[Speeltopic] WvW #332 De burgerparade

Reactiescore
1.014
Lijkt me als wolf zijnde ook wat lastig om te beginnen aanhalen hoeveel wolven er ect inzitten. Daar trek je toch wat onnodige aandacht mee. Dus voor mij pleit dat Capri ook eerder vrij dan tegen.

Wat de inactiefjes betreft zie je vaker dat alle actieve spelers op elkaar zitten te posten terwijl er geen wolven tussen zitten. Dus als we toch tot een lynch moeten bekomen zou ik ook eerder voor een inactiefje gaan deze eerste dag. Mss brengt ons dat meer voer tot discussie voor morgen, inactiefjes weten we morgen anders toch niks meer over.
Combino
Heb nog niet echt een deftige reden om op iemand te stemmen.

Verder heeft er nog niemand anders gestemd buiten de 1 stem op capri dus lijkt ze mij eerder goedje.
Anders kon een wolf al in de richting van iemand anders proberen pushen hebben (er van uitgaande dat er meerdere startwolven zijn).
Zoals jij nu doet eigenlijk? JK snap je punt wel. Combino is mss wel de meest inactieve dus ik volg wel.
Jij doet het ook in je 1e post hierboven. Je stuurt naar de inactievelingen.

En je durft (?)capri niet voor de volle 100% te verdedigen, zodat het niet te herleiden is naar jou.
 
Reactiescore
3.582
Jij doet het ook in je 1e post hierboven. Je stuurt naar de inactievelingen.

En je durft (?)capri niet voor de volle 100% te verdedigen, zodat het niet te herleiden is naar jou.


Nou dat klopt, ik was het ook niet eens met wat Freaker zei, want zowel ILT als ik leiden naar de inactiefjes dus kan gezien worden als 'redding' voor Capri.

En nee ik durf Capri niet voor de volle 100% verdedigen want ik ken haar rol niet, jij wel dan?
 
Reactiescore
1.014
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik op capri stem.
 
Reactiescore
1.014
Nou dat klopt, ik was het ook niet eens met wat Freaker zei, want zowel ILT als ik leiden naar de inactiefjes dus kan gezien worden als 'redding' voor Capri.

En nee ik durf Capri niet voor de volle 100% verdedigen want ik ken haar rol niet, jij wel dan?
Nu betrek je er ook nog een ander bij :)

Ik weet het niet Joker
 
Reactiescore
1.014
Jij betrekt mij erbij, ik betrek ILT erbij. Wat is het verschil? :p Ik verwacht meer consistentie!
Jij betrekt hem er bij dat jullie dezelfde conclusie trekken wat betreft stemmen en richting geven.

Ik betrek jou niet bij mij.
 
Reactiescore
1.014
Thanks Duvel voor die reactie :)
 
Reactiescore
3.582
Candiu wil precies combino er graag inhouden?

Dat zou wel heel obvieus zijn. Dus denk niet ze beide wolf gaan zijn, wat wel kan is dat als Combino goedje is dat Candiu er dan beter uit komt omdat zij dit als wolf natuurlijk weet. Is maar een veronderstelling.
 
Reactiescore
723
Dag 1: De eerste lynch
Verassing hier ben ik dan, onvoldoende volk om te kunnen volleyballen.
Denduvel zeker fan van K3, het is momenteel K2 zkt K3.
En duvel maakt er hier bij ons C2 zkt C3 van.

Combino is blijkbaar het blondinneke, hij moest er helaas uit.

Nacht 1: De eerste lunch
Blijkbaar ging MOH kopje onder, de wolven waren joviaal en lieten hem niet met verdriet sniffen van verdriet over zijn dode vriend combino.
Als trouwe fan ging hij hier mee akkoord.
De twee burgers werden naast elkaar begraven.

1637096807914.png
 

Deleted User - 2265087

Guest
Shit, had nog gehoopt in de trein te stemmen, maar helaas :/

Baal een beetje van de lynch van Combino. Uit een inactiefje lynchen komt altijd weinig informatie, die kun je beter aan de wolven overlaten. Opvallend imo dat onderstaanden daar gelijk zo happig op waren:

Combino
Heb nog niet echt een deftige reden om op iemand te stemmen.

