[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
397
Er lijkt mij een reden dat herr jojor fraulein candiu niet meer verdacht vind. Wellicht rol ontvangen?
Daardoor ben ik arbeitman verdacht beginnen vinden.
herr combino uiteindelijk.
Herr Mike, ik mis hier de argumentatie waarom je wisselt van verdenkingen.

Edit: Hetzelfde geldt voor Herr @een niet dubieuze naam:

Ik stem op combino
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik zoek een chief of staff die mij met raad en daad bijstaat in mijn ambt

Iemand vrijwilliger?
 
Reactiescore
397
Op dit moment neig ik naar een Herr simeco stem. Die een samenvatting vraagt, hem krijgt waarin wordt uitgelegd waarom er gestemd wordt op Herr Arbeitman en op Herr Bappos. Hij vraagt Herr sieb waarom hij Herr Combino verdacht vind en voordat deze antwoord geeft, stemt hij al mee op Herr Combino.

Daarnaast wacht ik antwoord van Herr Mike en Herr Rukurt nog even af.
 
Reactiescore
1.577
Beginposts zijn geüpdatet

Nogmaals een reminder om de Herr/Fraulein-regel toe te passen. Wie dit consequent negeert, sterft aan spelbederf. Een gewaarschuwd man is er twee waard?
 
Reactiescore
723
Herr Mike, ik mis hier de argumentatie waarom je wisselt van verdenkingen.
Omdat ik nog overtuigd ben geraakt van Herr arbeit zijn goedheid. Ik was voor mijn lynchstem meer aan het twijfelen tussen Bappos of Combino en aangezien er al stemmen op combino stonden heb ik er ze op combino gezet.
 
Reactiescore
1.503
Omdat ik nog overtuigd ben geraakt van Herr arbeit zijn goedheid. Ik was voor mijn lynchstem meer aan het twijfelen tussen Bappos of Combino en aangezien er al stemmen op combino stonden heb ik er ze op combino gezet.
Waarom twijfel je over mij?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Omdat ik nog overtuigd ben geraakt van Herr arbeit zijn goedheid. Ik was voor mijn lynchstem meer aan het twijfelen tussen Bappos of Combino en aangezien er al stemmen op combino stonden heb ik er ze op combino gezet.
Je beseft hopelijk wel dat dit totaal geen goed argument is?
 
Reactiescore
1.804
Op dit moment neig ik naar een Herr simeco stem. Die een samenvatting vraagt, hem krijgt waarin wordt uitgelegd waarom er gestemd wordt op Herr Arbeitman en op Herr Bappos. Hij vraagt Herr sieb waarom hij Herr Combino verdacht vind en voordat deze antwoord geeft, stemt hij al mee op Herr Combino.

Daarnaast wacht ik antwoord van Herr Mike en Herr Rukurt nog even af.
Ik stemde op combino omwille van deze post
Herr Combino zn rol ligt bij iemand.
Neem aan dat een slechtjesrol niet naar een ander slechtje wordt gestuurd.

anders heeft nonkel echt te veel invloed op t verloop van t spel
Ik ging er dus vanuit dat sieb zeker was dat combino slechtje was. Op het moment dat combino claimde was ik helaas niet meer online.
Maar goed vanaf heb ik eindelijk een beetje tijd om alles na te lezen dus wellicht kom ik nog wel met enkele bevindingen straks!!
 
Reactiescore
421
Ik heb even gekeken en ik kan me vinden in de argumenten die aangevoerd zijn tegen Herr pr0bliep

wat waren de argumenten ook alweer?
 
Bovenaan