[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Reactiescore
3.584
Daar kan ik weinig uit afleiden, volgende keer wat actiever meespelen dan kan ik beter beeld bij je vormen.
 
Reactiescore
1.277
waarom denk jij dat er maar 1 wolf meer is?
je praat opnieuw je mond voorbij?

jongens vertrouw mij, dash is de wolf. Hij liegt én praat zijn mond voorbij. Duidelijker wordt het niet?
Waar zeg ik dat ik denk dat het er maar een is. Maar voor deze lynch is het jij of ik. En ik ken mijn rol. Als jij geen wolf bent pakken ze morgen mij maar. Ik denk echter dat jij weldegelijk de wolf bent.
 
Reactiescore
1.804
Waar zeg ik dat ik denk dat het er maar een is. Maar voor deze lynch is het jij of ik. En ik ken mijn rol. Als jij geen wolf bent pakken ze morgen mij maar. Ik denk echter dat jij weldegelijk de wolf bent.
Uhm.
...

Hier?
Anders probeer je dat even zelf te doen om zo zelf een mening te vormen over de verschillende mensen.
nu vraag je ons om jou van genoeg input te voorzien om niet dood te vallen.

M.i. meldt hier zich dus de laatste wolf.

Maar helaas ik heb je gevangen.
@anthraxxol geef jij alle burgers het stemadvies inclusief dito polonaise peent met een badeend voorop?

Iets met een neus en feiten. En drukken.
 
Reactiescore
1.804
jongens dash heeft er nog geen enkele keer zelf opgezeten en spreekt zichzelf letterlijk meermaals tegen. Doe even logisch en stem hem eruit. Meer woorden maak ik er niet meer aan vuil jezus
 
Reactiescore
3.584
Candiu en Miketijger moeten nog stemmen.

Waarom is divine legion nog niet doodgevallen eigenlijk.
 
Reactiescore
1.014
Dash
Dash ( extra stem)


simeco komt met beter verhaal dan dash. En anders simeco morgen?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
dash Dash

simeco


weet je wat. Jullie je zin.
Ik zie het morgen wel weer dan.
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan