[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
397
Oke, als er geen andere claim is blijf ik jojor geloven. MikeTijger

Ik neig naar een reddingspoging van jojor, maar geen reden om te twijfelen tot noch toe.
 
Reactiescore
1.014
Ik denk dat je iets verkeerds gelezen hebt want ik heb toch echt de rol van miketijger aan jou doorgegeven.
ter verduidelijking: KS bedoelt in zijn post ook met 1e x orakel bengel/cherub denk ik, anders klopt de zin niet.

Ook ik ga mee met deze claim. miketijger

Ik blijf nog wel alert vandaag, gezien de mogelijkheid dat jojor dit puur doet om een dagje te rekken en gezien de mogelijkheid dat mike een goedje is, omdat 2 rollen goed bij hem passen op dit moment.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik laat me graag vervangen als dt kan

Heb er geen tijd voor, ben weekendje weg
 
Reactiescore
723
Ik ben het orakel, ik wou niet claimen en nog proberen de wolven te verwarren met onderstaande post om toch nog wat langer te kunnen blijven leven.
Het orakel kan nog even wachten met claimen. Ik ben er bijna zeker van wie het is. Ik heb het gevoel dat er een aantal ogen op mij gericht zijn dat ik mogelijks orakel ben, maar ik kan evengoed een gebroeder zijn aangezien ik Milow aan het verdedigen was.

Ik geloof jojor voorlopig wel. Ik vond Mike al verdacht in het begin omdat hij Milow subtiel ging verdedigen maar de optie openliet hij heel mss toch slechtje was.

Wat wolven ofc doen, goedje verdedigen maar toch alle opties openlaten. Dat was een theorie ik had waar ik vanaf stapte omdat Milow gebroeder bleek en dacht Mike zijn medegebroeder was dan. Drm was mijn theorie overbodig o.a Candiu. Maar met de nieuwe ontwikkelingen van jojor neig ik hem daarom wel te geloven.
Het was dash (de welp) die me de woorden in de mond dat ik zei dat Milow geen wolf is als in totaal niet, maar voor een eerste dag vond ik Milow gewoon hetzelfde spelen als vorig potje. Een nieuwe speler heeft het veel lastiger om dit te doen dan een andere speler die al langer speelt.


Mijn probleem met dit alles is, is dat de rol van Mike zo goed als bekend is. Als het orakel oplet kan deze Mike en eventueel orakel beschermen vandaag en vandaag de rol van Mike gebruiken voor twee beschermen en morgen het orakel mits nodig.

Ik ben er niet helemaal bij, want ben met de boys Valorant aan het doen, maar lees zo verder en denk nog even na.

Edit: Of het cherubijntje beschermt 1 van de twee en iemand anders. De wolven moeten dan een groot risico lopen als één van de twee beschermd is.
cherubijn kan mij dus beschermen of een dagje wachten. psychologisch spelletje met de wolven spelen.


Dus
jojor wolp
jokersbrain slechtje (of koppel).
 
Reactiescore
397
Ik geloof MikeTijger hier. Hij insinueerde het al eerder vandaag. Vandaar dat ik zei dat het orakel moet claimen en geen stille hints moet geven. Miketijger Jojor

Quote staat waarschijnlijk op vorige pagina. Heb over een uurtje tijd meer toe te lichten en eventueel te quoten.
 
Reactiescore
141
De classic "de-ziener-ziet-mij-en-zag-me-wolf-dus-doe-ik-een-tegenclaim-van-ziener"-move. Sommige dingen veranderen nooit in Wakkerdam.

Als ik daadwerkelijk slechtje zou zijn dan is het wel héél toevallig dat ik precies de echte orakel van wolf-zijn beschuldig.
 
Reactiescore
3.584
Kan Miketijger overigens nog eens uitleggen waarom ik slecht ben want volg dat niet echt. Weten de wolven overigens wie de wolp is?
 
Reactiescore
3.584
En kan Miketijger dan ineens ook uitleggen waarom hij Jojor zijn rol aan iemand laat doorsturen, waarom de keuze voor Jojor, kan hier moeilijk inkomen.
 
Reactiescore
1.014
Plottwist. Want dit is niet de rol die ik bij Mike had.
Ik mis ook nog extra info vanuit Mike.
Maar ik nijg meer naar jojor slechtje dan Mike

@JokersBrain wolp is bekend bij de wolven

edit
 
Reactiescore
3.584
Bij de rolbeschrijving staat dat de wolp de wolven kent en niet omgekeerd. Maar zal tot iemand het tegenspreekt er vanuit gaan dat ze elkaar kennen.
 
Reactiescore
1.014
Ja dat klopt inderdaad. Maar daar ga ik wel vanuit gezien het verschil tussen welp en wolp.
Mischien kan @Combino Pastasaus even bevestigen.
 
Reactiescore
141
Dat ga je toch niet menen?! @killingsspreeee @JokersBrain.

De ervaring van vroeger leert dat wanneer een ziener/orakel een wolf openbaard door zijn rol te claimen, je nooit de geziene wolf zijn eigen tweede ziener/orakelclaim moet geloven. Maar ik vermoed dat deze les in de tijd verloren is gegaan.
 
Reactiescore
1.014
Dat ga je toch niet menen?! @killingsspreeee @JokersBrain.

De ervaring van vroeger leert dat wanneer een ziener/orakel een wolf openbaard door zijn rol te claimen, je nooit de geziene wolf zijn eigen tweede ziener/orakelclaim moet geloven. Maar ik vermoed dat deze les in de tijd verloren is gegaan.
Ja, maar dan ben jij dat gewoon voor geweest. En heb je gebruik gemaakt van de situatie.
 
Reactiescore
338
Ik ben ook geneigd Mike te volgen en jojor te stemmen. Hij gooit het nu ook de dramatische kant op.
 
Reactiescore
141
Naja ik zie het al, het narratief is nu geschreven en de meeloopstemmen komen binnen.

Nou wolfjes, goed gespeeld hoor. Met zulke burgers hoef je geen k*t te doen.
 
Reactiescore
338
Ik loop niet mee hoor. Zijn verwijzing naar de klachten muur heeft me overtuigd. Waarom zou je anders zoiets aanhalen?
 
Bovenaan