[Speeltopic] WVW #308 - De Tweede Golf

Reactiescore
3.586
Nou, wat een wonderbaarlijke onderbouwing. Moet ik dan maar uit me neus eten wanneer de wolven nog lastig te vangen zijn de eerste dag?
Er werd om activiteit en toewijding de gevraagd dit potje (volgens mij door jou), dus dat geef ik.

Op deze manier patient zero proberen te vinden kan wél de eerste dag. Waarom zou je dat dan niet proberen?

Ja goed, ik probeer er maar het beste van te maken. Dag 1 is altijd beetje gokken. Ik snap je plan op de korte termijn maar op de lange termijn hebben we er niks aan in tegendeel. Het is gokken.

Ik ben er zeker van je niet Zero bent maar zie toch een wolfje in je spel nu voor zover dat al kan ofc.
 
Reactiescore
1.279
Goh ik wil niet dom over komen ofzo, maar het is men eerste WvW, dus ik zal wel als een noobje overkomen XD.

Dus als ik het zo goed begrijp, is het verstandig om de eerste dag die testen juist te bewaren en vooral pas later in de game in te zetten. Zodat je het spel veld zo snel mogelijk een beetje kun verkennen en weet wie de mogelijke patient zero is ?

Groet justin

Draait in principe om het vangen van wolvjes. Parient 0 is onderdeel van het thema van het spelletje en dus een zogenaamde derde partij.

Voor de eerste 2-3dagen niet relevant nog.
 

Deleted User - 487970061

Guest
ja. eigenlijk wel verdacht dat riprobin dit weet.
Alweer? Vorig potje was ik ook al verdacht toen ik de rol had gelezen. Toevallig had je het toen ook allemaal niet goed gelezen en verraadde je je toen als wolf omdat je mijn echte rol, de verwisselaar niet goed had gelezen :redface: nu misschien alweer een wolf?

Dat gezegd hebbende, nu we toch al op sule silmad stemmen, misschien even de andere helft -1 niet op hem laten stemmen? Dan hebben we namelijk patient zero potentiëlen gehalveerd, besparen we een vaccin (we krijgen na lynch te horen of hij ziek is) en we hebben er een mogelijke wolf uit die de aandacht vol op patiënt zero wil zetten.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Stemlijstje tot nu toe. We hebben voor wat ik hierboven omschreef nog precies 2 stemmen nodig op sule voor lynch en max 2 stemmen op anthrax voor bm. Dan zal vanwege de bm stem sule gelyncht worden, hebben we de potentiële patient zeroes gehalveerd.

Lynch
Anthrax -> sule
Ab -> sule
Endb -> sule
Joker -> sule
Riprobin -> sule

Bm
Dash -> nonkel
Ab -> anthrax
Kerouac -> candiu
Niels -> anthrax
Candiu -> anthrax
Endn ->anthrax
Yube-> endn
Joker -> anthrax
Robin -> anthrax
 
Reactiescore
3.586
Als Sule goedje is mag hij wel zen item activeren zodat we 5 mensen van de Zero lijst kunnen halen al, als hij er toch uit gaat kan hij het beter al inzetten, sluit weer een hoop uit.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Als Sule goedje is mag hij wel zen item activeren zodat we 5 mensen van de Zero lijst kunnen halen al, als hij er toch uit gaat kan hij het beter al inzetten, sluit weer een hoop uit.
Ehm sorry, maar ik volg deze zinsopbouw echt niet :confused2:
 
Reactiescore
3.586
Er is niets mis met de zinsopbouw, maar snap het ingewikkeld is. Tegen mijn goesting in zal ik het beter uitleggen.

Er zijn 5 mensen met een lynch stem op Sule. Als 1 van die 5 de rol van Zero heeft dan is Sule nu al besmet. Als Sule dus zijn item inzet waarin de spelleiding komt melden dat Sule wel of niet besmet is dan weten we dat niemand van de 5 stemmers op Sule de rol van Zero heeft. Sule kan dit best al inzetten omdat hij wss toch lynch word en het dus geen verspilling is. Als hij goedje is zal hij ons zeker verder op weg willen helpen tenzij hij wolf is ofc?
 
Reactiescore
1.014
Het lijkt wel een kopie van vorig potje. Weer veel aandacht naar patient zero.

Het “medicijn” nu gebruiken zorgt er voor dat er 1 minder is. Dat de kans bestaat dat hij niet geinfecteerd is en dus die 5 huidige stemmers geen patient zero zijn. Bravo. Maar we zoeken wolven, die kunnen er nog steeds tussen zitten.

