[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
1.014
Reactiescore
28
niet echt maar ik volg meer nonkel dan lolking.
nonkel probeert iig verder te kijken dan zijn neus lang is en dat doet lolking niet. die is enkel bezig zichzelf te verdedigen.

Nonkel haalt elke keer hetzelfde aan terwijl het bij de 1ste post al werd ontkracht en vertoond zeer interessant tunnelvisie gedrag. Dat vind jij verder kijken dan zijn neus lang is? Interessante verdediging op hem.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dit waren de verdachten van ILT vandaar dat het zou verklaren dat ILT het berichtje van het orakel krijgt. Overigens neigde ik ook naar simeco, maar wellicht dat ik weet wie het orakel is waardoor ik begin te twijfelen over Dash.

Waarom zou het orakel dan trein eruit nemen omdat die speciaal 3 verdachten opnoemt?
@I like trains. Snap je mijn punt waarom je niet 100% mijn vertrouwen hebt. Er zijn ondertussen 19 spelers die een orakel kunnen krijgen, en ik heb die fout ook gemaakt door orakel eens te sturen naar jou terwijl je wolf was. En dat scenario zie ik hier terug komen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
niet echt maar ik volg meer nonkel dan lolking.
nonkel probeert iig verder te kijken dan zijn neus lang is en dat doet lolking niet. die is enkel bezig zichzelf te verdedigen.

Oohjaah daarom wilde nonkel dus niet antwoorden op mij wat hij van killing en keruoac vond. Hij was te gefocust op lolking.
 
Reactiescore
28
Wat vind jij van Mike, simeco en Dash meneer Teun?

1. Mike is te inactief om te oordelen. Op het moment dat hij post heeft het geen inhoud.
2. Simeco speelt wat afzijdig, maar ik verwacht dat hij gewoon een belangrijke rol heeft als goedje.
3. Dash speelt erg verdacht. Post veel, maar eigenlijk heel weinig bijdrage. Praat om te praten. Loopt echt heel erg makkelijk mee op Time en geeft dan Time de schuld van zijn eigen zwakke argument om op Time te stemmen.

Overigens valt het mij ook op dat Tigor weer heel actief naar de meningen van andere vraagt en minder actief haar eigen mening geeft. Hetgeen wat ze vorig potje als wolf ook deed.
 
Reactiescore
1.014
Waarom zou het orakel dan trein eruit nemen omdat die speciaal 3 verdachten opnoemt?
@I like trains. Snap je mijn punt waarom je niet 100% mijn vertrouwen hebt. Er zijn ondertussen 19 spelers die een orakel kunnen krijgen, en ik heb die fout ook gemaakt door orakel eens te sturen naar jou terwijl je wolf was. En dat scenario zie ik hier terug komen.
Dat herinner ik mij nog
28EA5658-CB55-4D55-82F1-300CA59AF1F1.gif
 
Reactiescore
1.277
Ik was het niet eens met de stemming op Time, dus heb mij er zeker niet buiten gehouden.


Dat hoeft niet perse, er zijn meer opties waardoor dit 100% waarheid zou kunnen zijn.
wat dacht je van de optie dat ik mijn eigen rol ken en dus weet dat ik geen wolf ben en dus weet dat blond niet de orakel kan zijn?
 

Deleted User - 487963986

Guest
1. Mike is te inactief om te oordelen. Op het moment dat hij post heeft het geen inhoud.
2. Simeco speelt wat afzijdig, maar ik verwacht dat hij gewoon een belangrijke rol heeft als goedje.
3. Dash speelt erg verdacht. Post veel, maar eigenlijk heel weinig bijdrage. Praat om te praten. Loopt echt heel erg makkelijk mee op Time en geeft dan Time de schuld van zijn eigen zwakke argument om op Time te stemmen.

Overigens valt het mij ook op dat Tigor weer heel actief naar de meningen van andere vraagt en minder actief haar eigen mening geeft. Hetgeen wat ze vorig potje als wolf ook deed.

Zegt diegene die net discussie voerde met nonkel? Ik heb al gezegd wie ik verdacht vond. Moet alleen straks nog eens doorlezen en de citaten erbij halen. Maar dat suckt op mobiel.
 
Reactiescore
1.277
Nonkel haalt elke keer hetzelfde aan terwijl het bij de 1ste post al werd ontkracht en vertoond zeer interessant tunnelvisie gedrag. Dat vind jij verder kijken dan zijn neus lang is? Interessante verdediging op hem.
blond, simeco of jij zijn mijn rode stem vanavond.
dat is al een zekerheid.
 
Reactiescore
358
Goede vraag, waarom neig jij naar simeco @I like trains. ?

Het orakel is in dit potje de enige zienersactie die kan kiezen wie gezien wordt. Dan is het heel logisch dat de BM gekozen wordt.

Waarom zou het orakel dan trein eruit nemen omdat die speciaal 3 verdachten opnoemt?
@I like trains. Snap je mijn punt waarom je niet 100% mijn vertrouwen hebt. Er zijn ondertussen 19 spelers die een orakel kunnen krijgen, en ik heb die fout ook gemaakt door orakel eens te sturen naar jou terwijl je wolf was. En dat scenario zie ik hier terug komen.

Kijk, en hier wil ik dat je je gedachtengang afmaakt.

