[Speeltopic] WvW #312 Kleutertjes van TWakkerdam

Reactiescore
1.271
@simeco en @ItsDash presenteren:

WvW 312 Kleutertjes van TWakkerdam



Het is een rustige dag in de kleuterklas. Tot opeens @mohniels1 en @laila naar Juf @famdecibel stormen. “Juf Famma, Juf Famma” roepen ze, “ @anthraxxol en @Yube zijn aan het vechten. Daar aangekomen is @Candiu hard aan het bleren. “Geef die knoefkoe strik terug aan candiu Tube!” schreeuwt Anthraxxol.

Terwijl Famdecibel berispingen uitdeelt aan anthraxxol en yube zit op de achtergrond @Speeder. Rustig krijtjes te eten. Razend rood is vandaag de lunch geworden. Even verderop zijn ook andere kinderen aan een lekkernij begonnen. @Calamus Incendium, @materlotti en @chmegers zitten zand te eten in de zandbak. Dat naast hun @bappos met zijn broek op zijn knieen een nummer 2 in de zandbak aan het doen is stoort ze verder niet.

Nadat de rust een beetje is wedergekeerd kijkt Juf Fam rustig even of de wat jongere kindertjes nog aan het slapen zijn. En jahoor @ripromy @nonkel jos en @arbeitman liggen rustig te slapen. @Jo Han is zijn knuffel kwijt en dus onrustig zonder zijn gele eendjes knuffel. @een niet dubieuze naam had die eerder vandaag in de luieremmer gestopt.

Dan hoort Fam @Combino Pastasaus gillen. Als ze daar aankom staan @Moederkoek Unchained en @The Self-Made Men verdrietig te kijken naar @ItsDash en @simeco. Iemand heeft ze laten struikelen. Fam laat de papa en mama van simeco en dash de twee jongens komen ophalen. Met al haar ervaring weet fam 1 ding zeker er zijn weerkleuters binnen de kleutergroep. Fam roept iedereen bijeen voor een kringgesprek. Jongens en meisjes, we gaan een leider kiezen er zijn weerkleuters onderons. De taak wordt om iedere dag gezamenlijk 1 iemand te permabannen totdat de ongelukken ophouden.​


Instellingen

Klaagmuur:
Ja 1 bericht per speler per nacht

Hints: Nee



Cupido: mogelijk

Geliefden kennen elkaar: Ja

Geliefden samen winnen: G/G met goedjes, G/S alleen, S/S met slechtjes



Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: Simeco en ItsDash
Lunch naar: Simeco en ItsDash
Lynch: Rood en dikgedrukt in topic
Burgemeester: Blauw en dikgedrukt in topic (beslist met gelijke stand)



Netwerken: Uit

Claimen: Uit. Subtiel hinten naar jouw en andermans rol is toegestaan, zolang het niet te vaak of duidelijk gebeurt. Mensen zullen hier via PM op worden aangesproken. Claimen is verboden en kindertjes die zich niet aan deze regel houden worden door papa en mama opgehaald van de kleuterklas



Rollen

Niet alle rollen hoeven in het potje te zitten

Goedjes

Burger
Heks
Jager
Ziener
Beul
Cupido
Bengel
DO

Slechtjes

Welp
Wolf
Infectiewolf
Sjamaan
Slechte beul

Bijzonderheden rondom de rollen

Infectie is niet ipv de lunch en mag op elke willekeurige nacht.
Welp groeit op na nacht 3 of na een succesvolle welpactie
Na de beulactie is de beul niet meer te welpen.
Cupido koppelt zichzelf aan iemand anders
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.271
Deelnemerslijst:

1. arbeitman doodvallen door forumban (Welp)
2. Bappos doosdrankje nacht 2 (heks)
3. Rukurt
4. materlotti jagerschot dag 2 (bengel)
5. CI doodvallen door forumban (cupido)
6. Laila
7. Jo han lunch dag 3 (Heks)
8. Yube Beulactie dag 2 (Ziener)
9. Fam lynch dag 2 (jager)
10, Mohniels spelbederf dag 1 (wolf)
11. speeder Lunch dag 3
12. Pastasaus (na zijn ban) lunch dag 2 (welp)
13. anthraxxol (voor zijn ban)
14. Candiu Beulactie #2 dag 2 (Welp)
15. ripromy Inactiviteit dag 4
16. Moederkoek
17. the self-made men Lunch Dag 1 (Jager)
18. chmegers Jagersschot Dag 1 (Dorpsoudste)
19. Nonkel Jos Sule silmad
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.271
Nachtvolgorde

Lynch
bengel
Lunch
heks
Infectie
Welp-actie
zieneracties
Klaagmuur
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.271
Rollen zijn verdeeld.
Heb je niks in je inbox? check dan discord. nog steeds niet? PM mij.

en posten maar
 
Reactiescore
986
hallooooo morgen ben ik heel de dag niet aanwezig (enige dag dat dit het geval is - ik heb een verhuis en savonds een bbq). Vanaf zondag volledig van de partij !! Lets go goedjes !!!!!
 
Reactiescore
559
goeie morgen

leuk verhaal dash :D
 
Reactiescore
1.013
Goedemorgen. Leuk thema idd, past helemaal bij het aflopen van mn vakantie. Maandag weer starten met 29 kids.
 
Reactiescore
986
ik zet alvast mijn BM stem op anthraxxol omdat ik vind dat ie regelmatig heel goed speelt de laatste tijd
 
Reactiescore
1.485
Leuk we zijn er weer.

Aangezien ik sinds mijn terugkomst een score van 100% winst heb lijkt het mij dat ik de meest geschikte BM ben.
Ik zie dat als ik op mijzelf ga stemmen ik in het rijtje met Speeder kom en dat probeer ik graag te voorkomen.

Daarom stem ik op Nonkel Jos. Mits tijd een hele goede speler.
 
Reactiescore
1.013
Mijn BM stem gaat niet naar antrax, gezien zijn toekomstige ban gaat hij waarschijnlijk (weer) gekke dingen doen dit potje :p

Mijn BMstem gaat naar fam
Een keer wat anders en ze was actief betrokken bij vorige potje.
 
Reactiescore
561
Goedemorgen, terug na een lange pauze!

BM stem naar Nonkel Jos of Rukurt, zijn de enige 2 die ik me kan herinneren als goeie WVW spelers?
 
Reactiescore
561
Mijn BM stem gaat niet naar antrax, gezien zijn toekomstige ban gaat hij waarschijnlijk (weer) gekke dingen doen dit potje :p

Mijn BMstem gaat naar fam
Een keer wat anders en ze was actief betrokken bij vorige potje.

Kun je even uitleggen wat je bedoelt met 'een keer wat anders?'
 
Reactiescore
1.013
Kun je even uitleggen wat je bedoelt met 'een keer wat anders?'
Ik heb eerder mot met fam, dan dat we samen strijden. Maar vorig potje was ze actief betrokken. En dat is het enige wat ik zoek in een BM

Vandaar mijn “een keer wat anders”
 
Bovenaan