[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
358
Ik ga mijn lynchstem ook al op Jojor zetten, vanwege wat er al besproken is, maar ook omdat ik na het bijlezen denk te weten wie het orakel is. Als dit zo is, is het toch een ietwat merkwaardige keuze van het orakel, vind ik.

Hier bedoelde ik inderdaad Mike als orakel. Vooral vanwege deze post:

Ik denk dat het orakel over jojor kan gaan. Ik zie alleen KS met stem op jojor

Dus ga ik dan maar bij mijn eerste gevoel blijven en alsnog Jojor stemmen.
 
Reactiescore
141
Ik loop niet mee hoor. Zijn verwijzing naar de klachten muur heeft me overtuigd. Waarom zou je anders zoiets aanhalen?
Omdat dat nergens op slaat? Die klaagmuuractie is een nachtactie dus die kan uberhaupt niet kijken lol.

@Beul: Beul me maar. Kunnen jullie daarna Mike vandaag nog eruit stemmen.
 
Reactiescore
338
Omdat dat nergens op slaat? Die klaagmuuractie is een nachtactie dus die kan uberhaupt niet kijken lol.

@Beul: Beul me maar. Kunnen jullie daarna Mike vandaag nog eruit stemmen.

Dan nog zoiets aanhalen vind ik nog steeds riskant.
 
Reactiescore
723
De classic "de-ziener-ziet-mij-en-zag-me-wolf-dus-doe-ik-een-tegenclaim-van-ziener"-move. Sommige dingen veranderen nooit in Wakkerdam.

Als ik daadwerkelijk slechtje zou zijn dan is het wel héél toevallig dat ik precies de echte orakel van wolf-zijn beschuldig.
Het was niet dat mijn rol totaal verborgen was e. Dus dan is het niet moeilijk om voor de wolven als eerste te claimen.

Kan Miketijger overigens nog eens uitleggen waarom ik slecht ben want volg dat niet echt. Weten de wolven overigens wie de wolp is?
Toen jojor, ILT en Bappos geopperd werden, sprong je meteen op ILT. Terwijl jojor meer viel. Daarbij heb je Jojor eerder verdedigd. Ook ben je mij niet eens aan het bekijken van een goedjesstandpunt.

En kan Miketijger dan ineens ook uitleggen waarom hij Jojor zijn rol aan iemand laat doorsturen, waarom de keuze voor Jojor, kan hier moeilijk inkomen.
Jojor is een nieuwe terugkerende speler, dus dacht ik dat dit handig kon zijn voor later. KS stond als enigste op jojor en jojor was buiten gevaar, KS was al goed bezig, dus ik dacht hem nog een extra zetje te geven.

Plottwist. Want dit is niet de rol die ik bij Mike had.
Ik mis ook nog extra info vanuit Mike.
Maar ik nijg meer naar jojor slechtje dan Mike

@JokersBrain wolp is bekend bij de wolven

edit
Ja, ik heb de wolven proberen misleiden to survive.
 
Reactiescore
397
Oke, heb wat tijd voor het eten.
Plottwist. Want dit is niet de rol die ik bij Mike had.
Ik mis ook nog extra info vanuit Mike.
Maar ik nijg meer naar jojor slechtje dan Mike

@JokersBrain wolp is bekend bij de wolven

edit
Tot vanmiddag had ik de rol gebroeder bij Mike staan. Tot de volgende post:
Het orakel kan nog even wachten met claimen. Ik ben er bijna zeker van wie het is. Ik heb het gevoel dat er een aantal ogen op mij gericht zijn dat ik mogelijks orakel ben, maar ik kan evengoed een gebroeder zijn aangezien ik Milow aan het verdedigen was.

Dit gezegd zijnde hoop ik dat jullie me wel volgen op jojor. En nadien jokersbrain. Ik denk momenteel een goed zicht te hebben en ik heb ook een kandidaat die wel eens het 4e slechtje kunnen zijn, maar ik ga nog geen naam noemen om de kat nog even uit de boom te kijken.


Speelt lekker agressief als slechtje en maakt een statement dat weet dat niet klopt. (De laatste zin)


Een van de drie posts waarin jokersbrain jojor verdedigd. Een andere was dat hij meteen voor ILT ging nadat jojor en ILT als orakeldoel werden genoemd.


Ik zou jullie opinie eens willen horen over bappos. Ik denk eerder dat hij geen slechtje is.

