[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Verder hulde aan fam. Tot het bittere einde blijven liegen dat ze geen koppel was
Er was tegen me gezegd dat ik dat nooit mocht zeggen omdat het no claim was. Dus doe ik dat ook niet.

Ik vergeef het jou nooit dat je dit gedaan hebt. Ik heb slapeloze nachten gehad van dit potje.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik had gewoon gewonnen als fam de lunch niet had vervalst. Tjongejonge, schandalig.
Overwinning ontnomen hier.
Ik heb niet 1 lunch vervalst. Wat ik gedaan heb was niet tegen de regels en vanuit mijn rol gezien de enige juiste manier. Blijf van Dash af, want ik ga van leven op dood.
Enkel voor Bappos vond ik het erg, en daarvoor heb ik meermaals mijn excuus aangeboden. Ik zou in zijn geval ook boos zijn geweest.
 

DeletedUser17472

Guest
Het is dat ik geen priveteksten hier neer mag zetten, maar je hebt me duidelijk gezegd,
'Als je koppel bent heb je het juiste gedaan. Ben je geen koppel is het vrij raar wat je doet'
Klaar nu, ik ben het gepest beu.
 
Reactiescore
28
Ik vind het vooral verrassend dat iedere wolf de lunch mag opsturen. Voorheen werd er altijd 1 vast persoon gekozen die de lunch zou opsturen. In plaats van het principe "wie als laatste stuurt wint".
 
Reactiescore
997
Je noemt mij wolf maar gaat nu wel op iemand waarvan ik al jaren roep dat het een wolf is?

Ik herhaal: de overgeblijven wolven zijn

Candiu
Bappos
Jo Han
Famdecibel
Anthraxxol

Wat mooi hier weer. Gewoon 3 op 5 wolven met nog enorm veel spelers in het spel. Heerlijk gespeeld.
 
Reactiescore
1.804
Wat mooi hier weer. Gewoon 3 op 5 wolven met nog enorm veel spelers in het spel. Heerlijk gespeeld.
ja eens ik anthraxxol ontmaskerd had was het wel ontzettend duidelijk :biggrin:
overigens vond ik wat miketijger deed mbt de 4 speciaaltjes toch wel iets te nauw aanleunen bij speciaaltje claimen. Dat heeft mijn zaak serieus bemoeilijkt
 
Reactiescore
997
Overigens vind ik het vooral flauw dat Famdecibel blijkbaar had gezegd dat ze ging gaan slapen om bappos op het verkeerde been te zetten. Heel oneerlijk spel dit.

Als je koppel bent met een goedje dan moet je als wolven proberen je medewolven te overtuigen op iemand anders te stemmen. Niet door oneerlijk en geniepig spel de lunch manipuleren.

In de toekomst moeten er gewoon goede afspraken gemaakt worden over de lunch, bijvoorbeeld door

- stemming (met infectiewolf als doorslaggevende stem)
- infectiewolf kiest alles, en kiest bij zijn dood een nieuwe "leider van de wolven"

Want hoe dit gelopen is, is gewoon bullshit.
 
Reactiescore
559
Er was tegen me gezegd dat ik dat nooit mocht zeggen omdat het no claim was. Dus doe ik dat ook niet.

Ik vergeef het jou nooit dat je dit gedaan hebt. Ik heb slapeloze nachten gehad van dit potje.
echt he zelfs na je bericht van dash wat je doorgaf in de chat bleef je nog volhouden dat je geen koppel was met hem :/
 
Reactiescore
28
Overigens vind ik het vooral flauw dat Famdecibel blijkbaar had gezegd dat ze ging gaan slapen om bappos op het verkeerde been te zetten. Heel oneerlijk spel dit.

Als je koppel bent met een goedje dan moet je als wolven proberen je medewolven te overtuigen op iemand anders te stemmen. Niet door oneerlijk en geniepig spel de lunch manipuleren.

In de toekomst moeten er gewoon goede afspraken gemaakt worden over de lunch, bijvoorbeeld door

- stemming (met infectiewolf als doorslaggevende stem)
- infectiewolf kiest alles, en kiest bij zijn dood een nieuwe "leider van de wolven"

Want hoe dit gelopen is, is gewoon bullshit.

Wolven gewoon het burgemeester systeem laten hanteren. Samen een vast persoon kiezen voor de lunch zoals vroeger. Dan tezamen de lunch bespreken en die persoon laten opsturen. En dan bij een dood gewoon een nieuwe wolf aanwijzen.
 

DeletedUser17472

Guest
Overigens vind ik het vooral flauw dat Famdecibel blijkbaar had gezegd dat ze ging gaan slapen om bappos op het verkeerde been te zetten. Heel oneerlijk spel dit.
Moet hij er wel bijzeggen dat hij zelf om 10 uur klaar zat om de lunch die er stond terug te zetten op dash. Hij had echter niet op mij gerekend, dat ik ook klaarzat.

Wolven gewoon het burgemeester systeem laten hanteren. Samen een vast persoon kiezen voor de lunch zoals vroeger. Dan tezamen de lunch bespreken en die persoon laten opsturen. En dan bij een dood gewoon een nieuwe wolf aanwijzen.
Nee, want dat zou betekenen dat die persoon altijd zijn lunch door kan drukken en dat is ook niet goed. Dan maar een wolvengevecht van leven op dood.

Nogmaals het is niet mijn manier van spelen, maar ik mag mezelf (en mijn partner) wel redden om te kunnen winnen. Wat ik gedaan het was niet netjes, maar niet tegen de regels. En het is echt niet de eerste keer hoor dat dit gebeurt.

Maar mijn bericht op de klaagmuur was wel duidelijk. De wolven lusten elkaar wel rauw :p
 
Bovenaan