[Speeltopic] WVW #308 - De Tweede Golf

Deleted User - 487970061

Guest
In het geval dar candiu lynch was geworden, hadden de wolven gewonnen :p want daar waren wel mensen op meegegaan door het lijstje van dash. Verder een leuk potje. Leuk om een keer slechtje te kunnen zijn
 
Reactiescore
1.804
Leuk potje alleen jammer dat ik onterecht doodviel
 
Reactiescore
3.576
Wel lucky beulactie van Anthraxxol. Maar het mag eens meezitten ook, goed gegokt Stefan!
 
Reactiescore
1.525
Zonder Dashba hadden goedjes nooit gewonnen, gg.
Wolven hebben geen kans gehad op de overwinning na het lucky shot van jokersbrain op nonkel.
Pff blijf je hier nou nog over naklagen zelfs ná de post van de minister president?
Zoals Antraxhol zegt, er was een groot aandeel van de slechtjes + een patient zero waar voornamelijk de goedjes zich zorgen om maakten. De goedjes werden dan weer gecompenseerd met een hoop speciale rollen, oké ik geef toe ik ben blij dat Rukurt geïnfecteerd werd dat was wat rollen betreft wellicht de enige die écht OP was.
 
Reactiescore
1.271
In het geval dar candiu lynch was geworden, hadden de wolven gewonnen :p want daar waren wel mensen op meegegaan door het lijstje van dash. Verder een leuk potje. Leuk om een keer slechtje te kunnen zijn
Nee hoor. Ik was net zolang door gaan zagen totdat anthraxxis die dag zijn beul actie zou gebruiken op een van de drie zodat we de andere konden lynchen.
 
Reactiescore
2.386
Wel lucky beulactie van Anthraxxol. Maar het mag eens meezitten ook, goed gegokt Stefan!
Wel twas Yube of Rukurt, uiteindelijk was het hen allebei. ItsDash gewoon heel goed gespeeld, anderen wat minder. Stefan waardeloze BM maar dan wel goeie beulactie dus alles is vergeven en vergeten.
Wel jammer dat de wolfjes apart komen verdedigen en niet echt voor elkaar.
Maar hey jo, 4 slechtjes en een patiënt zero op 14 mensen is wel een beetje heel onvoorspelbaar toch? Je mag dan nog veel speciaaltjes steken in het spel, een doodsdrankje of een beul werkt niet altijd in het voordeel van de goedjes he
 
Reactiescore
1.577
Akkoord de balans was in het voordeel van de slechtjes, waardoor ik dacht dat er ook nog een witte weerwolf in het spel.zou zitten. Dus daardoor was het wel opnieuw eerlijk?

Maar goed Speeder lees dit goed, het valt niet vaak voordat ik jr complimenteer. Prima poging? Beetje zoals Joker zijn schot, met wat geluk zat het al bij al best goed?
 

Deleted User - 487971361

Guest
Pff blijf je hier nou nog over naklagen zelfs ná de post van de minister president?
Zoals Antraxhol zegt, er was een groot aandeel van de slechtjes + een patient zero waar voornamelijk de goedjes zich zorgen om maakten. De goedjes werden dan weer gecompenseerd met een hoop speciale rollen, oké ik geef toe ik ben blij dat Rukurt geïnfecteerd werd dat was wat rollen betreft wellicht de enige die écht OP was.
Ik zeg toch na het Lucky schot was er geen kans meer?
Ook al was er een groot aandeel wolven, als die niet vrij kunnen lunchen is het zeer lastig om te winnen.
 
Reactiescore
3.576
Maar hey jo, 4 slechtjes en een patiënt zero op 14 mensen is wel een beetje heel onvoorspelbaar toch? Je mag dan nog veel speciaaltjes steken in het spel, een doodsdrankje of een beul werkt niet altijd in het voordeel van de goedjes he

Ook het jagerschot werkt niet altijd in het voordeel van de goedjes. Als Nonkel niet meespeelde had ik het die dag redelijk random moeten inzetten en was het een loting geweest. Want had het sws uiteindelijk gezien niet op een andere wolf gezet toen op die dag.
 
Reactiescore
1.690
sorry ik krijg hier echt te weinig credits…..

als ik waardeloos was geweest had ik op dag 1 al een rage beulactie gedaan zoals een standaard beul dat altijd doet HIhaho?
juist doordat ik de rust en het vertrouwen had niet geluncht te worden heeft ons de overwinning gebracht. met mijn analyserend vermogen heb ik het spel gewoon laten gaan zoals het ging want ik had nonkel allang door en had ook door dat jannes hoogstwaarschijnlijk jager was en op hem ging schieten.
 

Deleted User - 487938569

Guest
Voor men eerste potje vondt ik het geweldig leuk om te doen. Eens zien wat potje 310 gaat brengen, als die ook goed bevalt ga ik zeker meer potjes in de toekomst mee doen.

Al was ik de eerste keer pz, ik vond het best wel lastig om alles te volgen aan acties die genomen waren. Zeker de ervaring hoe men iets post was voor mij erg en erg lastig om linkjes te leggen. Dus volgend potje hoop ik dat ik daar meer op kan inzetten aan de hand van dit potje om jullie post gedrag te bekijken en van uit daar conclusies te trekken wie een goedje of slechtje is.
 
Reactiescore
1.690
en jokersbrain is nou eenmaal een speler die je niet in de endgame wil hebben want dan maakt hij altijd foute keuzes voor de goedjes. dit is algemeen bekend dus de slechtjes laten hem er dan inzitten zodat hij weer eens kan flobben
 
Reactiescore
3.576
Je hebt je beul rol wel goed ingevuld moet ik zeggen Stefan. Dus daarvoor wel credits. Enkel puur gekeken naar de taak van een BM was je vrij nutteloos, maar buiten dat wel goed gespeeld opzich zeker in de 2de helft van de game werd je wat serieuzer en dan is het meteen beter om aan te zien.
 
Reactiescore
1.690
lynch 1: sule sambal de moderator.
lynch 2: onderdaan joker de kans gegeven om een wolf te killen wat hij zelf blijkbaar niet eens doorhad gelukkig had ik hem wel door?
lynch 3: altijd bezig waar ik niet achterstond? maar soms moet het volk een foutje maken waardoor ze daarna weer luisteren.
lynch 4: infectiewolf rip robin. beul yube
lynch 5: lynch wolf rukurt.

noem het maar nutteloos :D haha grappenmakers in deze topique.
 
Reactiescore
1.690
Wetenschapper (Beschermengel) = Mag voor elke lunch iemand beschermen, inclusief zichzelf. Let op dit is gewijzigd: krijgt de lunch doorgestuurd door de spelleider(s) en bepaald dan of deze persoon beschermd wordt, maar: Door het beperkte aanbod van de ontwikkelde vaccins is dit in totaal maar 3 keer mogelijk, er mag niet 2x achter elkaar dezelfde persoon beschermd worden.


er zit een fout in de rolomschrijving van beschermengel.
Eigenlijk is dit gewoon een heks met 3 levensdrankjes?
 
Bovenaan