[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
28
Omdat ze geluncht is, wellicht willekeurig maar je weet maar nooit.

Dag 1 is vrijwel altijd een sportieve lunch. Dus een nieuwe/trollende/inactieve speler. Ik zou er niet te veel achter zoeken. Als de sportiviteit eenmaal is verdwenen worden de lunches interessanter om naar te kijken.
 
Reactiescore
397
Maar je kan je niet vinden in bappos?
Nee, eigenlijk niet. Ik heb geen slecht gevoel bij hem op dit moment.

Sinds wanneer hou jij je bezig met de lunch? Heb ik je toch nog niet zien doen zeker niet over de lunch van dag 1?
Sinds ik me bezighoud met likes. :biggrin:

Nee, ik ben geobsedeerd door informatie in dit spel. Ik vind posts altijd lastig te lezen en dus geef ik de voorkeur aan het afgaan op de informatie die we hebben van speciale rollen en op basis daarvan door te redeneren. In dit geval geloof ik @I like trains. als hij zegt dat er een wijze wolf in het spel is en zoom ik in op een drietal Mike, simeco en Dash. Zij zijn voor mij de meest waarschijnlijke orakel doelwitten. Doordat ik het topic op deze drie heb doorgespit viel me de post van laila op. We hoeven er niet te veel op te focussen vandaar dat ik denk dat we het in het achterhoofd kunnen houden. Het is een mogelijkheid.
 
Reactiescore
1.733
Effe kalm aan doen jongens. Ik kan dit pas vanavond allemaal terug lezen en het gaat me veel te snel.
 
Reactiescore
397
Waarom zou je aankaarten dat iemand altijd zo als slechtje speelt. En dan die speler indekken?
Is het logisch om spelers te verdedigen nadat jijzelf aankaart dat ze als slechtje spelen?
Omdat activiteit nou eenmaal een lastig iets is om op af te gaan. Mike gaf gister aan tot 5 uur op school te zitten en is sinds gister 10 uur niet op het forum gezien. Ik heb Mike twee keer als slechtje zien spelen en toen was hij inderdaad vrij op de achtergrond, tenzij hij een medewolf moest verdedigen. Ik ben na Combino de eerste die Mike benoemd, ik wil enkel zeggen dat activiteit altijd wel lastig is om op af te gaan, ook al hebben we soms niks anders om op af te gaan als er door betreffende speler niet veel posts zijn gemaakt. Wat vind jij van Mike, simeco en Dash meneer Teun?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Nee, eigenlijk niet. Ik heb geen slecht gevoel bij hem op dit moment.


Sinds ik me bezighoud met likes. :biggrin:

Nee, ik ben geobsedeerd door informatie in dit spel. Ik vind posts altijd lastig te lezen en dus geef ik de voorkeur aan het afgaan op de informatie die we hebben van speciale rollen en op basis daarvan door te redeneren. In dit geval geloof ik @I like trains. als hij zegt dat er een wijze wolf in het spel is en zoom ik in op een drietal Mike, simeco en Dash. Zij zijn voor mij de meest waarschijnlijke orakel doelwitten. Doordat ik het topic op deze drie heb doorgespit viel me de post van laila op. We hoeven er niet te veel op te focussen vandaar dat ik denk dat we het in het achterhoofd kunnen houden. Het is een mogelijkheid.

Ik vraag me dan af waarom het orakel dash en mike neemt? Simeco kan ik enigzins nog inkomen. En staat ook op mijn lijstje.
Daarnaast. Zet ik dash voorlopig op twijfel die discussie met time zint me nog steeds niet. Ook omdat hij gewoon bleef volhouden dat time slechtje was. (Correct me als ik hier fout zit.)

En mike mag gewoon wat actiever zijn.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Waarom zou je aankaarten dat iemand altijd zo als slechtje speelt. En dan die speler indekken?
Is het logisch om spelers te verdedigen nadat jijzelf aankaart dat ze als slechtje spelen?
Het is enerzijds verdacht dat hij zo speelt maar anderzijds kan het best gewoon zijn dat hij druk is in het echte leven en niet de hele dag de tijd heeft om een rollenspel te spelen op het obscure forum van een gedateerd middeleeuws dorpenuitbouwspelletje? Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
 
Reactiescore
397
Ik vraag me dan af waarom het orakel dash en mike neemt? Simeco kan ik enigzins nog inkomen. En staat ook op mijn lijstje.
Daarnaast. Zet ik dash voorlopig op twijfel die discussie met time zint me nog steeds niet. Ook omdat hij gewoon bleef volhouden dat time slechtje was. (Correct me als ik hier fout zit.)

En mike mag gewoon wat actiever zijn.
Dit waren de verdachten van ILT vandaar dat het zou verklaren dat ILT het berichtje van het orakel krijgt. Overigens neigde ik ook naar simeco, maar wellicht dat ik weet wie het orakel is waardoor ik begin te twijfelen over Dash.
 
Reactiescore
1.277
Zet ik dash voorlopig op twijfel die discussie met time zint me nog steeds niet. Ook omdat hij gewoon bleef volhouden dat time slechtje was. (Correct me als ik hier fout zit.)


neen,

was voor mij alles behalve een zekerheid,
maar de claim van time kwam veel te snel en bleek ook nog ongefundeerd.

het was zijn geagiteerde houding die hij vaker heeft als er 1 stem op hem komt terwijl hij wolf was icm die snelle claim die mij op hem deed stemmen,
maar het was dag 1 dus ik was alles behalve zeker. maar hij kwam niet met een goede verklaring. dus voor mij een prima lynch dag 1 op basis van zijn hele gedrag en houding dag 1.
 
Reactiescore
338
Ik had al heel de ochtend het gevoel, dat ik iets vergeten was. Het was wvw lezen en spelen. Jullie hebben jullie niet ingehouden.
Dash claim jij dan orakel hier?
 
