[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
397
Is maar 1 koningskoppel en dat waren KS en ik! Maar jullie waren mss wel de 2 beste spelers van het potje ja.
I like trains. en Mike spelen ook een goed potje. Credits naar Mike dat hij jojor bekeek nacht 1, indrukwekkend knap gespot. Kanttekening dat ik jojor natuurlijk stemde dag 1. :biggrin:
 
Reactiescore
3.576
Blijf ik wel geen logica vinden om Jojor te bekijken haha. Maar draaide goed uit.
 

Deleted User - 487974942

Guest
mijn gouden palm gaat ook naar miketijger maar actie van het potje gaat wel naar mezelf: ik geef bappos de doodsteek op het einde en overtuig de medegoedjes van zijn schuldigheid
 
Reactiescore
141
mwa, miketijger kon niet anders. KS speelde het potje goed. Wel veel inactieven bij de burgers en o.a. mijn medewolven.
 
Reactiescore
1.271
Maar man man man. Zo'n inactief potje en dan je actieve welp lunchen...
 
Reactiescore
723
Ik had meteen de 2 jonge wolfjes in de smiezen. He he
Met joker zat ik goed mis.
Spijtig dat candiu stierf. Had haar georakeld
 

Deleted User - 487963986

Guest
Goed gedaan.

Nogmaals mijn excuses het potje kwam onverwacht. En ben ik inmiddels student/werknemer/mama/geliefde
Dus die combi maakt het soms wel even zoeken.
 
Reactiescore
1.271
Wat een mooie overwinning van mezelf en de andere goedjes!! Lekker gespeeld iedereen. Bappos en dash zijn zo'n dramatische slechtjes haha
Ik vind dat ik prima heb gespeeld. Ik kwam zo erg als goedje over dat de wolven me hapte.
 
Reactiescore
1.271
Maar je wilt toch juist niet dat je gehapt wordt?
eens, maar daar heb ik geen invloed op. ik speelde naar mijn rol. obvious goedje milow eruit werken op dubieuze gronden.
Dat vervolgens Bappos mijn imposante wolvenvangcarrière blijkbaar reden genoeg vond om mij te happen zie ik enkel als een oeuvreprijs.
 
Bovenaan