Wat insinueer je hier, dat ik een wolf ben die een medewolf onder de bus gooit? Dat ik lieg en helemaal geen orakel actie zag? Beide scenario's zijn nogal absurd.

Halve beschuldigingen zorgen enkel voor verwarring. Ik wil graag weten waar jij met je hoofd zit hier.
 
Reactiescore
28
Zegt diegene die net discussie voerde met nonkel? Ik heb al gezegd wie ik verdacht vond. Moet alleen straks nog eens doorlezen en de citaten erbij halen. Maar dat suckt op mobiel.

Natuurlijk hou ik een discussie op het moment dat iemand mij ten onrechte beschuldigd. Heb je liever dat spelers zich niet verdedigen en makkelijk laten lynchen?

blond, simeco of jij zijn mijn rode stem vanavond.
dat is al een zekerheid.

De directe counter, heerlijk dit.
 
Reactiescore
1.014
Ik volg Tigor in het feit dat het (logischerwijs) niet 100% bewezen is van ILT.

Een Orakel kan alleen dit bevestigen, maar dan is het dag rol Orakel en daar is die rol te waardevol voor. Ook dat weet ILT. Niemand die hem als eventueel slechtje kan aanspreken hierop, dat weet hij.

Maar als ILT wel de rol binnen heeft gekregen van t Orakel en dus de waarheid spreekt of in ieder geval zn vermoedens uitspreekt over van wie de rol is, dan moet hij dit ook delen, anders komt de info niet tot de groep. Dat is een gedurfde stap..

Ik zeg niet dat Tigor hier slecht is en het één en ander probeert tegen te houden, maar ik kies kant ILT.
 
Reactiescore
1.277
Natuurlijk hou ik een discussie op het moment dat iemand mij ten onrechte beschuldigd. Heb je liever dat spelers zich niet verdedigen en makkelijk laten lynchen?



De directe counter, heerlijk dit.
:redface::redface::redface:

ik reageer hiervoor al op tigor dat ik vind dat je enkel in de verdediging zit en je er makkelijk vanaf brengt.
dus geen counter knulletje, als iemand countert ben jij het.
 
Reactiescore
1.014
wat dacht je van de optie dat ik mijn eigen rol ken en dus weet dat ik geen wolf ben en dus weet dat blond niet de orakel kan zijn?
Ik reageerde in voordeel voor jou heh. In de hoop dat meneer zelf de rollenlijst eens goed bekijkt.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Het orakel is in dit potje de enige zienersactie die kan kiezen wie gezien wordt. Dan is het heel logisch dat de BM gekozen wordt.



Kijk, en hier wil ik dat je je gedachtengang afmaakt.

Wat insinueer je hier, dat ik een wolf ben die een medewolf onder de bus gooit? Dat ik lieg en helemaal geen orakel actie zag? Beide scenario's zijn nogal absurd.

Halve beschuldigingen zorgen enkel voor verwarring. Ik wil graag weten waar jij met je hoofd zit hier.

Dat ik je gewoon nog niet 100% vertrouw tot die wijze wolf eruit is. Welke scenarios er dan mogelijk zijn heb ik nog niet eens aan gedacht. Ik insinueer gewoon dat we je pas kunnen vertrouwen als het effectief zo is.
 
Reactiescore
28
:redface::redface::redface:

ik reageer hiervoor al op tigor dat ik vind dat je enkel in de verdediging zit en je er makkelijk vanaf brengt.
dus geen counter knulletje, als iemand countert ben jij het.

Rustig aan daar klein jochie. Ik heb Nonkel gewoon terug aangevallen, maar dat negeer je bewust.
Ik heb ook al Killing en Combino aan te tand gevoeld en Tigor aangesproken.

Wat heb jij precies gedaan? Oh ja, meelopen met andere mensen en ergens een half zinnetje plaatsen en doen alsof het een argument is.
Jij moet toch wel wolf zijn want ik wil niet geloven die iemand zo ongelooflijk slecht in WvW kan zijn als jij.

Dash

Ik raad iedereen aan mee te stemmen, echt super overduidelijke wolf die helemaal niks post, enkel meeloopt en doet alsof hij bijdraagt maar echt gewoon 0,0 kan toevoegen. Nu lekker terug aan het werk. Graag gedaan voor de vangst van deze waardeloze wolf.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik zeg niet dat Tigor hier slecht is en het één en ander probeert tegen te houden, maar ik kies kant ILT.

Ik zeg helemaal niet dat we het moeten negeren. Ik snap ILT zijn punt zeker. En ik zeg ook dat we het pas kunnen vertrouwen als die wolf er uit is. En ik wil ILt hier helemaal niet tegenspreken.
 
Reactiescore
1.014
Dat ik je gewoon nog niet 100% vertrouw tot die wijze wolf eruit is. Welke scenarios er dan mogelijk zijn heb ik nog niet eens aan gedacht. Ik insinueer gewoon dat we je pas kunnen vertrouwen als het effectief zo is.
Ligt dit aan ILT of had je bij ieder ander getwijfeld als die visieon hadden ontvangen.
 
Reactiescore
1.014
Ik zeg helemaal niet dat we het moeten negeren. Ik snap ILT zijn punt zeker. En ik zeg ook dat we het pas kunnen vertrouwen als die wolf er uit is. En ik wil ILt hier helemaal niet tegenspreken.
Dus jij zegt simeco eruit?
 
Bovenaan