Verder heeft er nog niemand anders gestemd buiten de 1 stem op capri dus lijkt ze mij eerder goedje.
Anders kon een wolf al in de richting van iemand anders proberen pushen hebben (er van uitgaande dat er meerdere startwolven zijn).

Zoals jij nu doet eigenlijk? JK snap je punt wel. Combino is mss wel de meest inactieve dus ik volg wel.

Combino dan idd.

Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik op capri stem.

Candiu
 
Reactiescore
275
Ik blijf voorlopig nog bij Capri als verdachte. De stem was in eerste instantie om eentje te hebben staan, maar er lijkt verder niemand willig om er wat mee te doen wat kan duiden op een wolfje.

Met nog 7 spelers over waarvan ik 2 slechtkes verwacht is de kans verder ook relatief aanwezig als je Freakers theorie hanteert waarbij Capri en ILT niet samen startwolfjes (kunnen) zijn.

Candius stem en neiging om wat reacties los te wreken vind ik verder voor hem spreken dus wil hem richting groen zetten.
 
Reactiescore
1.014
Er klopt iets niet aan jou bloodwolf

Goeiedagschotel! Eens zien of ik het spel nog een beetje kan lol.

BM stemmen mogen ook zoals altijd deze kant op!

Voor mijn eigen stem sluit ik me aan bij Capri. Actieve mensen verdienen een hogere kans op stemmen in mijn ogen :)
Je wilt zelf wel BM worden maar liever gewoon de actieve mensen.

En toen vergat je te stemmen door werk...

Anyway, congratz ILT :)
Uiterarard

Capri

Als er iets is dat ik geleerd heb, is dat het aanhalen van bepaalde rollen vaak doelt op meer informatie. Tot zover vind ik de zekerheid van Capri over de 2 startwolven dus wolfs klinken.
Jij doet precies hetzelfde hieronder
En plots een stem op capri

@capri zo cheap vind ik 'm niet. Je uit in eerste instantie bijna volledig de conversiewolf uit. Handig om die eruit te laten zodat mensen er niet naar gaan zoeken mocht die er wel in zitten.

Ten tweede zet je direct in op 2 startwolfjes. Ik zie niet in hoe dat op Freaker inhaakt die enkel aangeeft dat jij en ILT niet samen startwolf zijn. Dat zegt verder niets over de samenstelling van de slechtjes.

Hij geeft pas aan dat hij het met die twee wolven eens is ná jouw post.

Verder ben ik het wel eens dat twee wolfjes grote kans heeft, maar bij jou lijkt het zeker te zijn. Die zekerheid zie ik zo snel niet bij anderen.

Welke stem wil jij zetten dan?
Je bent de gehele tijd voor DL online en komt dan alleen met deze post.

Shit, had nog gehoopt in de trein te stemmen, maar helaas :/

Baal een beetje van de lynch van Combino. Uit een inactiefje lynchen komt altijd weinig informatie, die kun je beter aan de wolven overlaten. Opvallend imo dat onderstaanden daar gelijk zo happig op waren:




Candiu
Nog iemand die t uiteraard vergeet ;-)

Kan je je stem nog even toelichten en je beter afvragen waarom ik toen op dat moment op jou stemde…
 
Reactiescore
1.014
Ik blijf voorlopig nog bij Capri als verdachte. De stem was in eerste instantie om eentje te hebben staan, maar er lijkt verder niemand willig om er wat mee te doen wat kan duiden op een wolfje.

Met nog 7 spelers over waarvan ik 2 slechtkes verwacht is de kans verder ook relatief aanwezig als je Freakers theorie hanteert waarbij Capri en ILT niet samen startwolfjes (kunnen) zijn.

Candius stem en neiging om wat reacties los te wreken vind ik verder voor hem spreken dus wil hem richting groen zetten.
Kijk hier snap je het wel..

maar ben een zij ;)
 
Bovenaan