[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
62
Herr Bappos --> Herr Arbeitman
Ben er niet echt van overtuigd maar wil de kans voorkomen dat Herr Cl mogelijks dood gaat door explosie aangezien hij meer bewezen is dan mij.
 
Reactiescore
62
Oh ik heb het precies verkeerd gelezen, het is niet laatste stem maar laatste post.
EDIT: Dit kan misschien verklaren waarom Herr Arbeit zijn post verwijderde, zodat zijn actie niet verloren ging als deadline ineens werd aangekondigd. Maar ik kan natuurlijk hier weeral te veel aan het speculeren zijn.
 
Reactiescore
1.577
bad veibman

Het enthousiasme in de nieuwe veilige haven is groot, ondanks de aanwezigheid van een aantal mollen en ratjes. Zeker nu herr materlotti de sfeer niet meer kan verpesten met zijn *bad vibes* was de community in *good spirits*. En ook het toch wel versmachtende rijk van herr Dashba was nu uit. Wakkerdam hing aan de lippen van diens bevallige opvolger fraulein Laila.

Zij ambieerde good vibes en dus was er evident geen plek voor herr bad veibman. Ze lokte hem op slinkse en sensuele wijze naar het kkbotkanaal, voerde het commando pls kill in en stuurde herr arbeitman naar de eeuwige jachtvelden.



skysheriff

Verwerpelijk als herr arbeitman is, sleurde hij iemand mee in zijn val. Ripkes

dash
 
Reactiescore
1.577
een broekje vol

Nagenoeg onzichtbaar via het dark web keek ook herr jojor likkebaardend toe. Bij de Buckjers kon voornamelijk modt Famdecibel niet goed om met de populariteit voor een andere Fraulein. In een driftbui botvierde ze haar frustraties op Laila. Met een sarcastische onderhuidse sneer lokte ze de burgemeester uit haar kot, waarna ze een een pakketje vergiftigde winegums opstuurde naar haar concurrente. “De kleurtjes zijn zo jammie, dit kan ze niet weerstaan.”

Laila smikkelde ervan zoals verwacht en viel dood. Zoals dat bij iedereen gaat, ontspande haar sluitspier en het was al even geleden dat ze naar toilet was gegaan. Haar broekje scheet ze helemaal onder bah bah wat vies, maar vooral ripkes.


De combino pastasaus (zonnetje)

@laila duid jij een nieuwe BM aan???
 
Reactiescore
397
En een neutraaltje eruit. Prima dagje zo dacht ik maar.

Zo snel de mensen die niet Herr arbeitman maar Herr Combino stemden: Herr Rukurt, Herr miketijger, Herr Simeco.

Daarnaast switchen Herr CI, Herr Spieder en Herr sieb laat. Al is Herr sieb bevestigd door Herr Spieder. Herr CL is geen bevestigd goedje meer omdat herr arbeitman slechtje was.

Herr Blaasoor, Herr Bappos en Herr CAD stemden noch op Herr arbeitman noch op Herr combino.

Dit is een snelle telling, dus ik kan stemmen missen.
 
Reactiescore
1.577
activiteitscheck
de chat was nog steeds naarstig op zoek naar de mollen die de nieuwe veilige haven verlinkten aan de buckjers en zag in de lurkers die niets posten wel typisch buckgedrag. aangezien zij er niet veel woorden aan vuilmaakten ik ook niet?

bappos

(maar dan waardelozer)

dashba

en bovendien een koppel met
van nonkel jos kreeg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Leuk koppel!
Maar 2 ijzeren heinen? :rolleyes:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
En een neutraaltje eruit. Prima dagje zo dacht ik maar.

Zo snel de mensen die niet Herr arbeitman maar Herr Combino stemden: Herr Rukurt, Herr miketijger, Herr Simeco.

Daarnaast switchen Herr CI, Herr Spieder en Herr sieb laat. Al is Herr sieb bevestigd door Herr Spieder. Herr CL is geen bevestigd goedje meer omdat herr arbeitman slechtje was.

Herr Blaasoor, Herr Bappos en Herr CAD stemden noch op Herr arbeitman noch op Herr combino.

Dit is een snelle telling, dus ik kan stemmen missen.

Ik heb mijn redenen herr sieb volledig te vertrouwen. Dus ik volg hem.

Daarnaast maakth et toch echt geen zak uit of hij goedje of slechtje was of je gelooft dat hij over mij de waarheid sprak???
 
Reactiescore
1.577
opgepast schoontjes
want deze man is glad als boter, misbruikt zijn burgemeesterspriviliges ongetwijfeld om uw privacy te breachen en staat al een tijdje droog

Herr Calamus Incendium vervult zijn droom en wordt leider van de veilige haven
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Jij bent goedje voor noch toe. Overigens stond het 7-7 met burgemeester of Herr arbeitman.

Edit: Jazeker, wel herr @Calamus Incendium. Ik vermoed dat jij gewoon goedje bent hoor.

Dat is mooi.

Maar ik vermoed dat hij wel echt mijn rol heeft doorgekregen en zich op die manier probeerde te redden door zich iig van mijn stem te verzekeren. Als hij zomaar iets verzon zou hij wel iemand kiezen die meer invloed had in dit potje.

Of hij loog om mij als medewolf bwezen goedje te maken inderdaad, maar dat is veel meer risico (zie jou post ook nu) dan dat het daadwerkelijk iets oplevert.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
opgepast schoontjes
want deze man is glad als boter, misbruikt zijn burgemeesterspriviliges ongetwijfeld om uw privacy te breachen en staat al een tijdje droog

Herr Calamus Incendium vervult zijn droom en wordt leider van de veilige haven
200_d.gif
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan