[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Nee, die persoon is simpelweg de verantwoordelijke voor het opsturen van de lunch die de wolven gezamenlijk hebben gekozen. Geen gedoe, geen drama. Gewoon samen als wolven beslissen en 1 speler die het heel het potje doorstuurt. De wolven zijn een team die samen moeten winnen, slaat nergens op om dat een individueel proces te maken.
Niet als je gs bent
 
Reactiescore
28
Niet als je gs bent

Koppel is altijd een apart team geweest dat de grootste uitdaging is om mee te winnen. Je hebt als g/s koppel al het gigantische voordeel dat je alle goedjes en slechtjes weet. Koppel gaat erom dat je het spel samen slim probeert uit te spelen. Niet stiekem 2 seconden voor de deadline een andere lunch op te sturen. Het oude lunch systeem werkte altijd perfect, geen drama zoals dit. Geen reden om niet terug naar dat systeem te gaan.
 

DeletedUser17472

Guest
Nee, die persoon is simpelweg de verantwoordelijke voor het opsturen van de lun
En daar gaat het fout... 1 persoon de verantwoordelijkheid geven is niet goed.
Zij dienen voor 19.30 gemeld te hebben bij de leider.
En daarom zat jij om 21:59 ook klaar om de stem nog aan te passen????? :rolleyes:


Maar goed, ik heb al gezegd dat wat ik gedaan heb geen proper spel is. Maar dit is in het verleden echt al vaker gebeurd. Maak er duidelijke regels over (en geen alleen recht bij 1 wolf, want dat gaat gehaaid fout). Dit potje heb ik de regels niet overtreden. Ik heb gedaan wat ik moest doen. Dash en mezelf redden.

En doden moeten zwijgen. Iemand die gelynched of gelunched is mag enkel nog een afscheid schrijven zonder verdere inbreng van hints of tips. Want ik ben het met Dash eens. Dat heeft dit potje net zoveel invloed gehad als mijn lunches.

En ik ben correct gebleven in de wolvenchat. Kan ik helaas niet van iedereen zeggen. Geen scheldpartij of middelvingers van mijn kant.

Op naar het volgende rondje dan maar?
 
Reactiescore
1.485
En daar gaat het fout... 1 persoon de verantwoordelijkheid geven is niet goed.

En daarom zat jij om 21:59 ook klaar om de stem nog aan te passen????? :rolleyes:


Maar goed, ik heb al gezegd dat wat ik gedaan heb geen proper spel is. Maar dit is in het verleden echt al vaker gebeurd. Maak er duidelijke regels over (en geen alleen recht bij 1 wolf, want dat gaat gehaaid fout). Dit potje heb ik de regels niet overtreden. Ik heb gedaan wat ik moest doen. Dash en mezelf redden.

En doden moeten zwijgen. Iemand die gelynched of gelunched is mag enkel nog een afscheid schrijven zonder verdere inbreng van hints of tips. Want ik ben het met Dash eens. Dat heeft dit potje net zoveel invloed gehad als mijn lunches.

En ik ben correct gebleven in de wolvenchat. Kan ik helaas niet van iedereen zeggen. Geen scheldpartij of middelvingers van mijn kant.

Op naar het volgende rondje dan maar?
Van wat ik mij kan herinneren is er door niemand middelvingers en scheldwoorden gebruikt, of dit moet na mijn vertre
En daar gaat het fout... 1 persoon de verantwoordelijkheid geven is niet goed.

En daarom zat jij om 21:59 ook klaar om de stem nog aan te passen????? :rolleyes:


Maar goed, ik heb al gezegd dat wat ik gedaan heb geen proper spel is. Maar dit is in het verleden echt al vaker gebeurd. Maak er duidelijke regels over (en geen alleen recht bij 1 wolf, want dat gaat gehaaid fout). Dit potje heb ik de regels niet overtreden. Ik heb gedaan wat ik moest doen. Dash en mezelf redden.