Reactiescore
28
Omdat activiteit nou eenmaal een lastig iets is om op af te gaan. Mike gaf gister aan tot 5 uur op school te zitten en is sinds gister 10 uur niet op het forum gezien. Ik heb Mike twee keer als slechtje zien spelen en toen was hij inderdaad vrij op de achtergrond, tenzij hij een medewolf moest verdedigen. Ik ben na Combino de eerste die Mike benoemd, ik wil enkel zeggen dat activiteit altijd wel lastig is om op af te gaan, ook al hebben we soms niks anders om op af te gaan als er door betreffende speler niet veel posts zijn gemaakt. Wat vind jij van Mike, simeco en Dash meneer Teun?

Wat is dan het punt van het aankaarten dat hij altijd zo als slechtje speelt, als je toch denkt dat het komt omdat hij weinig tijd heeft op dit moment? Dat is ook een manier van indekken. Stel hij blijkt wolf, dan kan jij nu aankaarten van "zie, hij speelt zo als slechtje!". Ik snap niet waarom je dan uberhaupt dat eerste verdachtmaking maakt, als je er zelf niet van overtuigd bent. Wat is dan precies de meerwaarde?

Wat betreft wat ik van andere spelers vind, geen idee. Nonkel en ik bevinden ons op dit moment samen in een tunnel waar we nog uit moeten komen. Ik heb gister geen tijd gehad spelers door te nemen en zal het vandaag pas later in de middag doen. Alhoewel over Mike valt volgens mij weinig te vinden, want die heeft vrijwel geen posts. Kan gewoon een inactief goedje zijn. Het zou ook helpen als ik niet om de 5 seconden een nieuwe melding krijg van iemand die mij citeert zodat ik het topic door kan lezen in rust.

Het is enerzijds verdacht dat hij zo speelt maar anderzijds kan het best gewoon zijn dat hij druk is in het echte leven en niet de hele dag de tijd heeft om een rollenspel te spelen op het obscure forum van een gedateerd middeleeuws dorpenuitbouwspelletje? Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?

Het gaat er niet om wat de echte motivatie van Mike is betreffende zijn activiteit. Het gaat om hetgeen wat Killing post. Waarom zou je een verdenking maken om vervolgens enkel die speler te verdedigen? Wat is dan de meerwaarde om überhaupt te zeggen dat iemand zo als slechtje speelt, als je er vervolgens geen vervolg aan wilt geven?

Effe kalm aan doen jongens. Ik kan dit pas vanavond allemaal terug lezen en het gaat me veel te snel.

@bappos geef ffkes iedereen een tijdelijke ban????
 

Deleted User - 487963986

Guest
neen,

was voor mij alles behalve een zekerheid,
maar de claim van time kwam veel te snel en bleek ook nog ongefundeerd.

het was zijn geagiteerde houding die hij vaker heeft als er 1 stem op hem komt terwijl hij wolf was icm die snelle claim die mij op hem deed stemmen,
maar het was dag 1 dus ik was alles behalve zeker. maar hij kwam niet met een goede verklaring. dus voor mij een prima lynch dag 1 op basis van zijn hele gedrag en houding dag 1.

Neemt niet weg dat je voor mij een twijfel geval bent. Maar dat was het enige dat al bleef na zinderen. Als burger zijnde sta je ook gewoon macheteloos en probeer je alsnog info te verzamelen, iets wat ik time wel zag doen. Het feit dat hij zijn stem liet staan sprak voor mij genoeg. Als wolf zijnde had hij dat niet gedaan, dan had hij als nog zijn stem veranderd en ik geloof zelfs op een medewolf, time kennende. We hebben blijkbaar allebei een ander beeld hoe time speelt.

Had jij je mening al geuit over nonkel en lolking's discussie?
 
Reactiescore
1.277
Ik had al heel de ochtend het gevoel, dat ik iets vergeten was. Het was wvw lezen en spelen. Jullie hebben jullie niet ingehouden.
Dash claim jij dan orakel hier?
nee.
waarom zou ik?

de echte orakel houdt zich ook liefst nog even koest.
 
Reactiescore
1.014
.. Als we ergens naar zouden moeten kijken zou ik bijna eerder kijken naar mensen die zich buiten de stemming hielden, hierbij denk ik aan een MikeTijger, Candiu en antraxxis.
Ik was het niet eens met de stemming op Time, dus heb mij er zeker niet buiten gehouden.
blond is niet de rol orakel. 100% zeker.
dus als dat je vermoeden is stap er dan maar van af.
Ik had al heel de ochtend het gevoel, dat ik iets vergeten was. Het was wvw lezen en spelen. Jullie hebben jullie niet ingehouden.
Dash claim jij dan orakel hier?
Dat hoeft niet perse, er zijn meer opties waardoor dit 100% waarheid zou kunnen zijn.
 
Reactiescore
1.277
Neemt niet weg dat je voor mij een twijfel geval bent. Maar dat was het enige dat al bleef na zinderen. Als burger zijnde sta je ook gewoon macheteloos en probeer je alsnog info te verzamelen, iets wat ik time wel zag doen. Het feit dat hij zijn stem liet staan sprak voor mij genoeg. Als wolf zijnde had hij dat niet gedaan, dan had hij als nog zijn stem veranderd en ik geloof zelfs op een medewolf, time kennende. We hebben blijkbaar allebei een ander beeld hoe time speelt.

Had jij je mening al geuit over nonkel en lolking's discussie?
niet echt maar ik volg meer nonkel dan lolking.
nonkel probeert iig verder te kijken dan zijn neus lang is en dat doet lolking niet. die is enkel bezig zichzelf te verdedigen.
 
Bovenaan