[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Reactiescore
534
Beste WvWers,

Ik ben blij vandaag bij jullie te zijn op de dag die de geschiedenis zal in gaan als start van de grootste demonstratie voor vrijheid ooit, op ons forum. Zeventien jaar geleden is Tribal Wars begonnen. Drie jaar later begon de Nederlandse server en daarbij haar forum. Veertien jaar later moeten we het tragische feit onder ogen zien dat de vrije forum-gebruiker nog steeds niet vrij is. Veertien jaar later wordt het leven van de vrije forum-gebruiker nog altijd droevig beperkt door de handboeien van rassenscheiding en de ketenen van discriminatie. Veertien jaar later leeft de vrije forum-gebruiker op een eenzaam eiland van armoede te midden van een grote oceaan van materiële welvaart.

Mijn wereld is open gegaan. Er zal een drastische verandering plaats vinden. To be continued...

Deadline: 22:00. (Woensdag 14 oktober eerste deadline, zowel BM als Lynch en Lunch)
BM: Blauw, dikgedrukt in topic.
Lynch: Rood, dikgedrukt in topic.
Klaagmuur: Uit.
Claimen: Aan.
Netwerken: Uit.

Goedjes
Sieb: Simpel figuur zonder extra krachten.
Bappos: Deze allemansvriend mag 1 persoon per nacht beschermen tegen een ban van de modjes. Standaard beschermengel regels zijn van toepassing.
Combino Pastasaus: Vermoord 1 keer per spel iemand om zijn potje ´tomatensaus´ bij te vullen. Standaard beul regels zijn van toepassing.
Nonkel Jos: Ziet ze vliegen. Of toch niet. Mag 1 keer per nacht iemand zien. Standaard ziener regels zijn van toepassing.
Dash: Vader van het forum. Standaard dorpsoudste regels zijn van toepassing.
Anthraxxol: Heeft een pesthekel aan de slechte modjes. Kan eenmaal per nacht zien of iemand een modje is.
Simeco: Tok Tok. Simeco krijgt 3 kippeneieren tot zijn beschikking. Dagelijks mag hij maximaal 1 ei gooien op een speler. Dit mag niet 2 keer op dezelfde speler. De speler die een ei op zijn hoofd gegooid krijgt krijgt één extra leven.

Slechte modjes
Famdecibel: Wolf
Divine Legion: Welp
Duckje: Infectiewolf
Sule Silmad: Witte wolf. Kan elke even nacht een van zijn eigen wolven lunchen.

Voor exacte regels van de bovenstaande rollen zie dit topic.

Extra
- Miccie is een neutrale rol. In nacht 2 mag Miccie iemand zien. De rol van de persoon die hij ziet bepaald de rol die Miccie krijgt. Standaard mythomaan regels zijn van toepassing. (Extra: Ziet hij een welp word hij burger!)
- Om 06:00, 13:12 en 00:00 worden er protesten gehouden tegen de modjes. De eerste die om die om die tijdstippen protesteren in het topic krijgen een punt. 3 punten zorgt voor een extra stem. Deze stem mag je inzetten wanneer je wilt, echter kun je niet meer punten verzamelen voor de stem is gebruikt.
- De slechte modjes zoeken altijd nieuwe kandidaten. Iedereen is vrij om te solliciteren. Sollicitaties mogen naar de spelleiding. De spelleiding stuurt de sollicitaties door naar Duckje en Duckje mag één keer per spel een nieuwe moderator aannemen. Die persoon krijgt vanaf dan de rol Famdecibel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Spelerslijst

1. famdecibel
2. mohniels (Divine Legion) - Inactiviteitsdood dag 6 - klik
3. divine legion
4. Candiu
5. Blond (Simeco) - Lynch dag 2 - klik
6. Bappos (Divine Legion) - Witte wolf lunch nacht 4 - klik
7. Kale mus (Famdecibel) - Lynch dag 3 - klik
8. miketijger
9. combinatie pastasaus (Famdecibel) - Lynch dag 4 - klik
10. Dash
11. Miccie (Sieb) - Lunch nacht 3 - klik
12. Pr0sieeb (Miccie->Famdecibel) - Lynch dag 5 - klik
13. Team Maligator (Sieb) - Lunch nacht 4 - klik
14. Anthraxxol
15. Kerouac (Bappos) - Lynch dag 1 - klik
16. Simeco
17. Nonkel Jos (Nonkel Jos) - Lunch nacht 2 - klik
18. Jokersbrain
19. arbeitman (Anthraxxol) - Lunch nacht 5 - klik
20.
chmegers (Duckje) - Witte wolf lunch nacht 2 - klik
21.
The Self-Made Men (Combino Pastasaus) - Lunch nacht 1 - klik
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Gebeurtenissen

Dag 1 - Candiu vervangt Mee6 - klik
Dag 1 - Arbeitman eerste donkere burgemeester - klik
Dag 1 - Kerouac lynch - klik
Nacht 1 - The Self-Made-Man lunch - klik

Dag 2 - Lynch Materlotti - klik
Nacht 2
- Witte wolf lunch Chmegers - klik
Nacht 2
- Lunch Nonkel Jos - klik

Dag 3
- Extra protesten ingelast - klik
Dag 3
- Lynch Kale mus - klik
Nacht 3 - Lunch Miccie - klik

Dag 4 - Lynch Combino Pastasaus - klik
Nacht 4 - Witte wolf lunch Bappos - klik
Nacht 4 - Lunch Team Maligator - klik

Dag 5 - Lynch Pr0sieb - klik
Nacht 5 - Lunch Arbeitman - klik
Nacht 5 - Anthraxxol verkozen tot nieuwe burgemeester - klik

Dag 6 - Inactiviteitsdood Mohniels - klik
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Protestpunten

Candiu - 3 punten (14e 13:12, 16e 22:00, 17e 00:00)
Sieb - 1 punt (16e 20:00)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487974942

Guest
combino maakt zich wel onmiddelijk verdacht door enkel op niet blanken te stemmen, beetje discriminatorisch
 

DeletedUser17472

Guest
Wie doen er mee. Spelerslijst is niet zichtbaar.

Succes allemaal.
 
Reactiescore
2.386
Gewoon even posten om dat puntje te bemachtigen, voor de rest heb ik nog niet veel te zeggen.
 
Reactiescore
1.804
complimenten met de openingspost sule
wat betreft BM stemmen mogen die uiteraard naar mij :smile: :smile:
Gewoon even posten om dat puntje te bemachtigen, voor de rest heb ik nog niet veel te zeggen.
ik protesteer dit kan je amper een protest noemen??
 
Reactiescore
723
Eerste keer dat ik dit spel waarschijnlijk bijna altijd op de trein ga spelen :)
 
Bovenaan