komende lynch, heb afgelopen lynch niet gestemd.
Hij heeft gelijk.
Je haalt de 3 mensen aan die op een inactiefje stemmenhebben gestemd. Maar stemt niet op 1 van hen?
Dat is zn punt.

Of baal je gewoon van hun stemmen en vind je ze niet perse verdacht.

edit: dikgedrukt
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nee capri, dit was een veilige stem van mij.

Er hadden er genoeg gestemd. Er waren er genoeg offine. Dus de paniekzaaiers hadden echt wel gekomen om mee te stemmen.
En ik stond klaar om mijn stem aan te passen.

Duvel is de enige die na mijn stem op mij stemde. Misschien moeten we het daar even over hebben.

Zo'n veilige stem was het niet. Op dat moment hadden maar 5/9 gestemd. Twee stemmen van mensen die random online komen erbij en ik was wel de pineut geweest. Sommige mensen komen nog last minute online om 21:59 (zoals Duvel) en dan heb jij de tijd niet meer om te reageren. Dus dat is echt een bull shit argument.

Verder ben ik wel benieuwd naar wie jij je stem zou hebben veranderd als ik ineens op lynch had gestaan?

Hij heeft gelijk.
Je haalt de 3 mensen aan die op een inactiefje stemmen. Maar stemt niet op 1 van hen?
Dat is zn punt.

Of baal je gewoon van hun stemmen en vind je ze niet perse verdacht.

Ik baal er alleen van, heb nergens gezegd dat ik ze verdacht vind.

Overigens heeft Candiu wel een puntje met Duvel, die last minute online komt om te stemmen op iemand die toch niet op lynchen staat.


Dooie mensen praten niet. Hup, nu met TSC aan de slag! ;)
 
Reactiescore
1.014
Zo'n veilige stem was het niet. Op dat moment hadden maar 5/9 gestemd. Twee stemmen van mensen die random online komen erbij en ik was wel de pineut geweest. Sommige mensen komen nog last minute online om 21:59 (zoals Duvel) en dan heb jij de tijd niet meer om te reageren. Dus dat is echt een bull shit argument.

Verder ben ik wel benieuwd naar wie jij je stem zou hebben veranderd als ik ineens op lynch had gestaan?



Ik baal er alleen van, heb nergens gezegd dat ik ze verdacht vind.

Overigens heeft Candiu wel een puntje met Duvel, die last minute online komt om te stemmen op iemand die toch niet op lynchen staat.



Dooie mensen praten niet. Hup, nu met TSC aan de slag! ;)
Eens
Eens
En
Eens

Ik had niet voor combino en mo gegaan iig.
Ik ben ook zeker tegen inactiefjes in wvw, maar ze wegstemmen heeft weinig tot geen zin. Freaker of Bloodwolf I guess.

Nu even duvel checken en afwachten.
 
Reactiescore
3.584
Ik baal er alleen van, heb nergens gezegd dat ik ze verdacht vind.

Je noemde het 'opvallend' dat is eigenlijk een subtiele verdachtmaking, daar lijkt het in ieder geval meer op dan een baalmoment. Althans zo was mijn interpretatie.
 
Reactiescore
1.014
En onze ILT mag als BM’er ook leiding nemen :)
 
Reactiescore
62
Eens
Eens
En
Eens

Ik had niet voor combino en mo gegaan iig.
Ik ben ook zeker tegen inactiefjes in wvw, maar ze wegstemmen heeft weinig tot geen zin. Freaker of Bloodwolf I guess.

Nu even duvel checken en afwachten.
Het is vaak dat de actiefste spelers er uit worden gestemd dag 1 en dan ook geen wolf blijken te zijn.
Ik had niet echt een reden om op iemand te stemmen dus liever dan op iemand die niets bijdraagt.

Verder zie ik blood eerder als goedje momenteel.
Stemt heel vroeg en is niet bang om zijn mening te geven.
Verder zie ik hem ook al niet samen zijn met mensen zoals Capri/Candiu.
 
Reactiescore
338
Ik had er niet meer aangedacht dat deadline nu toch 22h was (het is dinsdag en dan kon het 24h zijn) daarom dat ik nog snel snel wou stemmen. Ik koos dan voor Candiu, omdat het wel te makkelijk op combino ging en zij ineens ommezwaai wou maken? Vond ik heel raar. Want op dat tijdstip is het niet de bedoeling om er activiteit in te krijgen...
 