Als je wacht tot lynch, gaat sule er uit. En dat is zonde, want een wolf zal als minderheid zich nooit zo opgeven. Dus dan moet sule wel een goedje zijn. En zit er minimaal 1 wolf tussen die 5 stemmers.

Ik zie nu joker zijn post hierboven
Als sule lynch blijft zonder in te zetten, zie je vanzelf of hij geïnfecteerd is toch?
dus waarom wil je zo graag item inzetten?
 
Reactiescore
3.586
Omdat als weldra iedereen of bijna iedereen op hem gaat we het resultaat pas bij de DL weten maar is de groep van spelers die Zero kunnen zijn veel groter dan nu. Daarom is het nuttiger om het nu in te zetten dan af te wachten bij de DL mits er meer stemmen zouden komen op Sule.

Waarom er een wolf tussen de stemmers op Sule zit is me ook niet geheel duidelijk. Er is veel aandacht voor Zero maar zoals ik al zei is mijn stem op Sule niet omdat ik denk hij Zero is maar omdat ik denk hij wolf is. Veel meer dan een vermoeden is het niet, het is dag 1 weet ik veel net zoals niemand het weet.

Daarom een Fammove, op gevoel stemmen.
 
Reactiescore
534
Als Sule goedje is mag hij wel zen item activeren zodat we 5 mensen van de Zero lijst kunnen halen al, als hij er toch uit gaat kan hij het beter al inzetten, sluit weer een hoop uit.

Heb hem al aangevraagd ;)
 

Deleted User - 487970061

Guest
Onze excuses als dit niet duidelijk was. De besmetting zal per direct plaatsvinden, de incubatietijd is iets langer en dat betekend dus dat de geïnfecteerde (ook wel de hardleerse burger) pas ná de deadline weer anderen kan besmetten met zijn/haar eerste lynchstem van die dag. Heb dit duidelijker aangegeven bij de instellingenpost nu ook.
@Speeder. @Jo Han Kun je al genezen tijdens incubatietijd? Wel een belangrijk detail. Ik nam eigenlijk aan van niet namelijk door de post van speeder.

Er is niets mis met de zinsopbouw, maar snap het ingewikkeld is. Tegen mijn goesting in zal ik het beter uitleggen.

Er zijn 5 mensen met een lynch stem op Sule. Als 1 van die 5 de rol van Zero heeft dan is Sule nu al besmet. Als Sule dus zijn item inzet waarin de spelleiding komt melden dat Sule wel of niet besmet is dan weten we dat niemand van de 5 stemmers op Sule de rol van Zero heeft. Sule kan dit best al inzetten omdat hij wss toch lynch word en het dus geen verspilling is. Als hij goedje is zal hij ons zeker verder op weg willen helpen tenzij hij wolf is ofc?

@JokersBrain zowel wolven als goedjes willen patient zero er uit halen lijkt me? Het gebruiken zegt dus verder helemaal niks over zijn rol, of zie ik iets over het hoofd.

Als je wacht tot lynch, gaat sule er uit. En dat is zonde, want een wolf zal als minderheid zich nooit zo opgeven. Dus dan moet sule wel een goedje zijn. En zit er minimaal 1 wolf tussen die 5 stemmers.
Dan wil ik je er even op wijzen dat sule vraagt om op hem te stemmen, dan meteen stem te wijzigen. Hij wil dus juist niet gelyncht worden en offert zich helemaal niet op. Juist door patient zero zo op te jagen probeert hij misschien te bewijzen dat hij geen wolf is? Jezelf soort van in de schijnwerpers zetten maar niet in gevaar brengen is als ik de afgelopen potjes van iedereen hoorde juist extreem wolfs? Waarom een van deze vijf wolf zou moeten zijn zie ik nog niet helemaal, dus kun je dat verder uitleggen?
 
Reactiescore
534
Dan wil ik je er even op wijzen dat sule vraagt om op hem te stemmen, dan meteen stem te wijzigen. Hij wil dus juist niet gelyncht worden en offert zich helemaal niet op. Juist door patient zero zo op te jagen probeert hij misschien te bewijzen dat hij geen wolf is? Jezelf soort van in de schijnwerpers zetten maar niet in gevaar brengen is als ik de afgelopen potjes van iedereen hoorde juist extreem wolfs? Waarom een van deze vijf wolf zou moeten zijn zie ik nog niet helemaal, dus kun je dat verder uitleggen?

Ho ho, ik zeg desnoods weer te wijzigen. Wie denkt dat ik wolf ben moet lekker zijn stem laten staan. Zorgt weer voor meer info voor de volgende dag. Lekker makkelijk stemmen omdat iemand probeert zichzelf nuttig te maken.
 
