[Speeltopic] WvW #312 Kleutertjes van TWakkerdam

Reactiescore
1.286
specifiek zo met de jagers gecommuniceerd. reden: met al deze speciaaltjes waren het best veel chats.
 
Reactiescore
1.697
gewoon achterlijk.
wolven hadden dit eerlijk kunnen winnen. ware het niet dat er zo slecht gespeeld is door een ieder, Arbeitman ban geloof ik? Candiu speelde erg matig. Moh de claimer, Pasta speelde zo wolfs dat ik hem lunchde maar te laat door had dat ik de wolf was?
 
Reactiescore
1.804
gewoon achterlijk.
wolven hadden dit eerlijk kunnen winnen. ware het niet dat er zo slecht gespeeld is door een ieder, Arbeitman ban geloof ik? Candiu speelde erg matig. Moh de claimer, Pasta speelde zo wolfs dat ik hem lunchde maar te laat door had dat ik de wolf was?
eens echter beetje jammer dat je twee welpen lunchte?
 
Reactiescore
1.733
gewoon achterlijk.
wolven hadden dit eerlijk kunnen winnen. ware het niet dat er zo slecht gespeeld is door een ieder, Arbeitman ban geloof ik? Candiu speelde erg matig. Moh de claimer, Pasta speelde zo wolfs dat ik hem lunchde maar te laat door had dat ik de wolf was?

Jij gaat welpen lunchen wtf. Tis dat ik onverwachts dood viel anders was dat nooit gebeurd.
 

DeletedUser17472

Guest
haha dit is toch geen weerwolven van wakkerdam meer. jullie stemmen enkel op mij hoe kan ik me dan verdedigen?
1 keer koppel geweest en je jat al mijn woorden
Enne....je bent een slechte verliezer, dat heb je niet van mij geleerd
Had wel veel invloed gehad dat jagersschot gister hmmmmmmm
Blijf daar toch niet over zagen. Ze hebben je duidelijk gezegd dat je iedere dag in moet sturen. Heb ik ook moeten doen.

Dankjewel voor dit potje. Ik vond de leiding wel oké. Thnx beiden. Jammer dat ik er weer zo snel uit lag. Wil degene die het volgende potje leidt mij gewoon burger maken? Zodra ik een rol heb, hoe klein ook, speel ik anders. Ik wil graag oefenen wolven te zoeken. Dank u.
 
Reactiescore
1.697
niet overbodig taggen aub dan krijg ik weer zo melding.

overigens oneens?
 
Reactiescore
1.497
Bedankt voor het leiden Simeco en Dash!

Leuke strijd gehad met jou Rukurt, ik had overigens ook mijzelf gelyncht maar dat terzijde. Uiteindelijk allebei vanaf gekomen haha!
Beetje jammer dat de heks mij eruit knalde.
 
Reactiescore
421
Bedankt voor het leiden Simeco en Dash!

Leuke strijd gehad met jou Rukurt, ik had overigens ook mijzelf gelyncht maar dat terzijde. Uiteindelijk allebei vanaf gekomen haha!
Beetje jammer dat de heks mij eruit knalde.

Ja dat was een vermakelijk onderdeel van deze ronde. Ik was op een goed moment wel heilig overtuigd van jouw slechtheid overigens. Daarna dacht ik weer van "neeee ook bappos is goedje".
 
Reactiescore
1.497
Ja dat was een vermakelijk onderdeel van deze ronde. Ik was op een goed moment wel heilig overtuigd van jouw slechtheid overigens. Daarna dacht ik weer van "neeee ook bappos is goedje".
Ja zelfde hier haha.
Ook daarmee meteen gezamenlijk 50 procent van de posts gemaakt. Helaas was de rest niet zo heel actief, denk te maken met de vakantie die voorbij is.

Had overigens niet gedacht dat je koppeltje was. Met die rollen die er eventueel inzitten is het wel een chaos van mogelijkheden. Geinig potje zo!
 
Reactiescore
1.697
hoogtepunt van dit potje is het eindverhaal. niet de uitkomst, maar hoe kwalitatief hoogwaardig het geschreven is. Dat doen maar weinig mensen op die manier?
 
Reactiescore
1.532
1 keer koppel geweest en je jat al mijn woorden
Enne....je bent een slechte verliezer, dat heb je niet van mij geleerd

Blijf daar toch niet over zagen. Ze hebben je duidelijk gezegd dat je iedere dag in moet sturen. Heb ik ook moeten doen.

Dankjewel voor dit potje. Ik vond de leiding wel oké. Thnx beiden. Jammer dat ik er weer zo snel uit lag. Wil degene die het volgende potje leidt mij gewoon burger maken? Zodra ik een rol heb, hoe klein ook, speel ik anders. Ik wil graag oefenen wolven te zoeken. Dank u.
Krijg steeds meer het gevoel dat ondanks het niet mag, je toch een kant begint te kiezen binnen de VF.

Goed, nu jij toch weer reactie geeft op m'n bericht, ga ik er verder over door, want: als ik heel eerlijk moet zijn, was het niet heel duidelijk gestuurd, die zin kun je gemakkelijk op 2 verschillende manieren opvatten.

" graag aan simeco en mij doorgeven in pm op forum wie je wilt schieten iedere nacht ".

- 1: ik mag iedere nacht iemand doodschieten en moet doorgegeven worden via pm.
- 2: ik moet iedere nacht een pm doorsturen van degene die ik wil doodschieten.


Het is een onlogische zin, een onlogisch besluit maar owee owee het was een zeeeer logisch gevolg, 3 doden had niet leuk geweest :redface: :redface: ;) ;) :rolleyes2:
 
Bovenaan