[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Reactiescore
1.770
zien jullie wel ik zei het toch??? Dash bewezen wolf!!!
 
Reactiescore
1.238
als ik hiermee weg was gekomen :D
ach so.

bedankt voor het leiden sule.


puntje van discussie dat we de wittewolf niet mochten lunchen maakte het wel onmogelijk om te winnen. ik wist 3 dagen geleden met de lynch van pastasaus al dat simeco de witte wolf was. enige manier dat ik het kon stoppen was om dus zo opervlakkig er een 2 strijd van te maken, terwijl simeco enkel rustig achterover hoefde te leunen
 
Reactiescore
534
puntje van discussie dat we de wittewolf niet mochten lunchen maakte het wel onmogelijk om te winnen. ik wist 3 dagen geleden met de lynch van pastasaus al dat simeco de witte wolf was. enige manier dat ik het kon stoppen was om dus zo opervlakkig er een 2 strijd van te maken, terwijl simeco enkel rustig achterover hoefde te leunen

Uiteindelijk kwam jij er wel (bijna) mee weg. Indien je witte wolf kon lunchen was het voor de witte wolf weer onmogelijk. Ik had vooraf expres voor veel wolven gekozen, zodat dit scenario zich zo laat mogelijk in het spel zou voordoen
 
Reactiescore
1.238
Uiteindelijk kwam jij er wel (bijna) mee weg. Indien je witte wolf kon lunchen was het voor de witte wolf weer onmogelijk. Ik had vooraf expres voor veel wolven gekozen, zodat dit scenario zich zo laat mogelijk in het spel zou voordoen
wie mij nu nog geloofde na dat moddergooien mag wel even nagaan bij zichzelf :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
als ik hiermee weg was gekomen :D
ach so.

bedankt voor het leiden sule.


puntje van discussie dat we de wittewolf niet mochten lunchen maakte het wel onmogelijk om te winnen. ik wist 3 dagen geleden met de lynch van pastasaus al dat simeco de witte wolf was. enige manier dat ik het kon stoppen was om dus zo opervlakkig er een 2 strijd van te maken, terwijl simeco enkel rustig achterover hoefde te leunen

Had simeco ook willen lunchen, wist het niet 100% zeker maar ik had mijn grootste vermoedens wel bij hem.

Helaas.
 
Reactiescore
1.770
als ik hiermee weg was gekomen :D
ach so.

bedankt voor het leiden sule.


puntje van discussie dat we de wittewolf niet mochten lunchen maakte het wel onmogelijk om te winnen. ik wist 3 dagen geleden met de lynch van pastasaus al dat simeco de witte wolf was. enige manier dat ik het kon stoppen was om dus zo opervlakkig er een 2 strijd van te maken, terwijl simeco enkel rustig achterover hoefde te leunen
Had simeco ook willen lunchen, wist het niet 100% zeker maar ik had mijn grootste vermoedens wel bij hem.

Helaas.
Tsja als wolven elkaar kunnen lunchen is het einde zoek. En zoals Sule al zei was het voor mij dan onmogelijk geweest om nog te winnen.
Bedankt voor het leiden Sule en sorry voor de inactiviteit ben oprecht niet you wvwen toe gekomen.
 
Bovenaan