Als laatste zou ik DenDuvel eens willen bespreken. Ik wil DenDuvel als goedje bestempelen en dit door zijn stem op jokersbrain en de stemmen daarna op hem van ook jokersbrain.
Dit is een post die ik zelf nooit zou maken, want tot vlak voor de post denk ik dat de meesten Mike als een Gebroeder hadden staan. Blijkbaar dacht Mike echter dat mensen hem als orakel zagen en probeert hij zichzelf als een gebroeder neer te zeggen. Dit doet hij natuurlijk omdat hij bang is dat de wolven hem lunchen als hij orakel is. Dit is één van de reden dat ik hier Mike over jojor vertrouw.
Bij de rolbeschrijving staat dat de wolp de wolven kent en niet omgekeerd. Maar zal tot iemand het tegenspreekt er vanuit gaan dat ze elkaar kennen.
Vorig potje ook gevraagd. Wolven kennen wolp ook.
Omdat dat nergens op slaat? Die klaagmuuractie is een nachtactie dus die kan uberhaupt niet kijken lol.

@Beul: Beul me maar. Kunnen jullie daarna Mike vandaag nog eruit stemmen.
In principe akkoord voor mij, maar niet nodig. Laten we kijken of we uit de nachtacties nog wat informatie krijgen.

Bengel/Cherubijntje ik hoop dat je oplet. Morgen beulen lijkt me verstandig zodat een eventueel cherubijntje 2/3 acties (of misschien zelfs 3/3 acties) goed heeft.
 
Reactiescore
3.582
Toen jojor, ILT en Bappos geopperd werden, sprong je meteen op ILT. Terwijl jojor meer viel. Daarbij heb je Jojor eerder verdedigd. Ook ben je mij niet eens aan het bekijken van een goedjesstandpunt.

Ik vind het moeilijk om mensen als goedje te bezien als ze mij als wolf bestempelen dat is alvast 1 ding. Ten 2de probeer ik mij altijd te plaatsen in een ander zijn perspectief. Ik dacht daarom ook, wie zou ik bekijken tussen ILT, Bappos en Jojor als ik het orakel zou zijn. Ik zou zonder twijfelen altijd ILT hieruit kiezen omdat hij de betere speler is en actief is in mijn mening. Vervolgens uit ik mijn mening want zo bekom je tot dingen, dan bestaat de kans je achteraf fout zit en je hierop gepakt kan worden.

Kom ik nogmaals terug op het feit ik ook best risicoloos wil spelen en alles save kom forumleren en geen standpunten zal innemen.

Jojor is een nieuwe terugkerende speler, dus dacht ik dat dit handig kon zijn voor later. KS stond als enigste op jojor en jojor was buiten gevaar, KS was al goed bezig, dus ik dacht hem nog een extra zetje te geven.

Klinkt aanvaardbaar.
 
Reactiescore
1.014
Klopt inderdaad @killingsspreeee
Dat had ik ook.

miketijger jojor
had ik nog niet gedaan
 
Reactiescore
723
Ik vind het moeilijk om mensen als goedje te bezien als ze mij als wolf bestempelen dat is alvast 1 ding. Ten 2de probeer ik mij altijd te plaatsen in een ander zijn perspectief. Ik dacht daarom ook, wie zou ik bekijken tussen ILT, Bappos en Jojor als ik het orakel zou zijn. Ik zou zonder twijfelen altijd ILT hieruit kiezen omdat hij de betere speler is en actief is in mijn mening. Vervolgens uit ik mijn mening want zo bekom je tot dingen, dan bestaat de kans je achteraf fout zit en je hierop gepakt kan worden.

Kom ik nogmaals terug op het feit ik ook best risicoloos wil spelen en alles save kom forumleren en geen standpunten zal innemen.
Voor volgende keren: Ik kijk naar wie denk ik dat goedje is en kan ik iemand vinden waarvan het perspectief in zijn ogen over een bepaalde persoon duidelijkheid geeft.
 
Reactiescore
397
Beul bewaar alsjeblieft je actie en stem hem af voordat je beult. Ik stel voor dat we het morgen doen. @I like trains. Wat zou je ervan vinden als een eventuele engel alvast claimt? Het maakt hem misschien lunchdoelwit, maar er zijn mits jojor inderdaad wolp is heel veel lunchdoelwitten. Daarnaast voorkomt dit dat we acties verspillen op de Engel.

@miketijger In eerste instantie wilde ik dat je Candiu bekijkt, maar een post op vorige pagina vond ik wel sterk. Mijn voorkeur op dit moment zou een orakel op DenDuvel of I Like Trains.

Edit: ILT toegevoegd.
 
Reactiescore
338
Ks is duidelijk gebrand om te weten wat ik ben, maar ik wil nog niet claimen namelijk. Want men rol kan nog van waarden zijn voor verder verloop.
 
