[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
559
Wolven gewoon het burgemeester systeem laten hanteren. Samen een vast persoon kiezen voor de lunch zoals vroeger. Dan tezamen de lunch bespreken en die persoon laten opsturen. En dan bij een dood gewoon een nieuwe wolf aanwijzen.
helemaal mee eens
Moet hij er wel bijzeggen dat hij zelf om 10 uur klaar zat om de lunch die er stond terug te zetten op dash. Hij had echter niet op mij gerekend, dat ik ook klaarzat.


Nee, want dat zou betekenen dat die persoon altijd zijn lunch door kan drukken en dat is ook niet goed. Dan maar een wolvengevecht van leven op dood.

Nogmaals het is niet mijn manier van spelen, maar ik mag mezelf (en mijn partner) wel redden om te kunnen winnen. Wat ik gedaan het was niet netjes, maar niet tegen de regels. En het is echt niet de eerste keer hoor dat dit gebeurt.

Maar mijn bericht op de klaagmuur was wel duidelijk. De wolven lusten elkaar wel rauw :p
dan zal je met argumenten moeten komen om je medewolven te overtuigen
 
Reactiescore
987
Moet hij er wel bijzeggen dat hij zelf om 10 uur klaar zat om de lunch die er stond terug te zetten op dash. Hij had echter niet op mij gerekend, dat ik ook klaarzat.


Nee, want dat zou betekenen dat die persoon altijd zijn lunch door kan drukken en dat is ook niet goed. Dan maar een wolvengevecht van leven op dood.

Nogmaals het is niet mijn manier van spelen, maar ik mag mezelf (en mijn partner) wel redden om te kunnen winnen. Wat ik gedaan het was niet netjes, maar niet tegen de regels. En het is echt niet de eerste keer hoor dat dit gebeurt.

Maar mijn bericht op de klaagmuur was wel duidelijk. De wolven lusten elkaar wel rauw :p

Het is inderdaad absoluut niet netjes, maar het klopt dat het niet tegen de regels is. Daarom stel ik voor om de regels aan te passen naar één van mijn voorstellen, of dat van ll0llking. De laatste stem voor de deadline is gewoon een heel slechte regel en dit zal nog tot veel onenigheid leiden in de toekomst.

dan zal je met argumenten moeten komen om je medewolven te overtuigen

Exact dit.
 

DeletedUser17472

Guest
helemaal mee eens

dan zal je met argumenten moeten komen om je medewolven te overtuigen
Maar als net degene is die de stem neer mag zetten heb je wel een probleem. Want jullie zeggen, zijn stem telt.
 
Reactiescore
987
Maar als net degene is die de stem neer mag zetten heb je wel een probleem. Want jullie zeggen, zijn stem telt.

Gewoon een stemming, waarbij 1 persoon (burgemester van de wolven, infectiewolf, etc.) een doorslaggevende stem heeft bij gelijkspel. Zo moeilijk is dat toch niet?
 
Reactiescore
1.271
Jongens het is ook niet eerlijk om als wolf in het topic te zetten dat de juiste lunch gedaan moet worden en je het er niet mee eens bent. Daardoor werd mijn positie ondermijnt en kon ik niet doorpakken op laila omdat ik me even koest moest houden in het topic.

Dus als we het over fairplay hebben, verdienen de wolven het zeker niet.
 
Reactiescore
987
Jongens het is ook niet eerlijk om als wolf in het topic te zetten dat de juiste lunch gedaan moet worden en je het er niet mee eens bent. Daardoor werd mijn positie ondermijnt en kon ik niet doorpakken op laila omdat ik me even koest moest houden in het topic.

Dus als we het over fairplay hebben, verdienen de wolven het zeker niet.

Dan moet je eerst maar zorgen dat je geliefde het correct speelt, want ik begrijp bappos zijn frustraties 100%.
 
Reactiescore
559
Jongens het is ook niet eerlijk om als wolf in het topic te zetten dat de juiste lunch gedaan moet worden en je het er niet mee eens bent. Daardoor werd mijn positie ondermijnt en kon ik niet doorpakken op laila omdat ik me even koest moest houden in het topic.