En doden moeten zwijgen. Iemand die gelynched of gelunched is mag enkel nog een afscheid schrijven zonder verdere inbreng van hints of tips. Want ik ben het met Dash eens. Dat heeft dit potje net zoveel invloed gehad als mijn lunches.

En ik ben correct gebleven in de wolvenchat. Kan ik helaas niet van iedereen zeggen. Geen scheldpartij of middelvingers van mijn kant.

Op naar het volgende rondje dan maar?
Nadat Tigor meermaals niet reageerde was het pas duidelijk dat zij het spel anders ging spelen en om geen risico te lopen had ik gereageerd ja. Overigens zat ik niet klaar, immers zat ik vol in een potje Among Us met enkele van mijn forumcollegas en was per toeval toen net een potje af anders had ik helemaal niks gedaan.

Overigens kan @laila bevestigen dat ik eerder op die dag al er vanuit ging dat de meeste stemmen golden. Dit heb ik haar laten weten en heb ik ook Tigor laten weten.
Al met al is het dus onduidelijk geweest. Maar ik vind niet dat je kan spreken over andermans gedrag in de wolvenchat zonder je eigen gedrag te evalueren, nogmaals ik ga uit van de berichten die gemeld zijn tot mijn vertrek hierbij.
 
Reactiescore
421
> Probeer actief mee te doen en wolven te vangen
> Iedereen denkt dat je wolf bent
> Ga trollerig posten zoals rukurt en anthraxx
> Niemand wil je meer lynchen

Anthrax en Rukurt mvp. Hielpen mij overleven. Dank je wel.

Wat bazel je ik heb niet getrolld.

Sterker nog op een goed moment noemde ik alle wolven juist.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dat was vroeger gangbaar idd. Maar zo extreem als datfam gedaan heeft nog nooit meegemaakt.

@Tigor93 @simeco

Als jouw gok voor wolf fout was gekeurd zoals imo had gemoeten was je even slecht geweest als ik noem een materlotti.

Dat cherukonijntje moet echt duidelijker beschrevrn worden als infectiewolf doorgaat als wolf

Klopt dat is een fout van mij.
En terechte vraag waarom ik het wel goedgekeurd heb. Mede door dat cheru bedoeld word als netwerkrol, en niet in nonclaim potjes worden gebruikt is die rol onmogelijk te bespelen. Daarom had ik hem aangepast dat hij zeker nacht 3 tot bengel zou opgroeien. Kon nacht 2 ook mits hij goed gokte.
Door dat er praktisch niet gehint mag worden is het ook ontzettend moeilijk om een speler te koppelen aan een rol. Daarom heb ik het wel toegelaten en goed gekeurd dat de rol wolf ook bij de juiste antwoorden zat ipv infectiewolf. Daarbij om niet meteen te vertellen dat hij dat juist had kreeg hij pas nacht 3 te horen hoeveel hij juist had in dit geval 1/3 waarbij hij dus nog steeds niet 100% zeker was. Maar wel 3 opties had tot wolf zijnde.

En klopt ik heb dat niet geuit naar de andere, omdat dit mogelijks te veel invloed ging hebben en het tenslotte nonclaim was.

Geheel een foutje van mij ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Van wat ik mij kan herinneren is er door niemand middelvingers en scheldwoorden gebruikt, of dit moet na mijn vertre

Nadat Tigor meermaals niet reageerde was het pas duidelijk dat zij het spel anders ging spelen en om geen risico te lopen had ik gereageerd ja. Overigens zat ik niet klaar, immers zat ik vol in een potje Among Us met enkele van mijn forumcollegas en was per toeval toen net een potje af anders had ik helemaal niks gedaan.

Overigens kan @laila bevestigen dat ik eerder op die dag al er vanuit ging dat de meeste stemmen golden. Dit heb ik haar laten weten en heb ik ook Tigor laten weten.
Al met al is het dus onduidelijk geweest. Maar ik vind niet dat je kan spreken over andermans gedrag in de wolvenchat zonder je eigen gedrag te evalueren, nogmaals ik ga uit van de berichten die gemeld zijn tot mijn vertrek hierbij.
Was na je vertrek. Ik snap dat je boos bent op mij, maar ik niet op jou.
@bappos ik zou Fam gewoon bannen nu.
Heeft geen zin. Dan ben ik een collega kwijt. En Bappos is zo niet.
 