Reactiescore
1.014
Even terzijde.
Die ophef rondom Engel.. Die is er niet meer toch? @killingsspreeee
 
Reactiescore
358
Beul bewaar alsjeblieft je actie en stem hem af voordat je beult. Ik stel voor dat we het morgen doen. @I like trains. Wat zou je ervan vinden als een eventuele engel alvast claimt? Het maakt hem misschien lunchdoelwit, maar er zijn mits jojor inderdaad wolp is heel veel lunchdoelwitten. Daarnaast voorkomt dit dat we acties verspillen op de Engel.

@miketijger In eerste instantie wilde ik dat je Candiu bekijkt, maar een post op vorige pagina vond ik wel sterk. Mijn voorkeur op dit moment zou een orakel op DenDuvel of I Like Trains.

Edit: ILT toegevoegd.

Ik neem aan dat je de beschermengel bedoelt? De gewone engel is nu een burger geworden namelijk.

Ik vind het risky om de bengel nu te laten claimen. Zeker als we vandaag fout zouden zitten, dan is er mogelijkheid dat de bengel gewolpt wordt en er gewoon ook lunch plaatsvindt. Verder zie ik ook geen echte meerwaarde aan die claim, we krijgen er bitter weinig informatie mee in vergelijking met hoe hoog het risico is.

Ik wil jou ook op het lijstje van het orakel zetten trouwens. Zeker als je BM wordt.

Was deze post nog vergeten te quoten overigens. Dit is natuurlijk een orakel post.

Edit: Mike check m'n edit vorig post.

Yes, dat zag ik dus ook en haalde dit eerder aan.
 
Reactiescore
397
Ik neem aan dat je de beschermengel bedoelt? De gewone engel is nu een burger geworden namelijk.

Ik vind het risky om de bengel nu te laten claimen. Zeker als we vandaag fout zouden zitten, dan is er mogelijkheid dat de bengel gewolpt wordt en er gewoon ook lunch plaatsvindt. Verder zie ik ook geen echte meerwaarde aan die claim, we krijgen er bitter weinig informatie mee in vergelijking met hoe hoog het risico is.

Ik wil jou ook op het lijstje van het orakel zetten trouwens. Zeker als je BM wordt.



Yes, dat zag ik dus ook en haalde dit eerder aan.
Nee engel. Kans is dat een wolf het claimt natuurlijk, maar ik doe de aanname dat hij erin zet. Van mij mag het orakel mij bekijken, daarom wilde ik BM worden. Lijkt me alleen een verspilde nacht onderhand. Vooral als jojor correct is.

@miketijger Mijn voorkeur is dat je het orakel naar iemand anders stuurt. Mijn voorkeur is naar @materlotti (mits hij vandaag reageert) of @JokersBrain. Al weet ik dat jij Jokersbrain verdenkt, denk ik dat hij goedje is vanwege zijn agressie in het begin en het feit dat hij absoluut niet de kat uit de boom kijkt. Mits jojor de wolp is, zouden de wolven sowieso de kat eerst uit de boom kijken om te kijken of het orakel gaat claimen voordat ze gaan verdedigen en gaan sturen. @I like trains. Ben benieuwd wie jij wil dat het orakeldoelwit ontvangt.

Edit:
@DenDuvel Snelle reactie van je. Ik vraag ook niet van je om te claimen? Ik wil iedereen z'n rol weten natuurlijk. Als je goedje bent, is het toch prima dat Mike je bekijkt?
@Candiu Klopt, Engel is burger nu. Maar de engel kan nog wel zeggen dat hij/zij ooit engel was. Het bevestigd niemand, maar geeft een beetje zekerheid.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
Nee engel. Kans is dat een wolf het claimt natuurlijk, maar ik doe de aanname dat hij erin zet. Van mij mag het orakel mij bekijken, daarom wilde ik BM worden. Lijkt me alleen een verspilde nacht onderhand. Vooral als jojor correct is.

Maar Engel is burger?
 
Reactiescore
358
Nee engel. Kans is dat een wolf het claimt natuurlijk, maar ik doe de aanname dat hij erin zet. Van mij mag het orakel mij bekijken, daarom wilde ik BM worden. Lijkt me alleen een verspilde nacht onderhand. Vooral als jojor correct is.

Ah, nu snap ik wat je bedoelt. Inderdaad, als er een engel was, is die nu burger, maar als die dag 1 anders speelde is het wel nuttig dat we die info nu hebben. Verder is er daar geen welp/wolp risico.

Lijkt me inderdaad interessant om nu te vragen om dit te melden, om die route af te nemen van de wolven later in het spel.
 
Bovenaan