[Speeltopic] WVW #308 - De Tweede Golf

Reactiescore
1.707
wacht ik lees nu dus riprobins post door. en kom tot de conclusie dat stel dat altijd bezet, rukurt of ik de patient zero is, sule al geinfecteerd is?
 
Reactiescore
534
wacht ik lees nu dus riprobins post door. en kom tot de conclusie dat stel dat altijd bezet, rukurt of ik de patient zero is, sule al geinfecteerd is?

Klopt, dus als ik nog even wat stemmen krijg en intensive care gebruik kunnen we al de helft uitsluiten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
421
Wel een interessante gedachtegang overigens om nu een zestal mensen te laten stemmen op sule. Dát zou het zoekveld wel significant verkleinen.
 
Reactiescore
534
Ik zie nu overigens dit:
Als je Patient Zero was en je vraagt deze actie aan, dan genees je en zal je verder mee strijden met de goedjes
Als Patient Zero dit even doet zijn we er ook vanaf.
 
Reactiescore
534
@Speeder. of @Jo Han, word je direct geïnfecteerd wanneer iemand zijn eerste stem plaatst, of worden de infecties in de nacht pas gedaan bij de personen waar overdag als eerst op gestemd is?
 
Reactiescore
1.537
@Speeder. of @Jo Han, word je direct geïnfecteerd wanneer iemand zijn eerste stem plaatst, of worden de infecties in de nacht pas gedaan bij de personen waar overdag als eerst op gestemd is?

Onze excuses als dit niet duidelijk was. De besmetting zal per direct plaatsvinden, de incubatietijd is iets langer en dat betekend dus dat de geïnfecteerde (ook wel de hardleerse burger) pas ná de deadline weer anderen kan besmetten met zijn/haar eerste lynchstem van die dag. Heb dit duidelijker aangegeven bij de instellingenpost nu ook.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487938569

Guest
Goh ik wil niet dom over komen ofzo, maar het is men eerste WvW, dus ik zal wel als een noobje overkomen XD.

Dus als ik het zo goed begrijp, is het verstandig om de eerste dag die testen juist te bewaren en vooral pas later in de game in te zetten. Zodat je het spel veld zo snel mogelijk een beetje kun verkennen en weet wie de mogelijke patient zero is ?

Groet justin
 
Reactiescore
534
Onze excuses als dit niet duidelijk was. De besmetting zal per direct plaatsvinden, de incubatietijd is iets langer en dat betekend dus dat de geïnfecteerde (ook wel de hardleerse burger) pas ná de deadline weer anderen kan besmetten met zijn/haar eerste lynchstem van die dag. Heb dit duidelijker aangegeven bij de instellingenpost nu ook.

Ja dacht het al wel hoor, maar puur voor de zekerheid toch even gevraagd. Thanks!
 
Reactiescore
1.279
Dit werkt natuurlijk totaal niet. Allereerst gaat het in dit potje om de eerste stem, niet de uiteindelijke zoals vorige ronde. Het lijkt me dus het belangrijkste om te wachten met stemmen als je tegen dl ook aanwezig kan zijn. Door niet te switchen, vergroten we de kans dat de persoon waarop gestemd wordt ook gelyncht wordt. De tests inderdaad bewaren en ook niemand in laten zetten, tenzij in overleg. We moeten ze gericht gebruiken, niet zoals suleman wil meteen verspillen. Als we op 5 mensen stemmen, blijven er namelijk gemiddeld 1/5 van het aantal personen over om patient zero te zijn, er hebben namelijk meerdere mensen erop gestemd, dus geen uitsluitsel.
Wel goed dat je dit benadrukt ik was er tot nu toe eigenlijk blind vanuit gaat dat het om de uiteindelijke stem ging.
 
Reactiescore
2.386
Dit hoort iedereen te weten.
Ik wist het niet. Rare instelling toch ook? Infectie zou imo pas mogen gebeuren op deadline, en enkel diegenen die op dat moment hun stem hadden staan.

@spelleiding, tellen bm-stemmen ook in deze regeling of niet?
 
Reactiescore
1.468
Ik wist het niet. Rare instelling toch ook? Infectie zou imo pas mogen gebeuren op deadline, en enkel diegenen die op dat moment hun stem hadden staan.

@spelleiding, tellen bm-stemmen ook in deze regeling of niet?
Enkel lynchstemmen tellen voor de besmetting.

Edit: woord infectie vervangen met besmetting ter verduidelijking
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.736
Ik wist het niet. Rare instelling toch ook? Infectie zou imo pas mogen gebeuren op deadline, en enkel diegenen die op dat moment hun stem hadden staan.

@spelleiding, tellen bm-stemmen ook in deze regeling of niet?
.ik wist het ook niet. Maar we horen het eigenlijk wel te weten.
 
Reactiescore
534
Welke 3 of 4 vrijwilligers melden zich even om (in ieder geval voor nu) op mij te stemmen voor de lynch? Dit is in belang van de groep.
Desnoods post je een stem op mij en doorstreep je hem direct weer in je volgende post.

Rukurt Antrax en Altijd Bezig zijn al voor gegaan.
 
Reactiescore
3.586
Welke 3 of 4 vrijwilligers melden zich even om (in ieder geval voor nu) op mij te stemmen? Dit is in belang van de groep.
Desnoods post je een stem op mij en doorstreep je hem direct weer in je volgende post.

Sule silmad, ik ben wel bereid om op je te stemmen niet omdat ik denk je Zero bent maar wel omdat ik denk je wolf bent.
 
Reactiescore
3.586
Zomaar even een gekke gedachte: Wat nu als we zorgen dat er maximaal op 5 verschillende personen gestemd word bij de eerstvolgende lynch, vervolgens vragen alle 5 deze personen intensive care aan. We zouden dan een goede richting moeten hebben voor wie patient zero is?

Als je onderbouwing wilt. De wolven willen natuurlijk dat de aandacht op Zero gelegd word en wat is er beter dan een wolf die activiteit vertoond om Zero te pakken.
 
Reactiescore
534
Als je onderbouwing wilt. De wolven willen natuurlijk dat de aandacht op Zero gelegd word en wat is er beter dan een wolf die activiteit vertoond om Zero te pakken.

Nou, wat een wonderbaarlijke onderbouwing. Moet ik dan maar uit me neus eten wanneer de wolven nog lastig te vangen zijn de eerste dag?
Er werd om activiteit en toewijding de gevraagd dit potje (volgens mij door jou), dus dat geef ik.

Op deze manier patient zero proberen te vinden kan wél de eerste dag. Waarom zou je dat dan niet proberen?
 
Bovenaan