Reactiescore
1.014
@Speeder. @Jo Han Kun je al genezen tijdens incubatietijd? Wel een belangrijk detail. Ik nam eigenlijk aan van niet namelijk door de post van speeder.



@JokersBrain zowel wolven als goedjes willen patient zero er uit halen lijkt me? Het gebruiken zegt dus verder helemaal niks over zijn rol, of zie ik iets over het hoofd.


Dan wil ik je er even op wijzen dat sule vraagt om op hem te stemmen, dan meteen stem te wijzigen. Hij wil dus juist niet gelyncht worden en offert zich helemaal niet op. Juist door patient zero zo op te jagen probeert hij misschien te bewijzen dat hij geen wolf is? Jezelf soort van in de schijnwerpers zetten maar niet in gevaar brengen is als ik de afgelopen potjes van iedereen hoorde juist extreem wolfs? Waarom een van deze vijf wolf zou moeten zijn zie ik nog niet helemaal, dus kun je dat verder uitleggen?
Sule wordt door zijn actie als goed gezien, fijn dat hij dit zo regelt. Want idd er kan wat uitgesloten worden.
Maar sommige van de sulestemmers stemmen nu op hem omdat ze hem wolfs vinden.

ik denk dat wolfen nu makkelijk mee kunnen stemmen, mochten er stemmen blijven staan of bijkomen.

maar ik zie al dat sule heeft aangevraagd..
 
Reactiescore
3.586
@JokersBrain zowel wolven als goedjes willen patient zero er uit halen lijkt me? Het gebruiken zegt dus verder helemaal niks over zijn rol, of zie ik iets over het hoofd.

Wolven hun prio nummer 1 is om niet gepakt te worden omdat ze al met zo weinig zijn. Denk dat Zero meer een ding is voor goedjes vooral in de beginfase als je nog niet echt wolven kan jagen. Sule zijn post vond ik eerder activiteit vertonen dan oprechte moeite doen om Zero te pakken. Gewoon een gevoel meer kan ik er echt niet uithalen vnd.
 
Reactiescore
534
Verder zet ik mijn BM op ItsDash.
 
Reactiescore
1.468
Intensive care dag 1
Eén van de angstigen in lockdown trok het niet meer. Wat nu als ik besmet zou zijn?
Hoewel de testcapaciteit beperkt was wist de inwoner wat er te doen stond: Een test!
De test was negatief.


Er zijn nog 4 test beschikbaar.
 
Reactiescore
3.586
Sule wordt door zijn actie als goed gezien, fijn dat hij dit zo regelt. Want idd er kan wat uitgesloten worden.
Maar sommige van de sulestemmers stemmen nu op hem omdat ze hem wolfs vinden.

ik denk dat wolfen nu makkelijk mee kunnen stemmen, mochten er stemmen blijven staan of bijkomen.

maar ik zie al dat sule heeft aangevraagd..

Nou, Sule kan nog altijd wolf zijn als hij dit aanvraagt om zichzelf goed te profileren dus dat zegt verder heel weinig. Ik zei dat maar om hem te overhalen zijn item in te zetten.

Ik vind het wel opvallend je hem zo verdedigd. En idd wolven kunnen makkelijk meestemmen, of makkelijk hun stem laten staan of dit juist aanhalen om daardoor op een ander te gaan? Allemaal waar maar als we die theorie moeten volgen kan iedereen wolf zijn door wel of niet mee te gaan.
 
Reactiescore
534
Wolven hun prio nummer 1 is om niet gepakt te worden omdat ze al met zo weinig zijn. Denk dat Zero meer een ding is voor goedjes vooral in de beginfase als je nog niet echt wolven kan jagen. Sule zijn post vond ik eerder activiteit vertonen dan oprechte moeite doen om Zero te pakken. Gewoon een gevoel meer kan ik er echt niet uithalen vnd.

Correct. Zoals ik eerder ook al aangaf werd er om activiteit en toewijding gevraagd en probeer ik deze dus te geven. Omdat er op dag 1 nog niet echt wolven te vangen zijn gaat je gedachte dan automatisch naar dingen die je wel al kunt doen. In dit geval dus de patiënt zero proberen te vinden.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Wolven hun prio nummer 1 is om niet gepakt te worden omdat ze al met zo weinig zijn. Denk dat Zero meer een ding is voor goedjes vooral in de beginfase als je nog niet echt wolven kan jagen. Sule zijn post vond ik eerder activiteit vertonen dan oprechte moeite doen om Zero te pakken. Gewoon een gevoel meer kan ik er echt niet uithalen vnd.
Ik denk juist dat jagen op patient zero voor wolfjes nu goed is, om te laten zien dat ze actief zijn, of is dat een rare gedachte?
 
Bovenaan