Reactiescore
276
@capri zij (Candiu kennelijk. Hoe de fak kom ik daar nu pas achter) heeft een stem gezet om er 3-2 van te maken op het moment van haar stem. Combino dus nog steeds lynch en jij niet direct in gevaar. Mochten er dan nog ineens 2 mensen Combino redden heb je waarschijnlijk een wolfje te pakken bij either Combino of een van de volgers. Spreekt voor mij eerder van een goedjesactie dan een slechtje.

@Candiu ik snap niet wat mijn wil om BM te worden en het willen stemmen op iemand die actief speelt te doen heeft met wolf zijn. Ik ben liever zelf BM omdat ik dan weet bij wie het ligt. Nooit liever iemand anders. Op jezelf stemmen is alleen ook zo'n ding ;)

Het verschil daarna tussen mij en Capri wat betreft de rolverdeling is de zekerheid die uit de posts blijkt. Ik verwacht 2 wolfjes, maar ik sluit voor mijzelf andere verdelingen niet uit. Capri daarentegen lijkt met grote zekerheid te kunnen zeggen dat er 2 startwolven zijn. Op dat punt is mijn eigen uitspraak dus toe te passen. Niet op de reactie die ik maakte. Leg mij maar uit waar ik verdacht doe op dit punt.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Eens
Eens
En
Eens

Ik had niet voor combino en mo gegaan iig.
Ik ben ook zeker tegen inactiefjes in wvw, maar ze wegstemmen heeft weinig tot geen zin. Freaker of Bloodwolf I guess.

Nu even duvel checken en afwachten.

Dat is geen antwoord op m'n vraag. Op wie zou je gestemd hebben?

En onze ILT mag als BM’er ook leiding nemen :)

.. Dat is niet echt hoe het werkt. Makkelijke manier om je achter iemand te verschuilen?

@capri zij (Candiu kennelijk. Hoe de fak kom ik daar nu pas achter) heeft een stem gezet om er 3-2 van te maken op het moment van haar stem. Combino dus nog steeds lynch en jij niet direct in gevaar. Mochten er dan nog ineens 2 mensen Combino redden heb je waarschijnlijk een wolfje te pakken bij either Combino of een van de volgers. Spreekt voor mij eerder van een goedjesactie dan een slechtje.

Bij 3-2 is het heel gauw ineens gelijkspel. En zoals uitgelegd, op dat moment had bijna de helft (4/9) nog niet gestemd. Maw, er kon nog meer dan genoeg gebeuren.
 
Reactiescore
1.014
Dat is geen antwoord op m'n vraag. Op wie zou je gestemd hebben?



.. Dat is niet echt hoe het werkt. Makkelijke manier om je achter iemand te verschuilen?



Bij 3-2 is het heel gauw ineens gelijkspel. En zoals uitgelegd, op dat moment had bijna de helft (4/9) nog niet gestemd. Maw, er kon nog meer dan genoeg gebeuren.
Om je met eigen post te citeren.
Lezen van posts is niet je sterke punt dit potje ;-)
 
Reactiescore
1.014
Dat is geen antwoord op m'n vraag. Op wie zou je gestemd hebben?



.. Dat is niet echt hoe het werkt. Makkelijke manier om je achter iemand te verschuilen?



Bij 3-2 is het heel gauw ineens gelijkspel. En zoals uitgelegd, op dat moment had bijna de helft (4/9) nog niet gestemd. Maw, er kon nog meer dan genoeg gebeuren.
1 Lees nogmaals mijn posts voor je alleen de 1e zin dik gedrukt maakt. Was de rest niet belangrijk omdat je toch maar wat doet? Actief om t actief zijn?

2 Ik weet hoe het werkt. En ik zeg nergens dat ik hunker naar BM zodat ik kan volgen. Hij mag zich wel laten horen ipv alleen een stem plaatsen.

3 nogmaals. Als er mensen waren meegegaan had dat zo veel meer gezegd. En het feit dat dat niet gebeurd is zegt ook genoeg. Je ziet toch hoe ik stem? Ik kon er een heel verhaal bij plaatsen. Maar ik zei gewoon waar het op stond. “ik ben benieuwd wat er nu gebeurd”.
den duvel “gebeurde”
 

Deleted User - 2265087

Guest
Om je met eigen post te citeren.
Lezen van posts is niet je sterke punt dit potje ;-)

Holy shit, ik had gisteren eerder naar bed moeten gaan. Heb heel die zin gewoon overgeslagen bij het lezen, my bad.
Freaker kan ik het opzich wel mee eens zijn, zit me iets niet helemaal lekker bij hem. Maar ben benieuwd waarom je hem verdacht vindt?
 
Bovenaan