Dus als we het over fairplay hebben, verdienen de wolven het zeker niet.
was in de wolven chat zo duidelijk als wat dat ze koppel was.
maar vol blijven houden dat ze het niet was.
en maar 100 x blijven herhalen dat ik koppel was met nonkel zelfs na jou bericht wat ze door moest geven. -.-
toen bleef ze nog herhalen dat ze geen koppel was, wat heel irritant was.

dus ja ik werd daar goed pissig over. heb daar ook al mijn excuses aan arlena over gegeven.
maar niet dat ik dr uit heb zitten schelden, maar de sfeer was niet zo gezellig :oops:
 
Reactiescore
397
ja eens ik anthraxxol ontmaskerd had was het wel ontzettend duidelijk :biggrin:
overigens vond ik wat miketijger deed mbt de 4 speciaaltjes toch wel iets te nauw aanleunen bij speciaaltje claimen. Dat heeft mijn zaak serieus bemoeilijkt
Vond dit wel meevallen eigenlijk. Misschien dat ik het anders interpreteerde.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Jongens het is ook niet eerlijk om als wolf in het topic te zetten dat de juiste lunch gedaan moet worden en je het er niet mee eens bent. Daardoor werd mijn positie ondermijnt en kon ik niet doorpakken op laila omdat ik me even koest moest houden in het topic.

Dus als we het over fairplay hebben, verdienen de wolven het zeker niet.
Eens
 
Reactiescore
1.488
Ik zie overigens dat mijn bericht door iemand? Ooit verwijderd is, maar ik quote even de regels die ik ken en waar ik van uit ging.
Van wat ik begrijp kent @ll0ll king ook alleen deze versie.


Weerwolf:
De weerwolven doden elke avond een ander persoon. Zij dienen voor 19.30 gemeld te hebben bij de leider.
Er wordt een weerwolvenleider gekozen, deze meld het bij de spelleider. Als een ander dat doet, telt de Lunch niet!
 
Reactiescore
1.488
Jongens het is ook niet eerlijk om als wolf in het topic te zetten dat de juiste lunch gedaan moet worden en je het er niet mee eens bent. Daardoor werd mijn positie ondermijnt en kon ik niet doorpakken op laila omdat ik me even koest moest houden in het topic.

Dus als we het over fairplay hebben, verdienen de wolven het zeker niet.
Wellicht niet netjes maar uit frustratie van dat moment onvermijdelijk.

Zeker aangezien de regels niet helder waren.

Maargoed wellicht streep eronder en voor volgende potjes dus de regel duidelijk vermelden.
 
Reactiescore
1.693
Dat was vroeger gangbaar idd. Maar zo extreem als datfam gedaan heeft nog nooit meegemaakt.

@Tigor93 @simeco

Als jouw gok voor wolf fout was gekeurd zoals imo had gemoeten was je even slecht geweest als ik noem een materlotti.

Dat cherukonijntje moet echt duidelijker beschrevrn worden als infectiewolf doorgaat als wolf
 
Reactiescore
28
Nee, want dat zou betekenen dat die persoon altijd zijn lunch door kan drukken en dat is ook niet goed. Dan maar een wolvengevecht van leven op dood.

Nogmaals het is niet mijn manier van spelen, maar ik mag mezelf (en mijn partner) wel redden om te kunnen winnen. Wat ik gedaan het was niet netjes, maar niet tegen de regels. En het is echt niet de eerste keer hoor dat dit gebeurt.

Maar mijn bericht op de klaagmuur was wel duidelijk. De wolven lusten elkaar wel rauw :p

Nee, die persoon is simpelweg de verantwoordelijke voor het opsturen van de lunch die de wolven gezamenlijk hebben gekozen. Geen gedoe, geen drama. Gewoon samen als wolven beslissen en 1 speler die het heel het potje doorstuurt. De wolven zijn een team die samen moeten winnen, slaat nergens op om dat een individueel proces te maken.
 
Reactiescore
1.804
Dat was vroeger gangbaar idd. Maar zo extreem als datfam gedaan heeft nog nooit meegemaakt.

@Tigor93 @simeco

Als jouw gok voor wolf fout was gekeurd zoals imo had gemoeten was je even slecht geweest als ik noem een materlotti.

Dat cherukonijntje moet echt duidelijker beschrevrn worden als infectiewolf doorgaat als wolf
een infectiewolf is gewoon een wolf hoor?
 
Bovenaan