Reactiescore
559
En daar gaat het fout... 1 persoon de verantwoordelijkheid geven is niet goed.

En daarom zat jij om 21:59 ook klaar om de stem nog aan te passen????? :rolleyes:


Maar goed, ik heb al gezegd dat wat ik gedaan heb geen proper spel is. Maar dit is in het verleden echt al vaker gebeurd. Maak er duidelijke regels over (en geen alleen recht bij 1 wolf, want dat gaat gehaaid fout). Dit potje heb ik de regels niet overtreden. Ik heb gedaan wat ik moest doen. Dash en mezelf redden.

En doden moeten zwijgen. Iemand die gelynched of gelunched is mag enkel nog een afscheid schrijven zonder verdere inbreng van hints of tips. Want ik ben het met Dash eens. Dat heeft dit potje net zoveel invloed gehad als mijn lunches.

En ik ben correct gebleven in de wolvenchat. Kan ik helaas niet van iedereen zeggen. Geen scheldpartij of middelvingers van mijn kant.

Op naar het volgende rondje dan maar?
valt wel mee hoor fam, ik heb sws geen scheldwoorden gebruikt.
die middelvinger wel, maar je was ook net zo'n dreinend kind wat vol bleef houden dat je iets niet gedaan had terwijl het wel zo was.
miste alleen het stampvoeten nog.

dus ja ipv schelden moest ik toch mn frustraties kwijt, dus een middelvinger.
 
Reactiescore
559
valt wel mee hoor fam, ik heb sws geen scheldwoorden gebruikt.
die middelvinger wel, maar je was ook net zo'n dreinend kind wat vol bleef houden dat je iets niet gedaan had terwijl het wel zo was.
miste alleen het stampvoeten nog.

dus ja ipv schelden moest ik toch mn frustraties kwijt, dus een middelvinger.
maar als je er nog erg mee zit, mag je me wel een pm sturen hoor ;-)
 
Reactiescore
1.577
Jongens het is ook niet eerlijk om als wolf in het topic te zetten dat de juiste lunch gedaan moet worden en je het er niet mee eens bent. Daardoor werd mijn positie ondermijnt en kon ik niet doorpakken op laila omdat ik me even koest moest houden in het topic.

Dus als we het over fairplay hebben, verdienen de wolven het zeker niet.

Hierdoor had ik het inderdaad in de smiezen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Koppel is altijd een apart team geweest dat de grootste uitdaging is om mee te winnen. Je hebt als g/s koppel al het gigantische voordeel dat je alle goedjes en slechtjes weet. Koppel gaat erom dat je het spel samen slim probeert uit te spelen. Niet stiekem 2 seconden voor de deadline een andere lunch op te sturen. Het oude lunch systeem werkte altijd perfect, geen drama zoals dit. Geen reden om niet terug naar dat systeem te gaan.

@famdecibel nu posts aan het liken, terwijl ik het juist voor je opneem???
Stik er dan maar in
 

DeletedUser17472

Guest
Dit zijn de posts die ik geliked heb:

De lunch meermaals net na de andere wolven ingestuurd waardoor ik geen lunch was.
Jongens het is ook niet eerlijk om als wolf in het topic te zetten dat de juiste lunch gedaan moet worden en je het er niet mee eens bent. Daardoor werd mijn positie ondermijnt en kon ik niet doorpakken op laila omdat ik me even koest moest houden in het topic.

Dus als we het over fairplay hebben, verdienen de wolven het zeker niet.
Wellicht niet netjes maar uit frustratie van dat moment onvermijdelijk.

Zeker aangezien de regels niet helder waren.

Maargoed wellicht streep eronder en voor volgende potjes dus de regel duidelijk vermelden.

Die van Bappos omdat we gewoon beiden verder willen en dat de regels duidelijk vermeld worden. Streep eronder en door. Trein rijdt verder.
 
Bovenaan